29. forduló, 31. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 18. 12h:03'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-17] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. A kocsmában való tartózkodásod alatt időnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következőt hallottad: Ghalla leghatalmasabb kalandozó papja püspöki rangú, és az Irgalmas Nővérek tagja.
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+57 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 108 10 megveszed a 108. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 131 10 megveszed a 131. tárgyat 10
Vásároltál 10 ubuk tüskét. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ea 95 eladod a 95. tárgyat
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ea 105 eladod a 105. tárgyat
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 166.]

t 131 támadod a 131. szörnyet
FT 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 156.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mérleget. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,-16] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vándormedve falatokat, miközben a gyomrodba tuszkolod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 136.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 rézdarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 122.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[42,-15] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 112.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 104.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[41,-14] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 szigony (ld. enc.). Elteszed.

(Továbbmész...) [40,-14] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 84.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 70.]

m 6 mozogsz nyugatra
[39,-14] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kneopatikus mollusk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 3 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával megkarcolod a kneopatikus mollusk bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-14 varázspont.) Csontszablyával megkarcolod a kneopatikus mollusk jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Észreveszel egy manilla-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 60.]

kt 92 4 elkészíted a 92. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 36.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[39,-13] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lebegő gomba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,-12] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,-11] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csodabogár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csodabogár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A csodabogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 0.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 169 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI REGENERÁCIÓ II. (524. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Pszi regeneráció elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi szakértelmed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt.
Köztudomású, hogy a kasztroplanáris térben nem lehet direkt varázslatokat használni, mivel ott a mana közvetlenül nincs jelen úgy, mint a valóságban. Egészen más azonban a helyzet a pszi képességekkel. Ha például tudati portya során próbaképp elcsattintasz egy pszi regenerációt, döbbenten fogod tapasztalni, hogy az visszhangot ver a tudati térben, és a hatása megsokszorozódik! Huh! Micsoda felfedezés! Némi kísérletezgetés után kitapasztalod, hogy miként fordíthatod a magad javára ezt a bámulatos újdonságot... [Mostantól a Pszi regeneráció elnevezésű pszi képességnek megadhatsz egy második paramétert is. A második paraméter azt mutatja meg, hogy a metódus tőled maximum hány mező távolságig hasson. A megadott távolságon belül lévő valamennyi kalandozó áldozatául esik majd a pszi regenerációnak! A távolság maximum a pszi szakértelemszinted egytizede lehet (lefelé kerekítve), de semmiképp sem lehet 10 mezőnél több. A pszi regeneráció költsége az alapérték annyiszorosa lesz, mint amekkora számot a második paraméterben megadtál. Ha nincs elegendő pszi pontod, akkor olyan hatótávolságban használod a regenerációt, amit még finanszírozni tudsz a pontjaidból. A regeneráció továbbra is csak a szabadban működik, az életpontod általa sem mehet a maximum érték fölé, és bizonyos tudati képességek védelmet nyújthatnak a hatása ellen.]

MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 30. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 16 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 19 Életpont: 127/127 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 20/0 Pénz: 67 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 6/3
Eddig összesen 174 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 621 TP-t kaptál. Jelenleg 11 482 TP-d van. A következő szinthez még 518 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, sörényes ubuk, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/23 (+5%) vágófegyverek: 1/65 (+13%) ütőfegyverek: 8/77 (+25%)
lőfegyverek: 6/84 (+21%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
39,104 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/89 2. nyomkövetés: 4/80 3. mászás: 3/12 (+18%)
4. csapdaészlelés: 2/20 5. gyógyítás: 9/86 6. titkosírás: 1/0
7. felderítés: 1/67 8. teológia: 1/26 (+6%) 9. vadászat: 4/3
10. bányászat: 4/30 (+38%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), orgyilkos (#131) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), alattomos manó (#756)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (1,9) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 902 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 3 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
1 szigony (#389) 1 szöges bunkó (#8) 2 * ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
2 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 bordacsont (#16) 17 drótszőr (#37)
1 fémrúd (#104) 4 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80)
28 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 1 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
5 rézdarab (#70) 15 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29)
16 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 54.45 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 evaporőr háj (#105)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 4 kötél (#92)
4 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128) 1 szigony (#389)
2 ubuk tüske (#131) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43 44 45
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
(39,-14) kneopatikus molluskok (#209), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(39,-13) lebegő gomba (#39)
(39,-11) oltár, csodabogár (#755)
(40,-14) mély kút (#93), Sheran oltár, gyilkos sallank (#85)
(41,-14) drótszőrű pincsik (#22), Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(42,-15) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(43,-16) rájanyék (#58), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), Raia oltár, 24. jellempróba
(44,-17) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Torgeist 30. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) mélységi grittang (#103)
süvítő rája (#113) gyilkos tetű (#116) útonálló (#130) orgyilkos (#131) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) kneopatikus mollusk (#209) ork sámán (#345)
északi aurach (#350) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) dárda (#10) csontkés (#11)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézkulcs (#75) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122)
mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) két kard szimbólum (#144)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) pirkit (#153) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nekrofun (#173) mínosz-kúp (#178) dobóháló (#221) acélpengőke (#231) lajhár csont (#236)
szigony (#389) sörsátor (#486) sámán erszény (#650) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) Kalmárok Kémgömbje (#1589)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek