29. forduló, 31. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 22. 15h:31'
EZ A 996. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
997. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOTANICA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+85 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 5. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ba 7010 nem támadod a 7010. szörnyet
BA 7010 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fve 1 5 felt. vásárlás az 1. tárgyat 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fve 70 30 felt. vásárlás a 70. tárgyat 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

kt 546 1 elkészíted az 546. tárgyat (1 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

f 546 kísérletezel az 546. tárggyal
Sajnos nincs nálad gnóm nyílpuska. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fkt 547 30 1 felt. készítesz az 547. tárgyat (30 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fkt 414 30 1 felt. készítesz a 414. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fkt 17 10 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fkt 108 30 1 felt. készítesz a 108. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fkt 203 10 1 felt. készítesz a 203. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 amnioszt. Egészséged TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 194.]

hu 343 1554 hulladék: 343 1554
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézgolyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 7 5 4 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre
[1,-3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a gyilkos tetű bal első lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy főutcát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [0,-2] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Találsz egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy kardfogú fülemüle közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Bulg Uazulggal. Egy cetbőr válltömést, egy Gorhud gyűrűjét, egy háború gyűrűjét, egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy nekrofun medált, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy halálmadár trófea, egy hegyi szamár trófea és egy karmazsin huhogó trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {legmagasabb egyéb szakértelme: pszi (5).} Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [0,-1] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed az útonálló jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1300 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. [35 pontot használtál fel, van még 159.]

m 4 mozogsz délre
[0,0] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 14 db nyílvessző 14 aranyért; 10 db rézdarab 10 aranyért;
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 aenouth ködkürtöt 920 aranyért, 2 manifeszt.nyúlványt 20 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [5 pontot használtál fel, van még 154.]

ea 1578 1 eladod az 1578. tárgyat 1
Eladtál 1 grifftoll kesztyűt. 165 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

pbe 2000 beraksz a bankba 2000 aranyat
(Csak 1888 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 6812 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[1,0] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed az útonálló jobb vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Yasmina szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz Thelron Dahlmorral. Sheran hűséges követője. Egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy emberevő trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [2,-1] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [2,-2] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Észreveszel egy edzőcentrumot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát.

[15 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vérfürdető magszim!

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Párszor kipécézted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 karbin plazmát. (ld. enc.) Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy fémbontó szójer!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer bal vállát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 fekete gyöngyöt. Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy nukleáris cickány! {támadása: 20.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 1 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 2 gernim balzsamot. Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy nómenklatúra! (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Többször meglövöd a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra jobb vállát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis dögkeselyű trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nómenklatúra trófeát. 2 516 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 ezüsttollú nyilat. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy nómenklatúra! {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! [20 pontot használtál fel, van még 119.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: tf 4 12 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
A rekreációs részlegre mész, ahol kényelembe helyezed magad. Egy kis pihenés, egy kis napozás, némi egészséges étel sokat javít a szervezeted ellenállóképességén. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy pattanóböde! {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 6 ugh mérget. Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy vark. nekromanta! (ld. enc.) {max. életpontja: 101-120.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 16 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta nyakát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges pattanóböde trófeát, és kinyersz egy alkalmas vark. nekromanta trófeát. 2 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 dorony tüdőt. Hát ez kemény! Máris jön az újabb ellenfél: egy dögkeselyű! {max. életpontja: 91-110.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a dögkeselyű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 madártollat. 1 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 csontpálcát. (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 102.]

* 3. BP: tf 4 12 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
A rekreációs részlegre mész, ahol kényelembe helyezed magad. Egy kis pihenés, egy kis napozás, némi egészséges étel sokat javít a szervezeted ellenállóképességén. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy dögkeselyű!

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb szárnyát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 madártollat. 2 003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 ugh mérget. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy vérfürdető magszim! Ez túl sok neked! Menekülsz. [12 pontot használtál fel, van még 90.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy fémbontó szójer! Ez túl sok neked! Menekülsz. [40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
A rekreációs részlegre mész, ahol kényelembe helyezed magad. Egy kis pihenés, egy kis napozás, némi egészséges étel sokat javít a szervezeted ellenállóképességén. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy nómenklatúra! {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-13 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 2, 4.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 30. fordulód.

Erő: 16 (32) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 287/56 Jellem: semleges Tul. pont: 16
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 498/230 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 51/31
Eddig összesen 317 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 626 TP-t kaptál. Jelenleg 210 344 TP-d van. A következő szinthez még 49 656 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, vérfürdető magszim, nómenklatúra. A 30. fordulódban 6812 arany került a bankszámládra. 6812 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 17 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 13 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); stukilövedék (#414) (15 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 13 (+1) 5. gyógyítás: 11 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 3 9. taumaturgia: 19
10. szörnyismeret: 6 11. pszi: 7 12. vadászat: 4
13. bányászat: 2 14. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (995,16) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny
Megölt szörnyek: 94. Szerzett pont: 11562. Beállított erő: 0 Összpont: 11562

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
779 arany (#50) 2 aenouth ködkürt (#1554) 1 ezüstdarab (#326)
1 grifftoll kesztyű (#1578) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 orgyilkos tőr (#225)
9 púderkő (#119) 2 rézgolyó (#343) 1 sallank karom (#128)
5 stukilövedék (#414) 1 tankány karom (#237)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 amniosz (#203) 3 csontpálca (#329) 2 dorony tüdő (#212)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 fekete gyöngy (#99) 2 gernim balzsam (#1894)
1 gyakorlómedál (#2729) 2 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
2 karbin plazma (#199) 12 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
3 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153) 10 rézdarab (#70)
7 szögletes kő (#17) 8 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3
-4
-3
-2
-1
0
1
(0,-2) Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146), Bulg Uazulg (3283. kalandozó)
(0,-1) útonálló (#130), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(0,0) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399)
(1,-3) gyilkos tetű (#116), vaskohó (#155), oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(1,0) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Yasmina szobra (#2778), Thelron Dahlmor (4465. kalandozó)
(2,-2) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), vérfürdető magszim (#148), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), nómenklatúra (#158), pattanóböde (#145), vark. nekromanta (#173), dögkeselyű (#174)
(2,-1) útonálló (#130), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Botanica 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) drótszőrű pincsi (#22)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) hamupók (#40) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) goldugar (#65)
vízionár (#66) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) bombagoly (#79)
trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdető magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) nómenklatúra (#158) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) manaelementál (#290) óriáspók (#303)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) fagyelementál (#644) sarki óriásteknős (#646)
csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781)
Mallon (#960) Quirov (#975) Pikoló (#7010)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) arany (#50) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézsisak (#72) rézkulcs (#75)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) $rákpáncél (#97) $fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) $fémrúd (#104)
$evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) $mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) virág szimbólum (#143)
két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képződmény (#149) $szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) mászókampó (#165)
$ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
$rövid kard (#171) nekrofun (#173) márványtorony (#175) $vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vas dobónyíl (#189) aranygyűrű (#193)
trófea nyaklánc (#196) $trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
$dorony tüdő (#212) $manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
láncing (#222) $orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
furulya (#233) tatu dob (#234) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) $tüskecsapda (#242)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259)
remák szív (#264) $purifikátor háj (#269) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
elit csatavért (#295) varázskő (#305) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310)
gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) ezüstdarab (#326) csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) piranha zsákvédő (#337) $rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351)
quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) Trákin csákánya (#367) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397)
főutca (#399) ház (#400) moa stuki (#413) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415)
mágusölő (#422) pengepajzs (#425) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437)
szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
sárkánytanya (#492) manakristály (#500) varkaudar szablya (#516) tudás gyöngye (#522) moa töltő (#525)
angyalok gyűrűje (#529) Chara-din monolitja (#534) gnóm nyílpuska (#546) tünde íj (#553) főnixtoll (#563)
Martian tekercse (#569) adamantit (#627) áldott kő (#642) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654)
aurach fog (#657) nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) $ryuku szablya (#695) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) bo'adhun idol (#745) örökkéval. rubinja (#900) sáfránykő (#979) párducbőr (#1066)
párducszem (#1073) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207) beholderfej medál (#1209) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) $vámpírfog (#1221) ork csodaszer (#1228) $bruhatagnyelv (#1230) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) tünde tegez (#1263) vadászkés (#1264) titanitdukát (#1480) megsemmisítő (#1540)
Arsa potrohgyűrűje (#1541) saválló fülbevaló (#1552) $aenouth ködkürt (#1554) grifftoll kesztyű (#1578) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) boszorkánykendő (#1697) krónika (#1725) harci maszk (#1739)
berzerker rablánc (#1865) gernim balzsam (#1894) örökkévaló napköve (#2089) Beholder csapda (#2107) leviatán hólyag (#2182)
vortexvessző (#2331) argum szörnymágnes (#2503) edzőcentrum (#2728) gyakorlómedál (#2729) Yasmina szobra (#2778)
nagyobb monolit (#2783)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FBB   [tárgy]     [darab]                       -  feltételes bankba rakás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKB   [tárgy]     [darab]                       -  feltételes bankból kivét
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FUSZ  TVP                                       -  feltételes úszás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVE   [tárgy]     [darab]                       -  feltételes vásárlás
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HH    tárgy       [tárgy]     [tárgy]   par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
INK   kalandozó                          	-  információk ismétlése kalandozónak
INL   élőlény     [élőlény]   [élőlény]		-  információ átadás kalandozóról v szörnyről
INT   tárgy       [tárgy]     [tárgy]		-  információ átadás tárgyakról
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek