29. forduló, 31. forduló, Lujzika összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 14. 9h:04'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2935
SZÁMLA : XXXX

LUJZIKA KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,73] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1001. hetének nyerőszámai: 23, 25, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

szk 102
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 15 68 2 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kék orchidea. [-14 varázspont.] [+8% teo] [10 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a garokk bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [104,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával megcsapod a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a süvítő rája farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [103,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sir Bedzsik formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy ongóliant. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy húsevő magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy nukleáris cickány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Látsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,78] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy acéldarázs lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az acéldarázs potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel végigvágod az acéldarázs torát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 2 mozogsz délnyugatra, keletre
[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fürge Alduin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy barna, kontyos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah inkvizítora. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kronin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [100,79] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Quirov jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a Quirov testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a Quirov testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 85.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[15 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 22, 27.
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ISMÉTLÉS (519. TUDATI KÉPESSÉG)
A kasztroplanáris síkon nem csak a kiterjedés, de az idő is új értelmet kap. A múlt a jelen és a jövő összemosódik. E fogalmak jelentősen átértékelődnek, és kicserélődnek attól függően, hogy egy-egy történés, vagy esemény milyen fontos az itt rekedtek számára. A jelentéktelen eseményekről szükségtelen tudni, hogy azok a múltban estek-e meg, éppen most zajlanak, vagy majd még csak ezután történnek meg, hiszen épp ezért jelentéktelenek. A fontos események azonban ezen a síkon majdnem mindig tárgyiasulnak, megtestesülnek. Mintha az élet nagy fordulópontjaiból, egy-egy megdermedt pillanat testet öltene. A közös tudatokat érintő legjelentősebb események is ugyanígy tárgyiasulnak. Trófeák, vagy szobrok formájában kerülnek be a tudati erőd dicsőségtermébe, hogy bárki rápillantva felidézhesse emlékeiből a történtetek. Néha tervek, és a jelen nagy eseményei is ugyanilyen, folyton változó, formálódó emlékoszloppá szilárdulnak. Ha kifejlesztettétek ezt a képességet, bármelyikőtök megkapja a jogot, hogy saját életének jelentős eseményeit megörökítse a dicsőség termében, és persze azt a jogot is, hogy ezeket az emlékeket megsemmisítse. Ha összetörsz egy korpuszt a kollektív emlékezet dicsőségtermében, az súlyos következményekkel jár a valóságban is! A megsemmisített emlék azonnal, végleg, és visszahozhatatlanul törlődik minden érintett elméjéből! [A képesség kifejlesztését követően a felsőbb beavatkozás (388) varázslat segítségével nem egy, hanem fél évente tudsz egy általad már teljesített, többszemélyes kalandot meg nem történtté tehetsz a saját magad szempontjából Emellett az EXT parancs egy kategóriával több lemaradáshoz juttatja a karakteredet, mint ami egyébként a fordulószámától függően járna. Tehát pl. 150. fordulónál 20 EXT járna, de ehelyett a 100 alatt adott 25 forduló jár. Maximális fordulószámnál is mindig 3 EXTet fogsz kapni, nem pedig csak kettőt.]

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

KARAKTERLAP

Lujzika, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Sheran ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 30. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 7/3 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 12 (14) Életpont: 114/42 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 81/2 Pénz: 56 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2
Eddig összesen 59 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 424 TP-t kaptál. Jelenleg 6617 TP-d van. A következő szinthez még 383 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos. A 24. fordulódban 4195 arany került a bankszámládra. 4446 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8/4 (+21%) ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 8/8 (+35%)

100,79 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/79 (+20%) 2. nyomkövetés: 11/78 (+30%) 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 2/99 5. gyógyítás: 5/24 6. teológia: 2/54 (+8%)
7. taumaturgia: 9/36 (+8%) 8. vadászat: 7/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1544 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 kék orchidea (#68) 1 magszim bél (#103)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), útonálló (#130), Piszkos Fred (3817. kalandozó), Fürge Alduin (4244. kalandozó), Kronin (5996. kalandozó)
(100,78) Sheran oltár, acéldarázs (#140)
(100,79) oltár, Quirov (#975)
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 25. jellempróba, oltár
(102,76) gumifa (#38), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 27. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(103,75) művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, ongóliantok (#159), húsevő magszim (#67)
(104,74) süvítő rája (#113), Dornodon rúnaköve, oltár, 44. jellempróba
(105,73) garokkok (#73), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szörnyidomítás szakértelem növeli az idomított állatok hatékonyságát.
* - A lopás képlete változott:
1. A 90 feletti lopás is számít.
2. Az áldozat szintje több -lopást ad.
3. A táborőrző varázslatok és láthatatlanság papi varázslói erő függvényében több -/+ lopást ad.
4. A csapda és aranylopásos isteni küldetések teljesítése egyszerűbb lett.
5. A táborőrző állat szörnyidomítás szakértelemtől függően több -lopást ad.
6. Lakott terepen kicsit nehezebb lopni.
7. A drágább tárgyak lopása kicsit könnyebb lett. (Eddig gyakorlatilag lophatatlanok voltak.)
8. Fogadóban, ha valaki külön szobába van, még nehezebb lopni tőle.
9. Kicsit több a random a lopás sikerében.
* - Olimpián és miniolimpián nem működik a csillezsálya.
* - A jelenlét bónusz erősödött, így olcsóbbak lettek a fordulók:
1. Ha valakinek van jelenlét bónusza (tehát az előző hónapban lépett legalább négyet), akkor a zsetonkedvezmény nem az adott hónap 5. fordulójától kezdődik, hanem a másodiktól.
* 2. A jelenlét bónusz zsetoncsökkenése nem 20 zsetonig csökkenti a forduló árát, hanem 10 zsetonig.
* - A képességfa első 3 szintjén a képességek min. fejlesztési ideje két hónapról két hétre csökkent, a 4. és 5. szinten két hónapról egy hónapra.
* - A karakterlapon mostantól kiíródnak az alábbi dolgok:
1. Mikor használta a karakter a felsőbb beavatkozás és kisebb kívánság varázslatot, az idő kódexét és az esszenciamágnest.
2. Összesen mennyi TU-t tud TVP-re átalakítani.
* - Javítottunk több apró hibát, amit az elmúlt hónapban jeleztek.
* - Az Átok képesség nem rakható rá olyan karakterre, aki az előző két fordulójában kapott már Átkot. Hasonlóan változott az Aranyburok is.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Lujzika 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) bo-skorpió (#54)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) bombagoly (#79)
tazunkaróka (#81) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) piromenyét (#99) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) nyuhaj karbin (#110) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) nukleáris cickány (#155) ongóliant (#159)
manaelementál (#290) északi aurach (#350) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360)
rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746) bandita (#758) ork bérgyilász (#781) Quirov (#975)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18)
kerek kő (#19) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
távcső (#42) tükör (#43) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
olvasztókemence (#86) bronzpáncél (#90) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkő (#119) rókafarok (#124) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) virág szimbólum (#143) oltár (#146) grok-képződmény (#149) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) uzbány csőr (#169) nekrofun (#173) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) láncing (#222)
orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) nyílcsapda (#243)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) nekrofun medál (#253) templom (#256) kvazár sisak (#266)
arany papi karkötő (#309) gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) rinóbőr öv (#685)
ryuku szablya (#695) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) művészi porolit (#720) sáfránykő (#979)
párducbőr övtáska (#1117) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
tünde tegez (#1263) griff nyakék (#1579)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek