| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. jan. 30. 9h:22' EZ A 3. JÁTÉKHETED, 3. FORDULÓD 4. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat legkorábbana 4. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 SZÁMLA : XXXX |
| kt 29 | elkészíted a 29. tárgyat |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal eltalálod a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mérges pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| kt 5 | elkészíted az 5. tárgyat |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| kt 36 | elkészíted a 36. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| kt 29 | elkészíted a 29. tárgyat |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| kt 29 | elkészíted a 29. tárgyat |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| be 531 | bemész az 531. épületbe |
| m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [26,-6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rambó bogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-7] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos mókus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos mókus testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| be 510 | bemész az 510. épületbe |
| e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
| gy 20 | gyógyítás 14 pontért |
MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet. |
| SZERENCSE Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít. |
| DÁRDA (10. TÁRGY) Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó... |
| BOT (4. TÁRGY) A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez. |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
| TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás. |
| Erő: | 14 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 10 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 54/54 év |
| Egészség: | 16 | Életpont: | 71/30 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 2 | ||||
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 2 (+1) |
| 4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 1 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| Összsúly: 8.52 kg | Megterheltség: 22% |
| Még 144 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | bunkó (#5) | 1 | dárda (#10) | 1 | smirglilevél (#29) | |||