Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 9. 22h:07' EZ A 3. FORDULÓD EZ A 3. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
gy 23 | gyógyítás 23 pontért |
kno 4 | képesség-növelés 4 |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lila brekk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [5,-1] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy grákó denevér. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a grákó denevér testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [5,0] Félig kiégett területen vagy. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hamupók került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a hamupók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A hamupók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hamupók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [7,0] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy rambó bogár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [8,-1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy gonyolék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gonyolék bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [7,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság.
f 5 | kísérletezel az 5. tárggyal |
f 17 | kísérletezel a 17. tárggyal |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
BOT (4. TÁRGY) A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
HAMUPÓK (40. SZÖRNY) A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező. |
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás. |
Erő: | 13 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 66/15 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 |
7,21 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 9 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 124 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 (+1) | 3. gyógyítás: | 1 |
4. harcművészetek: | 2 (+1) | 5. vadászat: | 1 |
Összsúly: 4.10 kg | Megterheltség: 11% |
Még 143 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | grákóbőr (#41) | 1 | kaja (#2) |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|