298. forduló, 300. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 7. 12h:06'
EZ A 329. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
330. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,96] koordinátán.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+177 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy troll bányász fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll bányász fejét. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a troll bányász bal lábát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a troll bányász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). A troll bányász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kaja és 1 bunkó. 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 272, gyógyulás: 46, összesen: -226 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 582.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 088 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 581.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 575.]

* 3. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 566.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy szellemdarázs hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 396 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A szellemdarázs a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 338, gyógyulás: 68, összesen: -270 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [16 pontot használtál fel, van még 550.]

* 4. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 5. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[181,97] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a woorgard testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+80 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt ősmágus.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 145 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 10 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 372, gyógyulás: 14, összesen: -358 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+83 életerő.) A következő ellenfél egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Találsz nála 1 esszenciakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1502 (limit: 1625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 136477.

(Továbbmész...) [180,98] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy troll bányász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász testét. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a troll bányász jobb lábát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 110 életpontot sebeztél. A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a troll bányász bal karját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a troll bányász bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-23 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kaja, 1 deus ex machina és 1 bunkó. 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 262, gyógyulás: 45, összesen: -217 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+85 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt hadúr.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 66, gyógyulás: 8, összesen: -58 ÉP}

Találsz nála 7 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1504 (limit: 1625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 136697.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chaotic Sunstroke orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a woorgard testét. Kritikus ütés! (4 támadással 280 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

[150 pontot használtál fel, van még 395.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[181,99] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 59, gyógyulás: 10, összesen: -49 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 11 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 32, gyógyulás: 2, összesen: -30 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy hegymélyi lidérc!

A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc jobb karját. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Ez egy renegát törpe!

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a renegát törpe bal vállát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a renegát törpe jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 1 kvazárt. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy asztrális vortexet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Dornodon oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [182,100] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy asztrális vortex van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy hordóagyú mameluk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. Kritikus ütés! (5 támadással 385 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr testét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1506 (limit: 1625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 136917.
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,101] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy troll bányász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász bal lábát. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a troll bányász testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a troll bányász bal karját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a troll bányász jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szeksztáns. 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 284, gyógyulás: 48, összesen: -236 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+82 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a zombi mester testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 áldott követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1508 (limit: 1625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 137137.
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 318 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Megsoroztad a vortexmágus jobb karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 276 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 594, gyógyulás: 0, összesen: -594 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [93 pontot használtál fel, van még 302.]
Feltámadsz! (+590 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 302.]
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Ek'Hor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! A lény dobófegyverként ekharion dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. 66 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az Ek'Hor ragyás testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az Ek'Hor ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 109 életpontot sebeztél. Nem sikerült az Ek'Hor ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az Ek'Hor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ekharion dárda (ld. enc.). 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 89, gyógyulás: 6, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 csillagbotot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 csillaglövedéket. [43 pontot használtál fel, van még 259.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[184,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy bolyongó lidérc.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc bal oldalát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 3 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 80, gyógyulás: 16, összesen: -64 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1510 (limit: 1625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 137357.
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor bal lábát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 168, gyógyulás: 8, összesen: -160 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+86 életerő.)

(Továbbmész...) [185,103] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,104] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és egy karbin plazma. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 101, gyógyulás: 3, összesen: -98 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Van itt egy füstös lebuj (716. épület.). [61 pontot használtál fel, van még 198.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[187,105] Folytatod sétádat a házak közt.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 184.]

be 632 1 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 134.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 84.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Rezisztencia technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 84.]

be 629 bemész a 629. épületbe
Odasétálsz a kvazár kohó bejáratához. Egy szélesvállú, talpig kvazárba öltözött törpe jön ki üdvözölni, minden bizonnyal egyike a legendás kvazár kovácsoknak.
Elmondod, hogy milyen kvazár tárgyakat ismersz, mire a törpe elkészít neked egy árlistát a kikovácsolási díjakról: kvazár sisak 70 ap; kvazár pajzs 100 ap; kvazár kard 140 ap; biami kvazárlándzsa 280 ap; mithril kard 300 ap;
Elbúcsúzol, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 36 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 36 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 6, 4.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 54 pontod maradt, ebből a következő körre 54 pontot vihetsz át. Kapsz még 440 pontot. A következő körben tehát 494 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

REZISZTENCIA
Az idős, hihetetlenül tapasztalt harcművész mesterek képesek pusztán kí-energiáikat használva a szervezetükbe jutó mérgeket gyorsabban lebontani. Mentális, spirituális fejlettségük mind az agyi támadások, mind a lelküket szétroncsolni próbáló haláltámadások ellen sokkal jobban ellent tudnak állni. Emellett hihetelen fürgeségüknek köszönhetően könnyedén félreszökkennek a masszív fizikai és energiatámadások elől. Mindennek eredményeképpen a rezisztencia szintjét elért harcművészek plusz kettőt kapnak minden mentődobásukra.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 30 (55) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 54 (57) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 63 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/325 év
Egészség: 23 (40) Életpont: 759/562 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 35 (48) Varázspont: 979/0 Pénz: 14169 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 60/42 Pszi pont: 174/186 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3746 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 74 894 TP-t kaptál. Jelenleg 5 293 912 TP-d van. A következő szinthez még 206 088 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 27/1 szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 27/0 ütőfegyverek: 29/35 (+6%) lőfegyverek: 28/83 (+2%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 153/75 2. nyomkövetés: 61/65 3. mászás: 17/1 (+1%)
4. csapdakészítés: 33/78 (+7%) 5. csapdaészlelés: 12/89 6. gyógyítás: 60/36 (+125%)
7. titkosírás: 9/29 8. felderítés: 22/41 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 52/9 (+9%) 11. taumaturgia: 49/54 (+1%) 12. szerencsejáték: 10/40
13. versengés: 15/85 (+9%) 14. harcművészetek: 31/21 (+100%) 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 15/55 (+27%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/58 20. vitalitás: 9/68 (+6%) 21. bányászat: 34/38 (+12%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 16/35 24. főzés: 20/45 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4)
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1510 (limit: 1625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 137357.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
176 arany (#50) 4 csillaglövedék (#931) 1 drótszőr (#37)
2 isteni könnycsepp (#260) 5 pézsmatökmag (#934) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 áldott kő (#642) 2 bunkó (#5) 1 dentor bőr (#551)
1 deus ex machina (#1) 3 ekharion dárda (#1557) 1 esszenciakristály (#350)
1 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 5 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kvazár (#244) 1 lidércesszencia (#1074) 7 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 7 spiritusz (#170) 1 szeksztáns (#32)
1 téfea-agy (#172) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
(180,98) troll bányászok (#679), zombi mester (#251), élőholt hadúr (#371), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Raia oltár, 35. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720), érclelőhely, woorgard (#231)
(181,97) oltár, érclelőhely, woorgard (#231), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252)
(181,99) ekharion (#232), elhagyott bánya (#1685), Raia oltár, nómenklatúra (#158), hegymélyi lidérc (#7084), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(182,100) művészi porolit (#720), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), bolyongó lidérc (#388), lidércúr (#252)
(183,101) troll bányászok (#679), zombi mester (#251), 41. jellempróba, vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Leah oltár, vortexmágus (#418), érclelőhely, Ek'Hor (#977)
(184,102) Raia szent lovagja (#239), bolyongó lidérc (#388), zombi mester (#251), 41. jellempróba, Tharr oltár, ősdentor (#282)
(185,103) márványtorony (#175), oltár, 43. jellempróba
(186,104) őrült varázsló (#255), füstös lebuj (#716), nekrofun (#173), 34. többszemélyes kaland
(187,105) olimpiai aréna (#635)
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek