297. forduló, 299. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. máj. 21. 9h:12'
EZ A 315. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
316. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


44 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,87] koordinátán.
A táborozás 42. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, piros szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy örök. csillagkövét, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy renegát törpe trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Nagylábú Tuong. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tazunkaróka nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 502.]

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 482.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

m 6 mozogsz nyugatra
[137,87] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áeratikus hasnyák közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: törpemammut, mutáns pók, ekharion bébi, A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Harci kalapáccsal csak érinted az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 21 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 43, gyógyulás: 12, összesen: -31 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy varkaudar íjász száll szembe veled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 68, gyógyulás: 16, összesen: -52 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy borzalmas varkaudar.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Harci kalapáccsal eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 28, gyógyulás: 20, összesen: -8 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ork csodaszer. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [13 pontot használtál fel, van még 464.]

jlk 7303 jelszó kimondása 7303
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót.
Hosszú ideig vársz, de semmi sem történik. Úgy látszik, hibás volt a megfejtés. [5 pontot használtál fel, van még 459.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[136,86] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar felderítő lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 73, gyógyulás: 19, összesen: -54 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar íjász ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar bajnok. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [136,85] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy szekérkaravánt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy csodabazár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 35, gyógyulás: 17, összesen: -18 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy varkaudar varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy Tguarkhan. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [136,84] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy szekérkaravánt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy varkaudar felderítő. Amikor elhal a zaj, előmászol. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy Mnebolath. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 411.]

m 8 2 3 mozogsz északra, keletre, délkeletre
[136,83] Még mindig füves síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy szekérkaravánt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar felderítő. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar varázsló volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [137,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.


(Továbbmész...) [138,84] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy szekérkaraván van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Troll doronggal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 8, gyógyulás: 43, összesen: +35 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy borzalmas varkaudar száll szembe veled.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Harci kalapáccsal eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 48, gyógyulás: 20, összesen: -28 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Tguarkhan.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 96, gyógyulás: 22, összesen: -74 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 366.]

m 3 mozogsz délkeletre
[139,85] Még mindig füves síkságon vagy. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Látsz egy ősi csatamezőt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 351.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+47 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 311.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [30 pontot használtál fel, van még 281.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 273.]

szk 81 keresed a 81. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tazunkarókát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KONTAKTUS I. (517. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt kontaktus II. elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi képességed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha azonban elsajátítod ezt a tudományt, hihetetlen hatalomnak kerülsz a birtokába! Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus II. elnevezésű formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek varázsponttal. Ekkor nem a varázspontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód nyers manává alakítja, és hozzáférhetővé teszi a számodra. [A Direkt kontaktus II. pszi képesség a varázsponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi varázspontot ad neked (de max. 120-at). Ha olyan ellenfélre lövöd, amelyik rendelkezik VP-vel, akkor az eddigi 120 helyett 180 lesz a maximum. Ráadásul egyazon fordulóban nem három, hanem hat sikeres direkt kontaktusod lehet, amibe a fentiekben leírt hatás is beleszámít!]

A BUTASÁG ÁRA (273. TUDAT KÉPESSÉG)
Természetes, hogy egy harcos, esetleg Tharr egy követője lényegesen lassabban tanul meg bármit, mint pl. egy Fairlight hívő vagy egy gnóm. A mágiában járatlan, buta harcosoknak sokszor ugyanannak a varázslatnak az elmondása több varázsenergiát igényel, mint egy képzett varázslónak. Nem csoda, hogy még a legalapvetőbb, legprimitívebb varázslatok tökélyre fejlesztése is jóval több időt igényel számukra. Most azonban ráébredtél, hogy minden rosszban van valami jó - ha valaki lassabban, hosszabb ideig, nehézkesebben tanul, annak természetesen a tanulás is tovább tart, és esetleg több tapasztalattal jár, mint egy zsenipalántának. Mostantól lehetőséged van arra, hogy szabályozd, mekkora árat fizetsz a butaságodért: Az EK 273 <szakértelem> <VP> parancs kiadásával beállíthatod, hogy mennyi az a minimum VP-költség, amit a varázslataidra fordítasz. A <szakértelem> paraméternél az 1 a teológiát, a 2 a taumaturgiát, a 3 az ősteológiát, a 4 az őstaumaturgiát jelenti. Őstaumaturgiát és ősteológiát csak akkor állíthatsz be, ha a szakértelmed legalább 700-as az adott ősi mágiaformában. A <VP> paraméter azt adja meg, hogy a második paraméterben megadott varázslás szakértelemhez tartozó varázslataid minimum ennyi VP-be fognak kerülni. Azaz, ha ennél kevesebb az alap költségük, akkor a költségük ennyi lesz. Ha ennél nagyobb az alapköltségük, akkor a költségük nem változik. A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de a megnövelt költségtől jobban fejlődik a megfelelő szakértelem. Mind a négy varázslás szakértelmet külön állíthatod. Az összes beállítás egyszerre törölhető egy üres EK 273 paranccsal, vagy egyesével egy 3. paraméter nélküli EK paranccsal (pl. EK 273 1).
Példa 1: EK 273 1 10 hatására minden 10 VP-nél KISEBB varázspontköltségű teológia varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb.), 10 VP-be kerül. A 10 vagy nagyobb VP-költségű varázslataid nem változnak.
Példa 2: Az EK 273 3 100 parancsot csak akkor használhatod, ha az ősteológiád elérte a 700-at. Ekkor minden ősteológia varázslatod, melynek az alapköltsége 100 VP-nél kevesebb, 100 VP-be fog kerülni.
Ki tudja, idővel talán még az igazi mágusoknak is megtetszik a tanulási idő megnyújtásának eme módja?

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 32 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 32 (35) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 355/227 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 373/7 Pénz: 1492 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 34/28 Pszi pont: 127/88 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 1472 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 9 402 TP-t kaptál. Jelenleg 941 922 TP-d van. A következő szinthez még 58 078 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, varkaudar varázsló. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1141 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *26/101
lőfegyverek: 16/56

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
139,85 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/42 (+88%) 2. nyomkövetés: 43/59 (+5%) 3. mászás: 11/57
4. csapdakészítés: 27/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 32/37 (+34%)
7. titkosírás: 18/56 8. felderítés: 12/75 (+17%) 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/64 (+3%) 11. taumaturgia: 40/52 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 8/99 14. zene: 48/79 15. szörnyismeret: 14/39 (+20%)
16. pszi: *21/100 (+6%) 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 39/47
19. bányászat: 30/18 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 54 (limit: 605), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 565.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 3 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1024 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 233.71 kg Megterheltség: 194%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 harci kalapács (#174) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 5 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 ork csodaszer (#1228) 5 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138 139 140
82
83
84
85
86
87
88
(136,83) élőholt quwarg (#202)
(136,84) művészi porolit (#720), 21. jellempróba
(136,85) ryuku ostromteknős (#362), varkaudar varázsló (#271)
(136,86) varkaudar felderítő (#7133), nekrofun (#173), Leah oltár
(137,83) grok-képződmény (#149), Raia oltár
(137,87) mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), áeratikus hasnyák (#243), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166)
(138,84) gumifa (#38), manaelementál (#290), borzalmas varkaudar (#166), Tguarkhan (#212)
(139,85) ősi csatamező (#263)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Átnéztük az összes szörnyfészket, és mindegyiket visszaraktunk, ami eltűnt az elmúlt időszak hibája miatt.
* - Az élet-halál érintés és esszencia uralma harcművész képességek nem működnek vámpirizációra immúnis szörnyek és vámpírvértet viselő kalandozók ellen. Ilyen ellenfelek ellen a program ki sem választja csata közben HM képességnek. A változás 2014. április 10-én reggeltől lép érvénybe.
* - A halálkúpok gyakori kincsei közé visszakerült a kábító nyilacska.
* - A tleikan életkő lopható és átadható lett.
* - Új őstaumaturgia varázslat került a játékba, ami segíthet a fürkészek elleni küzdelemben.
* - A Handastye csontúrnak megjavítottuk a csontfalás képességét. Most már működni fog nála. Az adamantit bőr véd a képesség ellen.
* - A moa spektroszkóp TVP spórolása nem működött tárgykészítésnél. A hibát javítottuk.
* - Az Elmemester (552) KT-képesség változott egy kicsit. Az új enciklopédiát kiküldtük annak, akinek meg van a képesség, illetve a honlapon a KT-képességfa leírásában is javítottuk.
* - Megváltoztatjuk A butaság ára (273.) KT-képességet. A képesség teljesen másképpen működik majd, mint eddig, ezért minden karakternél töröljük A butaság ára beállításokat április 29-én a dél és délutáni letöltés között. A képesség új enciklopédiáját kiküldtük mindenkinek, akinek megvan a képesség.
* - Az Elmemester (552) KT-képesség változott egy kicsit. Az új enciklopédiát kiküldtük annak, akinek meg van a képesség, illetve a honlapon a KT-képességfa leírásában is javítottuk.
* - A pszi fejlesztés és pszi fejlesztés II. képességek néha nem fejlesztettek, ha a karakter max. PP felett volt. A hibát javítottuk.
* - A nekrofun medálon erősítettünk. Továbbra is 30 % VP-regenerációt ad, de a max. 20 VP-t max. 100 VP-re növeltük.
* - A tartók átadásával átadhatatlan főzeteket/löttyöket is át lehetett adni, pl. tátika főzet. A hibát javítottuk.
* - A szörnyek mostantól nem tudják kiKF-elni a jegygyűrűt.
* - A szörnyeknél nem működött eddig a fizikai pajzs I. és II. A hibát javítottuk.
* - A gnóm refrugátorral a csodakenőcsökből nerub elixírt lehet előállítani tleikan életkő segítségével.
* - Az unkrecáió varázslatnál nem működik az általános komponens varázslat komponens spórolása.

Üzenet küldése a karakternek