295. forduló, 297. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 24. 9h:16'
EZ A 429. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
430. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [215,117] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+445 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kronotapír nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír fejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír testét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod a kronotapír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 42, gyógyulás: 78, összesen: +36 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-39 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-39 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-53 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 447. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 436. Kapsz 1 VP-t.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy esőidézés varázslat! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [1 pontot használtál fel, van még 435. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 414. Kapsz 21 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 32 életpontot tudsz így gyógyulni. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 5 VP-t.]

* 6. KP: használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. {GYD:} Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. {GYD:} Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy fokhagyma. 4911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 110, gyógyulás: 54, összesen: -56 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg ősmágus!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. {GYD:} Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus bal első lábát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy xirnox szív. 4975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 82, gyógyulás: 54, összesen: -28 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 40 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+14 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 380. Kapsz 3 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 380.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 376. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-39 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 367. Kapsz 2 VP-t.]

ftv 121 691 felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 691. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

f 179 kísérletezel a 179. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Nocsak, ebből az összetevőből finom fűszeres tojásrántotta készíthető! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 10 VP-t.]

h 1168 13 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban fűszerkeverék, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 357.]

vv 112 elmormolod a 112. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 15 VP-t.]

t 243 támadod a 243. szörnyet
FT 243 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy áeratikus hasnyák! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}


m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák bal vállát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák véres nyúlványait. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével párszor keményen megütöd a csataremák fejét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) {GYD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a csataremák testét. (3 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a csataremák testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A csataremák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 11236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 181, gyógyulás: 303, összesen: +122 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rowena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy bíborcserjét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1247, sebződés: 90, gyógyulás: 189, összesen: +99 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 1651 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Egy sátorba lépsz a cirkusz közepén. A kékes derengésben egy öregasszony fogad, és egy feladattal lát el. - Kalandor, hogy megkapd jutalmad hozd el a következő dolgokat nekem legközelebb - mondja, és felsorolja, mire van szüksége: 7 acélpengőke, 1 rézsisak, 3 vashegyű nyíl, 1 szöges bunkó, 3 vas dobónyíl.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Piromenyét, 1 Sötét halál. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Kisebb quwarg istenség, 2 Piromenyét. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Sötét motyogó, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Aranyeső. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Influenza, 2 Garokk, 1 Illúziósárkány. Ez két pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét halál. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 1651 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 73 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 1651 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy varkaudar hadúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 55 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű. 3912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 57, gyógyulás: 9, összesen: -48 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[56 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 56 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász támad rád.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 19, gyógyulás: 50, összesen: +31 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. {GYD:} Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl, egy szöges páncél, egy mérgezett vasnyíl és egy bakkura csizma. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar íjász támad rád.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. {GYD:} Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 50 életpontot sebeztél. Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 17, gyógyulás: 48, összesen: +31 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. {GYD:} Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy varkaudar lándzsa, 8 arany, egy rézgolyó és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [45 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 45 VP-t.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+1000 varázspont, -2000 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]

v 198 198 28 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

201 202 203
116
117
118
(202,117) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), korinthai amőba (#420), varkaudar hadúr (#270), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), nőstény varkaudar (#689)

[198,28] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Longnower hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [22 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 22 VP-t.]

vv 364 161 127 elmormolod a 364. varázslatot a 161. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-51 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 215. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 2 VP-t.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 5 VP-t.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 9 40 38 mozogsz 9 40 38
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [40. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 39. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [160 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 160 VP-t.]

lm 6 905 15 mozogsz 6 905 15
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 48.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 6 900 mozogsz 6 900
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 7 905 20 mozogsz 7 905 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 48.]

kpcs 3 20 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 19 900 8 mozogsz 19 900 8
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 25 905 27 mozogsz 25 905 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 900 36 38 mozogsz 900 36 38
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [41. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [2. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[3 pontot használtál fel, van még 45. Kapsz 3 VP-t.]

* 1. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 40. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-47 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 40.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 18.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 40 pontod maradt, ebből a következő körre 40 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 477 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŰSZERES TOJÁSRÁNTOTTA (13. RECEPT)
Végy két tojást! Az egyik grifftől legyen, a másik quwargtól! A két tojást törd fel, tartalmukat az üstbe rakd! Ezután nyiss ki 3 fűszerkeverék tasakot, és szórd meg alaposan a rántottát. Röpke 3 TVP-nyi idő alatt kész is az étel, melyet jóízűen elfogyaszthatsz. Az így főzött - nem olcsó - rántotta hatása briliáns lesz: ha a fordulód végéig, akár szörnynél, akár labirintusban aranyat találsz, dupla annyit fogsz találni. Fairlight papokra kicsit máshogy hat az étel, valószínűleg az étkezés előtt elmormolt imáiknak köszönhetően: náluk a szorzó 2 és félszeres. Persze azért a kincskeresésben mutatott szerencsésségnek is vannak korlátjai, a prémium aranymennyiség soha nem lehet több a karakter szintje * 10-nél (Fairlight papoknál karakter szintje * 15-nél). Az étel elkészítéséhez legalább 12-es szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 49 (91) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 52 (91) Támadás: 75 (81) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 40 (67) Védekezés: 131 (138) Menekülés: 20 % Életkor: 72/75 év
Egészség: 49 (87) Életpont: 1532/1350 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (105) Varázspont: 2165/1069 Pénz: 25477 arany Kép. pont: 62
Tudatpont: 54/40 Pszi pont: 449/253 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 30
Eddig összesen 3353 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63 718 TP-t kaptál. Jelenleg 7 965 685 TP-d van. A következő szinthez még 134 315 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Quwaxotix, ezerszemű bestia. A 287. fordulódban 43952 arany került a bankszámládra. 44831 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/76 ökölvívás: 27/0 szúrófegyverek: 14/97
vágófegyverek: 22/90 ütőfegyverek: 37/45 (+12%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 34/16 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,28 mezőn táborozol, a 95. labirintusban, 3. szinten, 2. ponton
Kedvenc táborhely: 215,117
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 11. hónapban.
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/96 (+300%) 2. nyomkövetés: 56/5 (+10%) 3. mászás: 22/51
4. csapdakészítés: 32/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 22/55 (+324%) 6. gyógyítás: 13/25
7. titkosírás: 9/32 8. felderítés: 22/85 (+5%) 9. szörnyidomítás: 17/51
10. teológia: 100/51 (+70%) 11. taumaturgia: 113/63 (+43%) 12. szerencsejáték: 18/6 (+12%)
13. versengés: 24/25 (+25%) 14. harcművészetek: 28/69 15. zene: 9/4
16. szörnyismeret: 46/60 (+37%) 17. pszi: 36/8 (+77%) 18. zárnyitás: 25/47 (+300%)
19. vadászat: 10/91 (+12%) 20. vitalitás: 2/29 21. bányászat: 36/12 (+6%)
22. úszás: 10/71 23. főzés: 19/0 24. csapatmunka: 4/65

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (95,2,1) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
nagyobb agypajzs (#120) tolvajvér (#364) varázsenergia (#161) erőpajzs III (#127)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) élőholt pozdorja (#134) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
élőholt pozdorja (#134) >> szubreális vámpír (#223) tűzeső (#61) >> kronotapír (#286)
háló (#186) >> noth szellem (#250) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar vajákos (#690)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) agytaposás (#180) >> varkaudar varázsló (#271)
agytaposás (#180) >> őrült varázsló (#255) agytaposás (#180) >> kísértetvarázsló (#424)
agytaposás (#180) >> quwarg ősmágus (#302) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 73 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 260 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
85 arany (#50) 10 gyógykenőcs (#313) 4 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
3 tinta (#101) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranygyűrű (#193) 1 bakkura csizma (#96) 1 csontpálca (#329)
3 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 7 mákrózsa virág (#56)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 3 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264) 1 rézgolyó (#343)
2 rövid íj (#107) 2 sáfránypor (#211) 1 szöges páncél (#65)
3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

197 198 199
27
28
29
(198,28) a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek