Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 17. 9h:25' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ba 3957 | nem támadod a 3957. kalandozót |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
hh 1546 1629 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ov 5 | óvatosságod: 5 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [108,104] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [108,103] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll ritualista. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a troll ritualista testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szárnyas koponya csontos képét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A szárnyas koponya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szárnyas koponya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szárnyas koponya bőrszárnyát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. A szárnyas koponya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 5 6 1 | mozogsz 5 6 1 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Rodrig bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 11 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Rodrig bal lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Rodrig testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A Rodrig fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
kf 1733 | kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod az emberevő bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,105] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Továbbmész...) [105,106] Még mindig dombos terepen vagy. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [105,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy álomvirágot.
(Továbbmész...) [105,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz -3 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY) Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt! |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
Erő: | 38 (42) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 38 (44) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 38 (44) | Életpont: | 352/316 | Jellem: | gonosz (426) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 48 (57) | Varázspont: | 693/79 | Pénz: | 2430 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 138/177 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 25/65 (+4%) | szúrófegyverek: | 12/20 |
vágófegyverek: | 17/23 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 25/42 (+5%) |
dobófegyverek: | 7/48 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/66 | 2. nyomkövetés: | 63/31 (+48%) | 3. lopás: | 13/21 |
4. mászás: | 11/5 | 5. csapdakészítés: | 21/19 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/84 |
7. gyógyítás: | 39/45 | 8. titkosírás: | 5/75 | 9. felderítés: | 24/49 |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 31/63 (+6%) | 12. taumaturgia: | 31/91 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 13/17 | 17. szörnyismeret: | 9/36 | 18. pszi: | 22/68 (+2%) |
19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 30/98 (+10%) | 21. úszás: | 10/63 |
22. főzés: | 10/52 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
9 | víz (#27) |