295. forduló, 297. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. márc. 26. 9h:17'
EZ A 307. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
308. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,87] koordinátán.
Főnix átadott neked a 5. napon 16 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tazunkaróka nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 492.]

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 472.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 459.]

m 6 mozogsz nyugatra
[137,87] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy varkaudar behemót áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 10, gyógyulás: 15, összesen: +5 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar felderítő.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő jobb karját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 71, gyógyulás: 20, összesen: -51 ÉP}

A következő kincseket találtad: 9 madártoll. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 446.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 446.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[138,86] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy Mnebolath.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A következő ellenfél egy Tguarkhan.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


(Továbbmész...) [139,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 380.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz jön feléd. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 350.]

m 6 mozogsz nyugatra
[138,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy ryuku gárdista. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar bajnok. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar behemót. Amikor elhal a zaj, előmászol. [13 pontot használtál fel, van még 337.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 móri gyümölcsöt. Ügyességed TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 313.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[139,86] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy ryuku gárdista. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy Tguarkhan.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 34 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar behemót. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [138,87] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kardszárnyú pocok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy csodabazár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy Mnebolath száll szembe veled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (81 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 aranyló ugarhéj, sullár hólyag, drótszőr, 3 nektoraf faggyú, 2 rákfatty váladék. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy borzalmas varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. [26 pontot használtál fel, van még 287.]

tim 288 titkosírás megfejtése 287 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.]

[27 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 3 kaját töm magába az ekharion bébi. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 637 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 32 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 355/114 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 373/0 Pénz: 1512 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 34/20 Pszi pont: 127/111 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 1456 szörnyet (2 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2 916 TP-t kaptál. Jelenleg 919 666 TP-d van. A következő szinthez még 80 334 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, varkaudar varázsló. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1126 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *26/101
lőfegyverek: 16/56

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
138,87 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/21 (+77%) 2. nyomkövetés: 43/26 (+10%) 3. mászás: 11/57
4. csapdakészítés: 27/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 32/3
7. titkosírás: 16/26 8. felderítés: 12/18 (+17%) 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/58 (+3%) 11. taumaturgia: 40/28 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 8/90 (+9%) 14. zene: 48/79 15. szörnyismeret: 14/19 (+20%)
16. pszi: 21/84 (+8%) 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 39/47
19. bányászat: 30/17 (+3%) 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 44 (limit: 325), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 4 495.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 3 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 347 TU szükséges.)

Összsúly: 235.82 kg Megterheltség: 166%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
43 arany (#50) 2 aranyló ugarhéj (#100) 1 deus ex machina (#1)
1 drótszőr (#37) 10 kaja (#2) 3 nektoraf faggyú (#667)
2 rákfatty váladék (#333) 1 sullár hólyag (#168) 7 tinta (#101)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 9 madártoll (#112) 6 móri gyümölcs (#116)
1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

136 137 138 139 140
84
85
86
87
88
(137,87) mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar behemót (#189), varkaudar felderítő (#7133)
(138,85) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, ryuku gárdista (#360)
(138,86) gumifa (#38), Raia oltár, 40. jellempróba, Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212)
(138,87) kardszárnyú pocok (#152), Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely, Mnebolath (#237)
(139,85) ősi csatamező (#263), 24. jellempróba
(139,86) ryuku gárdista (#360), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tguarkhan (#212)

Üzenet küldése a karakternek