294. forduló, 296. forduló, Bunkós Baxi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 24. 9h:50'
EZ A 421. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD
422. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3977
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BAXI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,38] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Bűvös Bonyók tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 80 drótszőrt.
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. Varázserőd regenerálódik. (+370 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 569.]

* 5. KP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

bb 348 500 2 beraksz a bankba a 348. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 shinai gömböt. Beraksz a bank széfjébe 4 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 137 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

hu 551 150 314 hulladék: 551 150 314
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szent jogart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati zárfalót. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

hu 384 380 381 hulladék: 384 380 381
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa burátot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa obszidiánt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

hu 385 379 378 hulladék: 385 379 378
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

le 518 leveszed/lerakod az 518. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

kf 831 1572 kézbeveszed/felveszed a 831. tárgyat az 1572. tárggyal
A válladra helyezed a Batharak vállemezét. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bájital (15 ap), dentor bőr (183,31)-> (105 ap), moa burát (183,31)-> (24 ap), moa gyémánt (183,31)-> (80 ap), moa gyöngy (183,31)-> (20 ap), moa obszidián (183,31)-> (24 ap), moa rubin (183,31)-> (30 ap), moa zafír (183,31)-> (40 ap), Pusztítás Botja (183,31)-> (180 ap), roxati zárfaló (183,31)-> (kudarc), szent jogar (183,31)-> (50 ap), összesen 568 arany, 22 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 552.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,60] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

be 631 4 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 492.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 442.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[188,60] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 4, gyógyulás: 29, összesen: +25 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg. vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[179,38] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval iszonyatosan megcsapod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy orgoró támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
[44 pontot használtál fel, van még 398.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mórigyümölcs használatával eltávolíthatsz a szervezetedből nem odaillő dolgokat. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az árnyéktűz egy iszonyatos roncsoló erővel rendelkező varázslat. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 394.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Elenios követői rengeteg dologra képesek rákényszeríteni anélkül, hogy harcba bocsátkoznának... (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 392.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[180,37] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai bal karját. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 200, gyógyulás: 58, összesen: -142 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,36] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ubuk dobónyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [178,35] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [98 pontot használtál fel, van még 294.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[178,34] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák bal csápját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 44 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 61, gyógyulás: 37, összesen: -24 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [178,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 6 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 16, gyógyulás: 71, összesen: +55 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [179,32] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arany Macska vigyorog kajánul. Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 246.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy szutykos remák. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1214 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy gránitelementál. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-33 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladatod egy aurapollátor legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor frötymögő kérgét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, az aurapollátor meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 6, gyógyulás: 29, összesen: +23 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Balrin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy vashegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamvelmukk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod igen nehéz: a teremben megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belső kamrából! Huh. Megindulsz. Az első néhány csapda nem jelent nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kőtömb elől. Pfű! Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó előtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja, hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegű volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá zúzódni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 186.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Az előadásba beleadsz mindent, de hamar nyilvánvalóvá válik, hogy még tapasztalatlan vagy, kevés a gyakorlatod. A kalandmester a fejét csóválja - nem engedhet tovább.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[179,31] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot.


(Továbbmész...) [178,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 149.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

* 2. BP: használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 99.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 7, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a bölcs szilmill. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a becsületjel hatása.
Ebben a körben 99 pontod maradt, ebből a következő körre 99 pontot vihetsz át. Kapsz még 436 pontot. A következő körben tehát 535 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bunkós Baxi, egy kopasz, szemüveget viselő troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

Erő: 48 (50) Szint: 26 Merészség: 7/6 Magasság: 260 cm
IQ: 35 (52) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 23/27 év
Egészség: 23 (37) Életpont: 496/661 Jellem: gonosz (479) Tul. pont: 2
Szerencse: 37 (39) Varázspont: 667/71 Pénz: 258 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 118/22 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 26
Eddig összesen 2246 szörnyet (16 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 18702 TP-t kaptál. Jelenleg 1754178 TP-d van. A következő szinthez még 245822 TP szükséges. Trófeáid: Napsörény, Notermanthi, taalru. A 294. fordulódban 9838 arany került a bankszámládra. 9887 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/20 ökölvívás: 2/96 szúrófegyverek: 3/28
vágófegyverek: 17/15 ütőfegyverek: 31/5 (+5%) lőfegyverek: 11/79
dobófegyverek: 27/2 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (200%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/18 (+10%) 2. nyomkövetés: 69/94 (+16%) 3. lopás: 1/36
4. mászás: 10/27 5. csapdakészítés: 21/21 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/94 (+9%)
7. gyógyítás: 11/41 8. titkosírás: 8/55 9. felderítés: 24/73 (-27%)
10. szörnyidomítás: 12/93 (+7%) 11. teológia: 49/85 (+21%) 12. taumaturgia: 57/5 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 7/14 15. zene: 6/58 (+8%)
16. szörnyismeret: 30/45 17. pszi: 13/22 (+22%) 18. zárnyitás: 1/27
19. vadászat: 14/53 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 9/58
22. testépítés: 49/66 (+20%) 23. úszás: 8/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (sötét ital (#284))
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 14 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 14 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 120 TVP-ért
mászol max. 112 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Chris Huff (#4956), 9375. szövetség (#9375), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) sötét halál (#45) >> jók (#990)
sötét halál (#45) >> semlegesek (#989) villámcsapás (#50) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bölcs szilmill (#343) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Látogass meg birodalmamban!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 3 harcos, 1 királynő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bájital (#261) 1 bűvös shuriken (#562) 3 dentor bőr (#551)
137 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 4 manakristály (#500)
2 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
2 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa zafír (#381)
1 mocsári penke (#148) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránypor (#211)
1 shinai gömb (#348) 1 szent jogar (#150) 1 tükör (#43)
1 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305) 10 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
250 arany (#50) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
4 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 2 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(178,30) xantusz-kaktusz (50113, belőle készíthető: #114), #. jellempróba, oltár
(178,33) qwarg rohamosztagosok (#242), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(178,34) mákrózsa bokor (3655, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), #. jellempróba, áeratikus hasnyákok (#243), élőholt tigris (#766)
(178,35) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(179,31) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(179,32) kihívás tornya (40502), Tharr oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), #. jellempróba, szutykos remák (#191), aurapollátor (#222)
(179,36) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), oltár
(179,38) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Leah oltár
(180,37) pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek