294. forduló, 296. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 5. 14h:55'
EZ A 301. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD
302. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
Az Alanori Krónika kuponokért kaptál 1 Martian tekercsét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 moa smaragdot (55 arany), 20 áldott követ (1000 arany), 1 zangrozi csizmát (100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.A játékvezető levett a bankszámládról 200 aranyat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 kvazár pajzsot (99 arany kikiáltási áron), 1 kvazár sisakot (99 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Szent Kulacsot, 1 moa csiptetőt. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+407 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+109 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy purifikátor császár fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 83 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Óriásölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 436.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 430.]

* 3. KP: energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 539 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 390.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 820. tárgyat
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 390.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 390.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

* 5. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 387.]

* 6. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 378.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
KF 1088 615 820 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

kf 1088 615 453 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

vv 83 165 elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 377.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag mákrózsafőzetet. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Teljesen elbódulsz a hatásától. 704 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 374.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(202,117) purifikátor császár (#393)

[188,106] Lakott területre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 364.]

be 632 1 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. Azonban amikor anyagi állapotodra terelődik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. [7 pontot használtál fel, van még 352.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A következő varázslat, amit megtanulsz a vadászat legyen! Ez a papi varázslatok egyike." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 348.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Valami történik veled, csiklandozó hőhullámok pásztázzák végig egész testedet. (+1 támadás.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 344.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Létezik egy tárgy, ami a ryuku buzogány nevet kapta. Ez egy ütőfegyver, ami 59 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 2 kilót nyom." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 340.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 17 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 336.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a smaragd koszorú, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 332.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 29 varázspontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 328.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 5024 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 324.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Hogy miért ne fuss el a mirg elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy madártoll." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 320.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+27 varázspont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 316.]

ftv 50 691 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 691. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

t 691 támadod a 691. szörnyet
FT 691 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 136 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+35 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+35 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 83 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+35 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 130 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+35 varázspont). 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+35 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 144 életpontot sebeztél. Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. A következő kincseket találtad: egy pengepajzs, 9 arany és egy sámán gyógykenőcs. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Látsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rowena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar vajákos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos nyakát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 97 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Óriásölővel végigvagdosod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 409, gyógyulás: 0, összesen: -409 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [57 pontot használtál fel, van még 259.]
Megmentett a halálkapu (+389 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 259.]
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy nekromanta kóborló trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Spirit O'Forest. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Gondolatolvasás: ft 9099; ft 9098; ft 9095;} (Csábmosoly.) A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+6 életpont gyógyulás.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. [Rahn ékkő:] 3132 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,118] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Amos Traskkal. Tharr bíborosa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Ruházatát egy quwarg ősmágus trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. {Gondolatolvasás: ft 9097;} (Csábmosoly.) Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [200,118] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 56 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar varázsló került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[199,119] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar vajákos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 47 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [7 pontot használtál fel, van még 198.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+231 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,119) varkaudar vajákos (#690)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, varkaudar varázsló (#271)
(201,118) vark. kardtáncos (#693), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Amos Trask (5911. kalandozó)
(202,117) purifikátor császár (#393), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar vajákos (#690), Spirit O'Forest (3316. kalandozó)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,120] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy nőstény varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 119 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 8 mozogsz északra
[198,119] Továbbra is síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [7 pontot használtál fel, van még 191.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 151.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 149.]

* 5. BP: leveszed/lerakod az 1088. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 26, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a karmos tankány. 4 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 149 pontod maradt, ebből a következő körre 149 pontot vihetsz át. Kapsz még 436 pontot. A következő körben tehát 585 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY)
A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli!

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios főpap-jelöltje vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

Erő: 35 (41) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 165 cm
IQ: 39 (48) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 38 (47) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 40 (49) Életpont: 393/210 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 47 (58) Varázspont: 1083/432 Pénz: 66 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 35/1 Pszi pont: 200/181 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 203
Eddig összesen 2695 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25882 TP-t kaptál. Jelenleg 2264724 TP-d van. A következő szinthez még 35276 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar vajákos, Kitaszított, őrjáratozó katona. A 295. fordulódban 17833 arany került a bankszámládra. 17833 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: * 27 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 28 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << óriásölő (#528) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 70 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 22 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 24 (+1) 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 39 (+1) 11. taumaturgia: 53 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 25 14. zene: 31 15. szörnyismeret: 20
16. pszi: 30 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 19 20. úszás: 9 21. főzés: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar katona (#691) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> ekharion bébi (#768) tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 26. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bár magasrangú pap vagy, még van mit tanulnod: tégy beható látogatást egy piroslámpás ház legelőkelőbb szobájában!
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 deus ex machina (#1) 7 drótszőr (#37) 4 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 5 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56)
4 sünmedve tüske (#14) 7 ubuk dobónyíl (#138) 4 ubuk tüske (#131)
19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 kötél (#92)
1 pengepajzs (#425) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sötét tekercs (#535)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,119) bávatag golombárok (#165), művészi porolit (#720), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534)
(198,120) nőstény varkaudar (#689), 43. jellempróba, Leah oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A csatorna nyugati oldalán mostantól a Teljes transzformáció képességével bíró alakváltók nem változhatnak olyan szörnnyé, amikkel ott amúgy sem lehet találkozni (azaz 17-nél magasabb szintűek.)
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek