Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 5. 14h:55' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 83 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Óriásölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 820. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 24. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
kf 1088 615 453 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
vv 83 165 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot |
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél.
be 632 1 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ftv 50 691 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 691. szörnyet |
t 691 | támadod a 691. szörnyet |
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 136 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+35 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+35 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 83 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+35 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 130 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+35 varázspont). 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+35 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 144 életpontot sebeztél. Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos nyakát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 97 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Óriásölővel végigvagdosod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 409, gyógyulás: 0, összesen: -409 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [200,118] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 56 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 47 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,120] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy nőstény varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 119 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY) A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli! |
Erő: | 35 (41) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 39 (48) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 38 (47) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 40 (49) | Életpont: | 393/210 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 47 (58) | Varázspont: | 1083/432 | Pénz: | 66 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/1 | Pszi pont: | 200/181 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 203 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | * 27 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 28 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 70 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 22 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 39 (+1) | 11. taumaturgia: | 53 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 31 | 15. szörnyismeret: | 20 |
16. pszi: | 30 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 19 | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | ekharion bébi (#768) | tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bár magasrangú pap vagy, még van mit tanulnod: tégy beható látogatást egy piroslámpás ház legelőkelőbb szobájában! |
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | deus ex machina (#1) | 7 | drótszőr (#37) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | sünmedve tüske (#14) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ubuk tüske (#131) | |||
19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
66 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | pengepajzs (#425) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | varázskő (#305) |