294. forduló, 296. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 6. 9h:14'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,100] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 aenouth ködkürtöt (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+173 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]

* 3. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 428.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy szellemdarázs hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 410 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 4 csillaglövedék. Többször meglövöd a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs nyakát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a szellemdarázs testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. A szellemdarázs farkát a nyakad köré tekeri, és szorongatni kezd! Alig bírod letépni. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs jobb szárnyát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a szellemdarázs testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szellemdarázs néhányszor tiszta erőből a bal válladra vág a farkával. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges magnetikus praglonc trófeát, és kinyersz egy alkalmas szellemdarázs trófeát. 7 932 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 587, gyógyulás: 118, összesen: -469 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [16 pontot használtál fel, van még 412.]

* 4. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 5. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+74 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 362.]

ve 1222 50 megveszed az 1222. tárgyat 50
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

ve 865 4 megveszed a 865. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 mozogsz keletre
[183,100] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Észreveszel egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 csillaglövedék. Megsoroztad a halálhozó testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bal oldalát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálhozó testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. {GYD:} Zinthurg pallossal épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a halálhozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 878 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 439, gyógyulás: 160, összesen: -279 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+75 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Chara-din templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orbitális mackósajt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 31 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 57, gyógyulás: 6, összesen: -51 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy mammut zombi.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 3 csillaglövedék. Többször meglövöd a mammut zombi tömzsi lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mammut zombi testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Összetipor lábával. 76 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a mammut zombi tömzsi lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Összetipor lábával. 73 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mammutbőr. 7 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 402, gyógyulás: 53, összesen: -349 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+114 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+76 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+76 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a lidércúr bal lábát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a lidércúr köpenyét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 2 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1439 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 129927.
Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [184 pontot használtál fel, van még 178.]

pki 7180 kiveszel a bankból 7180 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 6 mozogsz nyugatra
[182,100] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi góliát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+875 varázspont.)

Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a hegyi góliát testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Szereztél 11 aranyat. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 96, gyógyulás: 15, összesen: -81 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt hadúr áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}

A következő ellenfél egy drakolich.

A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a drakolich bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 66, gyógyulás: 8, összesen: -58 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1441 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 130127.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Tűzhajú formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy asztrális vortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [14 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 570 1 megveszed az 570. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 367 1 megveszed a 367. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 210 10 megveszed a 210. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 1 mozogsz északkeletre
[183,99] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ekharion testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az ekharion fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 2 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 48, gyógyulás: 9, összesen: -39 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy zombi mester áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a lidércúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 1 mihlanil dobótőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1443 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 130327.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Chara-din híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Nyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [14 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,100] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt hadúr áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 94, gyógyulás: 15, összesen: -79 ÉP}

Második ellenfeled egy quwarg szellem.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 158, gyógyulás: 8, összesen: -150 ÉP}

Találsz nála 2 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1445 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 130527.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 136.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[183,99] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hordóagyú mameluk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk bal oldalát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 25 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a lidércúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 2 sárkánypikkelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1447 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 130727.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Chara-din hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [182,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy asztrális vortexet. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy quwarg szellem száll szembe veled.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 145, gyógyulás: 5, összesen: -140 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bolyongó lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc jobb karját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Találsz nála 4 mihlanil nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1449 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 130927.

(Továbbmész...) [181,97] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy drakolich áll veled szemben.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a drakolich testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 65, gyógyulás: 9, összesen: -56 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bolyongó lidérc.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 419 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 borkonyó bibét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1451 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 131132.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[182,96] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy troll bányász. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 78 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a troll bányász testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a troll bányász testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 125, gyógyulás: 21, összesen: -104 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy drakolich áll veled szemben.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az ekharion bal lábát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 50, gyógyulás: 9, összesen: -41 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 pézsmatökmagot.

(Továbbmész...) [183,95] Továbbra is alacsonyhegység.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a mutáns pók testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [47 pontot használtál fel, van még 63.]

szk 679 keresed a 679. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy troll bányászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 55.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 55.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 15, 5.
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 55 pontod maradt, ebből a következő körre 55 pontot vihetsz át. Kapsz még 436 pontot. A következő körben tehát 491 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

Erő: 30 (57) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 53 (56) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 61 (67) Menekülés: 30 % Életkor: 36/323 év
Egészség: 23 (34) Életpont: 713/351 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (48) Varázspont: 968/803 Pénz: 4590 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 174/109 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3641 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78 263 TP-t kaptál. Jelenleg 4 889 660 TP-d van. A következő szinthez még 110 340 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 289. fordulódban 17180 arany került a bankszámládra. 17180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 26/89 (+6%) szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 26/54 (+40%) ütőfegyverek: 29/9 (+7%) lőfegyverek: 28/78 (+1%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,95 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 153/75 2. nyomkövetés: 61/35 (+25%) 3. mászás: 16/94 (+4%)
4. csapdakészítés: 33/50 (+7%) 5. csapdaészlelés: 12/89 6. gyógyítás: 56/86 (+125%)
7. titkosírás: 9/29 8. felderítés: 22/41 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 50/83 (+15%) 11. taumaturgia: 49/37 (+2%) 12. szerencsejáték: 10/40
13. versengés: 15/58 (+9%) 14. harcművészetek: 30/21 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 15/28 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/58 20. vitalitás: 9/56 (+6%) 21. bányászat: 33/57 (+24%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 16/35 24. főzés: 20/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4)
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1451 (limit: 1620), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 131132.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 36 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillaglövedék (#931) 1 drótszőr (#37) 3 isteni könnycsepp (#260)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
163 arany (#50) 11 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 éjkő (#2369) 1 mammutbőr (#1078) 1 manakristály (#500)
3 megsemmisítő (#1540) 1 mihlanil dobótőr (#599) 4 mihlanil nyíl (#597)
2 óndarab (#85) 5 pézsmatökmag (#934) 1 pular kristály (#239)
1 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70) 2 sárkánypikkely (#292)
6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185
94
95
96
97
98
99
100
101
(181,97) drakolich (#760), bolyongó lidérc (#388), oltár, érclelőhely
(182,96) troll bányászok (#679), drakolich (#760), Sheran oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), érclelőhely, ekharion (#232)
(182,98) érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), quwarg szellem (#676), bolyongó lidérc (#388)
(182,100) szellemdarázs (#481), hegyi góliát (#244), élőholt hadúr (#371), drakolich (#760), művészi porolit (#720), érclelőhely
(183,95) mély szakadék (#154), Fairlight oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), mutáns pók (#117), érclelőhely
(183,99) ekharion (#232), zombi mester (#251), lidércúr (#252), oltár, oltár, érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), érclelőhely
(183,100) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), halálhozó (#419), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), mammut zombi (#654), lidércúr (#252)
(184,100) woorgard (#231), élőholt hadúr (#371), quwarg szellem (#676), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, 45. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek