293. forduló, 295. forduló, Bunkós Baxi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 19. 9h:53'
EZ A 421. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD
422. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3977
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BAXI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Batharak vállemezét (400 arany), 1 életköves gyűrűt (820 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szent jogar (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Alig szenderedsz el, máris arra eszmélsz, hogy csaholó bolhakutyák vesznek körül. Megpróbálsz lesújtani fegyvereddel, de mindig épp ütőtávolságon kívül maradnak - úgy látszik, terelgetnek valamerre. Követed őket. Hamarosan egy kőkupachoz értek. Valaha egy oltár lehetett, de hogy melyik istené, nem igazán tudod megmondani. Ahogy vizsgálódsz, hirtelen egy ködszerű kép jelenik meg az oltár felett. Egy apró, erdei tündérkére emlékeztető lény képe. Magas, izgatott hangon kezd csivitelni. Arról beszél, hogy ő Sheran, a természet istenének küldötte, és szeretné, ha az oltárt újjáépítenéd. Már épp hozzálátna, hogy elmondja, milyen áldozatot mutass be Sherannak, hogy kapcsolatba tudj vele lépni, amikor magadhoz térsz, és kiderül, hogy mindez csak álom volt. Zu'lit tarsolya termel 2 fekete gyöngyöt. Varázserőd regenerálódik. (+366 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy quwarg királynő nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 596.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 586.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 586.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy illatos rózsaszál elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 558.]

* 5. KP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]

fkt 284 10 1 felt. készítesz a 284. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 7 sötét italt. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [35 pontot használtál fel, van még 516.]

hu 261 316 hulladék: 261 316
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bájitalt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

kf 188 kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat
Előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

ff 421 127 felt. fegyverváltás: 421 127
Felt. fegyverváltás: << tyrex bunkó << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

ffk 200 200 felt.fv.kozkázata: 200 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

vv 73 73 70 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 70. varázslatot
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 516.]
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 516.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [1 pontot használtál fel, van még 515.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,46) quwarg királynő (#153)

[187,60] Épületek tűnnek fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívei emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 505.]

be 631 4 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. Azonban amikor anyagi állapotodra terelődik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. Azonban amikor anyagi állapotodra terelődik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 495.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[188,60] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb karját. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 23, gyógyulás: 42, összesen: +19 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 31, gyógyulás: 29, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
[14 pontot használtál fel, van még 481.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[179,45] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy márványtornyot. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot. [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [179,43] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megcsapod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 48, gyógyulás: 87, összesen: +39 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 73, gyógyulás: 34, összesen: -39 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 417.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[179,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy che-vállszalagot, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy holdezüst fejpántot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [179,41] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült kronotapír került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kronotapír tekergő ormányát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 48, gyógyulás: 57, összesen: +9 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy quwarg parafenomén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 52, gyógyulás: 16, összesen: -36 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [179,40] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 370.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[179,39] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [179,38] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Ráismersz a lényre. Egy pordémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 mérg. ubuk dobónyíl, 2 ubuk dobónyíl és 2 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Találsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. [44 pontot használtál fel, van még 320.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A létsíkok között a legnagyobb vagyont a Tguarkhanok halmozták fel. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 318.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Messze északon és délen tenger mossa a félsziget határait. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 316.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Létezik egy létsík, ahová a Moák menekültek birodalmuk összeomlásakor, és még most is ott élnek. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 314.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! 2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! 3.) Látogass meg birodalmamban! [30 pontot használtál fel, van még 284.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 254.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 224.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Több metódus is létezik a létsíkok közötti utazásra. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 222.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Egy elveszett szellem számára fontos dolog készíthető egy ködmangóból és két árnyéksárból. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 220.]
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Létezik egy iszonyatos ragály, amit csak mutánsok kaphatnak meg. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 218.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A gyöngymangó minden harmadik héten érik. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 216.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A varkaudar birodalmának fővárosának neve Healfall, és mélyen a föld alatt található. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 214.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Vannak speciális növények, amelyekre csak a KUTatással bukkanhatsz rá. (+1 gonoszság.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 212.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy quwarg királynőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

tno 6 7 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

* 2. BP: használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 148 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 162.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 28, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a bölcs szilmill. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 162 pontod maradt, ebből a következő körre 162 pontot vihetsz át. Kapsz még 435 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BATHARAK VÁLLEMEZE (831. TÁRGY)
A legendás hírű Batharak, a nagyhatalmú mágus készíttette, majd mesés tulajdonságokkal ruházta fel ezt a vállvédőt. Nagyon rég volt már, hogy az Esthar császárság katonái ezt viselték magukon, de azóta is itt-ott fellelhetőek még ezek a régiségek. Ha a válladra csatolod, védettséged hárommal, ügyességed eggyel, a max. ÉP-d pedig tízzel nő. Viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned.

ÉLETKÖVES GYŰRŰ (1572. TÁRGY)
A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elő. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyűrűnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyűrű hatalma lenyűgöző: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevű betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyűrű viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

KARAKTERLAP

Bunkós Baxi, egy kopasz, szemüveget viselő troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 294. fordulód.

Erő: 48 (50) Szint: 26 Merészség: 7/6 Magasság: 260 cm
IQ: 35 (52) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 22 (23) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 23/27 év
Egészség: 23 (31) Életpont: 446/647 Jellem: gonosz (474) Tul. pont: 2
Szerencse: 37 (39) Varázspont: 662/80 Pénz: 8 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 118/14 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 2230 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16328 TP-t kaptál. Jelenleg 1735476 TP-d van. A következő szinthez még 264524 TP szükséges. Trófeáid: Napsörény, Notermanthi, taalru. A 294. fordulódban 9838 arany került a bankszámládra. 9838 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/20 ökölvívás: 2/96 szúrófegyverek: 3/28
vágófegyverek: 17/15 ütőfegyverek: *30/100 lőfegyverek: 11/79
dobófegyverek: *26/100

Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (200%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/8 (+10%) 2. nyomkövetés: 69/78 (+20%) 3. lopás: 1/36
4. mászás: 10/27 (+6%) 5. csapdakészítés: 21/16 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/85
7. gyógyítás: 11/41 8. titkosírás: 8/55 9. felderítés: 25/0 (+3%)
10. szörnyidomítás: 12/86 11. teológia: 49/64 (+32%) 12. taumaturgia: 56/89 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 7/14 15. zene: 6/50
16. szörnyismeret: 30/45 (+30%) 17. pszi: 13/0 (+16%) 18. zárnyitás: 1/27
19. vadászat: 14/53 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 9/58
22. testépítés: 49/46 (+20%) 23. úszás: 8/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (sötét ital (#284))
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 14 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 14 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 120 TVP-ért
mászol max. 112 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Chris Huff (#4956), 9375. szövetség (#9375), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) becsületjel (#158) méregsemlegesítés (#14) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) sötét halál (#45) >> jók (#990)
sötét halál (#45) >> semlegesek (#989) villámcsapás (#50) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bölcs szilmill (#343) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Látogass meg birodalmamban!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 3 harcos, 1 királynő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 7 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43)
7 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 5 gyenge méreg (#26)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 ragasztó (#83) 2 sáfránypor (#211)
7 sötét ital (#284) 4 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 téfea-agy (#172) 2 ubuk dobónyíl (#138) 9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(178,46) quwarg királynő (#153), művészi porolit (#720)
(179,38) pordémon (#253), sírlidérc (#172), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Leah oltár
(179,40) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, bűbájlidérc (#761)
(179,41) phua-kúp (#372), 46. jellempróba, Dornodon oltár, kronotapír (#286), quwarg parafenomén (#248)
(179,42) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy elf férfi
(179,43) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), Dornodon oltár, 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), áeratikus hasnyákok (#243)
(179,44) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynők (#153)
(179,45) Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek