Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 16. 12h:09' EZ A 300. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 301. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
ek 7 3 7 | t. energia kisütése: 7 3 7 |
ve 101 30 | megveszed a 101. tárgyat 30 |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog fejét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 35 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [103,97] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar kósza. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [103,98] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy templomot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Dornodon templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebzett szutykos remák nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A szutykos remák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
l 3957 147 | lopsz a 3957. kalandozótól a 147. tárgyat |
l 2 147 | lopsz a 2. fajúaktól a 147. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 33 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [105,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [106,102] Kisebb hegyek emelkednek itt. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a földsárkány nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz jobb lábát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a griffőniksz jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranygriff aranyszínű testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranygriff nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az aranygriff jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival az aranygriff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,104] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rőtmanó berzerker közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [56 pontot használtál fel, van még 329.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a kétfejű troll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kétfejű troll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
AMIT TUDNI AKARTÁL A LOPÁSRÓL... Bizonyára már régóta izgatja a fantáziádat, hogyan is működik, mitől függ a lopás sikere. Mivel már elég tapasztalt tolvaj vagy, most megismerheted ezt a titkot... Amennyiben a célpont rendelkezik csapdával, először is ezt kell leküzdened. Az, hogy belelépsz-e a csapdába, avagy sem, a te csapdaészlelésedtől, a célpont csapdakészítésétől, és magától a csapdától függ. Egy bonyolultabb csapdát nehezebb észrevenni, mint egy egyszerűt. Természetesen a siker eldöntésében szerepe van a véletlennek is, egy kockadobás formájában, ami a csapdaészlelésedhez adódik hozzá. Az óvatosságodnak (OV) és a célpont szintjének NINCS jelentősége. Ha a csapdát leküzdötted, jön a második teszt, hogy elég csendes voltál-e. Itt főként a te lopás szakértelmed számít, és a célpont szintje. A lopás szakértelem kb. másfélszer akkora súllyal van figyelembe véve, mint a meglopandó karakter szintje. A sikert befolyásolhatják még varázslatok (éber kakukk, láthatatlanság, stb), az, hogy mit akarsz lopni (aranynál az alapesély feleződik, deus ex machinánál még ennél is kisebb), és hogy hol (városban valamivel kisebb a siker esélye). Ezenkívül csökkentheti a sikeres lopás esélyét a tábort őrző szörny (minél magasabb "ébersége" van, annál jobban), és növelhetik még egyéb, kevésbé ismert faktorok. Végezetül a kezdő (1-2. szintű) játékosokat az etikus szabály védi, tőlük egy picit nehezebb lopni. Ha nem konkrét tárgyra adsz ki lopást, a GYJ parancsod 3. paramétere be van állítva valamilyen értékhatárra, és ilyen értékű tárgy nincs a célpont birtokában, a lopás automatikusan kudarcot vall. Pl. GYJ 0 0 2 hatására csak 1 aranynál értékesebb tárgyak lopásával fogsz foglalkozni. (Ez persze nem vonatkozik magára az ARANYRA (#50)). Függetlenül attól, hogy mennyire jó tolvaj vagy, a sikeres lopás esélye soha nem mehet 85% fölé. A lopás parancs végre sem hajtódik, ha 1.) volt már sikertelen lopásod a célpontra és azóta nem lépett, 2.) BA parancsod van rá kiadva vagy ő is ugyanannak a Közös Tudatnak a tagja, 3.) jártál már abban a fordulóban azon a mezőn. |
ARANYTOLL (572. TÁRGY) Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte. |
Erő: | 38 (42) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 38 (44) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 37 (43) | Életpont: | 352/225 | Jellem: | gonosz (418) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 47 (56) | Varázspont: | 693/51 | Pénz: | 2372 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/-2 | Pszi pont: | 138/199 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 25/55 (+5%) | szúrófegyverek: | 12/20 |
vágófegyverek: | 17/16 (+6%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 25/30 (+5%) |
dobófegyverek: | 7/48 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/66 | 2. nyomkövetés: | 62/41 (+54%) | 3. lopás: | 20/21 (+706%) |
4. mászás: | 11/5 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 21/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/84 |
7. gyógyítás: | 39/20 | 8. titkosírás: | 5/75 | 9. felderítés: | 24/38 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 31/54 (+6%) | 12. taumaturgia: | 31/77 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 13/17 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 9/36 | 18. pszi: | 22/61 (+3%) |
19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 30/84 (+7%) | 21. úszás: | 10/63 |
22. főzés: | 10/32 | 23. csapatmunka: | 5/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontszablya (#64) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 10 | gyenge méreg (#26) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
6 | kaja (#2) | 3 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | tankány karom (#237) | |||
20 | ugh méreg (#166) | 8 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
179 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 6 | ubuk tüske (#131) |