292. forduló, 294. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 19. 12h:10'
EZ A 675. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD
676. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 4 kőszem (eladási ár: 140 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kígyóbőr kesztyűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+296 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 703. hetének nyerőszámai: 28, 25, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 611.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 590.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 589.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 3. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 573.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 184. varázslatot az 59. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 572.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 568.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]

* 7. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. (ld. enc.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 561.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 558.]

kf 820 276 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 276. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 558.]
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 4 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 374 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 556.]

bb 331 1 beraksz a bankba a 331. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

v 96 187 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 18900 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. A helyiek errefelé azt híresztelik, hogy Vlagyimir ismét Ghalla földjét járja.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 546.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 516.]

m 2 mozogsz keletre
[188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr híveié. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 31, gyógyulás: 14, összesen: -17 ÉP}

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 507.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 457.]

m 2 2 6 mozogsz keletre, keletre, nyugatra
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A helyiek errefelé azt híresztelik, hogy Vlagyimir ismét Ghalla földjét járja.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar vajákos ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 bronzhegyű nyíl és egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 168 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 157 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr bal karját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüsttőr, egy tolmokov-koktél és egy varkaudar páncél [varkaudar páncél ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Észreveszel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rowena. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy vark. kardtáncos volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy nőstény varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet köpsz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Utad során felfedezel egy elpusztított ovimon-bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [107 pontot használtál fel, van még 350.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[200,117] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy vark. kardtáncos volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy csataremák. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,117] Még mindig az erdőben vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög A Vándor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[18 pontot használtál fel, van még 332.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimveljiusbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Sajnálkozva megrázod a fejed: nem vagy birtokában a szükséges pszi képességnek!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 322.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[200,118] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar vajákos volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csillogó nyakéket, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy Shear'niz'il trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy bíborarany tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Csákányos Blendor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [199,119] A bozótost ritka erdő váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem mágiát. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy varázsvédelem varázslatot. Tüzet köpsz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal megvagdalod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-6 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy manakristály, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.]
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Ninive. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy bűbájlidérc trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött. [128 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

szk 230 765 253 keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 253. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 1. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 188.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 188.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 178.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 178 pontod maradt, ebből a következő körre 178 pontot vihetsz át. Kapsz még 434 pontot. A következő körben tehát 612 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 293. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 30 (48) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 25 (40) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 340/243 Jellem: jó (527) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (49) Varázspont: 614/64 Pénz: 1336 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/19 Pszi pont: 150/44 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2212 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29766 TP-t kaptál. Jelenleg 1291812 TP-d van. A következő szinthez még 108188 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar iszákos, ongóliant. A 288. fordulódban 10682 arany került a bankszámládra. 10949 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/85 ökölvívás: 23/48 (+4%) szúrófegyverek: 23/58 (+6%)
vágófegyverek: 23/84 (+5%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 24/10 (+10%)
dobófegyverek: 25/72 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (200%) << ököl (#28) (150%) << sárkánytőr (#626) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/46 (+388%) 2. nyomkövetés: 73/85 (+29%) 3. mászás: 9/21
4. csapdakészítés: 17/87 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/1 (+300%) 6. gyógyítás: 61/50
7. titkosírás: 3/92 8. felderítés: 24/13 (+9%) 9. szörnyidomítás: 11/71
10. teológia: 39/26 (+55%) 11. taumaturgia: 37/71 (+28%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 8/47 14. harcművészetek: 15/80 15. zene: 10/38
16. szörnyismeret: 32/24 17. pszi: 13/68 (+37%) 18. zárnyitás: 8/49 (+300%)
19. vadászat: 12/37 20. bányászat: 31/59 21. úszás: 7/36
22. főzés: 9/60 (+10%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) tolvajvér (#364) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs II (#63) szemmelverés (#137) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 gyöngymangó (#135)
5 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43) 1 varányszem (#30)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 1 álompor (#396) 11 borkonyó bibe (#312)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsttőr (#322) 18 isteni könnycsepp (#260)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 8 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
4 nyílvessző (#108) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar pálinka (#1137)
16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,117) csataremák (#694), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), csataremák (#694), varkaudar vajákos (#690), Ninive (2605. kalandozó)
(200,117) vark. kardtáncos (#693), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Dornodon oltár, csataremák (#694)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, varkaudar vajákos (#690), Csákányos Blendor (4922. kalandozó)
(201,117) nőstény varkaudar (#689), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 48. jellempróba, oltár, 255. jellempróba
(202,117) varkaudar vajákos (#690), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vark. kardtáncos (#693)

Üzenet küldése a karakternek