Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 15. 12h:08' EZ A 346. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD 347. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
hh 1133 1107 1107 | használod az 1133. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 391.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 380.]
h 1167 7 | használod az 1167. tárgyat |
a 176 1367 5 | átadod a 176. tárgyat az 1367. kalandozónak (5 darabot) |
kt 242 2 | elkészíted a 242. tárgyat (2 darabot) |
kt 335 1 | elkészíted a 335. tárgyat (1 darabot) |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
ee 108 76 231 | eladod a 108. tárgyat a 76. tárgyat a 231. tárgyat |
ee 267 133 103 | eladod a 267. tárgyat a 133. tárgyat a 103. tárgyat |
ve 482 1 | megveszed a 482. tárgyat 1 |
ve 71 1 | megveszed a 71. tárgyat 1 |
ve 329 5 | megveszed a 329. tárgyat 5 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy.
be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cras Lorg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült szutykos remák lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled megveti a lábát, és hosszú íjjal Rád lő. Bogyógránátot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod a törpe testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 4 bronzhegyű nyíl. A lövedékek perforálják a nyakadat. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpe testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. [+2% teo] Vasalt bunkóval a törpe borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (5 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +31 ÉP.) Harci kalapáccsal a törpe párszor keményen megüti a testedet. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +9 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. {Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 284, gyógyulás: 52, összesen: -232 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [108,100] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy kardszárnyú pocok. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. [+2% teo] A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1032 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [108,101] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kilukasztod a bibircsók-óriás jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. [+2% teo] Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 2 | mozogsz délnyugatra, délre, keletre |
(Továbbmész...) [107,103] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Találsz egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz bal vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a griffőniksz testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1233. tárgyat az 1534. tárgyat a 147. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 109 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
* 4. BP: | t. energia kisütése: 215 4 |
* 5. BP: | használod a 234. tárgyat |
KÖZÖS IMA (509. TUDATI KÉPESSÉG) A tudattársak egymás iránt tanúsított elkötelezettsége és önzetlensége majdnem olyan erős kapcsolat, mint ami a papot az istenéhez köti. Talán bizonyos szempontból még erősebb is annál, hisz az égi mentorok csak nagyon ritkán nyilvánulnak meg közvetlenül követőik előtt, míg a tudattársak gyakran sok-sok éve ismerik egymást, sok csatát éltek át együtt, és kemény viszontagságok, megpróbáltatások edzették őket eltökélt harcostársakká. Ha egy pap imádkozik, segítségül hívhatja hittársait, hogy közösen tegyék ezt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor a kapcsolat sokkal erősebb, és ezekre az imákra az istenek szinte mindig külön figyelmet fordítanak. Talán nem nehéz elképzelni, hogy ha egy egész közös tudat imádkozik egyszerre, milyen iszonyatos mentális erők fordulnak az égiek felé! Ha elsajátítottátok a közös ima képességét, bármikor is fohászkodsz majd istenedhez, mindig lesz néhány tudattársad, aki veled fogja mormolni az imát, még ha ezer, meg ezer mérföldre is vagytok egymástól. Ezek az imák pedig mindig külön jutalmat érdemelnek! Ráadásul ilyenkor az agyfröccsentő nevű förmedvény is jobban tart majd tőled. (Mostantól minden imád során, amelyet nem egy küldetés teljesítése miatt végzel, különleges jutalomban részesülsz. (Ha nincs szerencse TF-ed, akkor a szerencse TF-et kapod pluszban, ha meg van, akkor +VP-t) |
FEKETE CSUHA (375. TÁRGY) A fekete csuha viseletének joga már régen is csak a híres varázslóknak, magas rangú papoknak adatott meg. A Tűzvihar óta azonban még az egyszerű, hétköznapi vászon is nagy kincsnek számít, hát még az egykori díszes öltözetek! Most azonban itt a remek alkalom, hogy te is szert tehess egy ilyen nemes ruhadarabra (és ezt mindössze 20 TVP árán). Szabás-varrás tudásodat helyettesíti a mágikus tű, neked csupán az alapanyagot, az öt grákóbőrt kell beszerezned. S ha fejedre hajtod a köpeny csuklyáját (a KF 375 paranccsal), biztos lehetsz benne, hogy senki se fog felismerni, még ha eddig százszor is találkoztatok - kivéve persze akiknek felfeded kiléted (ezt csak azok előtt teszed meg, akikkel amúgy is jó viszonyban van, - tehát bemutatkoznátok). Mások - akiktől lopni próbálsz, vagy akikkel harcolsz - nem látnak egyebet egy fekete csuhás alaknál. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
Erő: | 32 (39) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 31 (48) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 46 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 341/266 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 644/5 | Pénz: | 8814 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/10 | Pszi pont: | 171/255 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/66 | vágófegyverek: | 20/6 (+6%) | ütőfegyverek: | 25/89 (+2%) |
dobófegyverek: | 26/33 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (200%) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/37 | 2. nyomkövetés: | 49/20 (+39%) | 3. lopás: | 5/3 |
4. mászás: | 11/18 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 22/36 (+24%) | 6. csapdaészlelés: | 16/16 |
7. gyógyítás: | 49/48 | 8. titkosírás: | 3/63 | 9. felderítés: | 21/84 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 12/17 | 11. teológia: | 33/1 (+20%) | 12. taumaturgia: | 53/80 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 7/40 | 14. versengés: | 11/88 | 15. zene: | 32/68 (+1%) |
16. szörnyismeret: | 30/51 (+20%) | 17. pszi: | 19/21 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 11/23 | 20. bányászat: | 35/38 (+13%) | 21. úszás: | 7/4 |
22. főzés: | 12/93 | 23. csapatmunka: | 4/62 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1367. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Musashi Akira (#5378) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámsújtás (#89) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámsújtás (#89) | >> | férfiak (#998) | villámsújtás (#89) | >> | nők (#999) | |
tűzeső (#61) | >> | Yelina Warwick (#1321) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nektoraf (#355) | védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | varázsvédelem (#34) | >> | drónkeselyű (#208) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | varázsvédelem (#34) | >> | bandita (#758) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Yelina Warwick (#1321) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | smaragdgólem (#417) | varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | ork sámán (#345) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar mágus (#128) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) meditálás (144) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) meditálás II. (250) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) harci mágia (334) tűzrúna (343) varázspárbaj (352) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 800 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
388 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 1 | acéltű (#334) | |||
4 | bogyógránát (#430) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | drótszőr (#37) | 6 | fülemüle agyar (#267) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | 3 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 4 | csontpálca (#329) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | madártoll (#112) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | olló (#335) | 3 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | raptor szablya (#482) | 2 | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 4 | vasérc (#152) |