Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 22. 15h:33' EZ A 299. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD 300. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Mivel ellenfeled már kezd vészesen közel érni, előveszed a furulyádat, és megpróbálod idegtépő harsogással elkergetni. Igen! Ez bevált! A delikvens hanyatt homlok menekül... Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Fealefel Throm! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon megintcsak összefutsz Frank Onesteinnel. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 820. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 24. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
kb 1133 1230 1572 | kiveszel a bankból az 1133. tárgyat (1230 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
f 1229 1230 83 | kísérletezel az 1229. tárggyal az 1230. tárggyal a 83. tárggyal |
kt 1231 1 | elkészíted az 1231. tárgyat (1 darabot) |
kf 1231 2 | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
kno 16 | képesség-növelés 16 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 220 213 | bemész a 710. épületbe |
kf 1572 | kézbeveszed/felveszed az 1572. tárgyat |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
vv 112 83 | elmormolod a 112. varázslatot a 83. varázslatot |
bb 1572 1133 1230 | beraksz a bankba az 1572. tárgyat (1133 darabot) |
kf 223 1171 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal |
at 2290 11 | TU-t adsz át a 2290. kalandozónak 11 |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+38 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök nyakát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 89 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+38 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+38 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+38 varázspont.) 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 15 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. Varázserőd töltődik (+38 varázspont). 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 142 életpontot sebeztél. A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Fák, mindenütt csak fák. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. kardtáncos volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [200,119] A terep továbbra is ritka erdő. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült varkaudar vajákos lehet. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar vajákos testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 53 életpontot sebeztél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ongóliant trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar vajákos trófeát. 2428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
v 96 185 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,107] Épületek tűnnek fel.
im 0 3 | imádkozol |
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar jobb lábát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Tovább barangolsz a fák között. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar hírnök. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal oldalát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 114 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 137 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 45 életpontot sebeztél. Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 71 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 82 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 48 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [198,118] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy vark. kardtáncos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kilukasztod a drasmólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 140 életpontot sebeztél. A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 109 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [23 pontot használtál fel, van még 4.]
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY) Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. |
MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY) Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun). |
MÖSZEHÁT PAJZS (1231. TÁRGY) Elmerengve nézegetted egy darabig a mösze uralkodó lemetszett hátpáncélját, és végül sikerült rájönnöd, mire is használhatnád teknőforma kinézetét. Pajzsot készíthetnél belőle. Először is kellene 10 smirglilevél, amivel letisztíthatod a túlságosan nyers, még möszehúsdaraboktól dús felületét. Ezek a levelek sajnos tönkre fognak menni a súrolás során, így másra már nem fogod tudni őket használni. Ezután kellene valami egzotikus tárgy, amivel fogódzód csinálhatnál a pajzs másik oldalán. Erre négy darab bruhatagnyelv pont elég lesz. Feszítsd ki őket, majd csöpögtess rájuk 16 csepp ragasztót, hogy jobban megszilárduljanak. Hagyd állni kb. 36 TVP-nyi ideig, és máris kész a möszehát pajzs. Az élesre csiszolt élek miatt játéktechnikailag vágófegyvernek minősülő balkezes pajzs sebezni ugyan minimálisat sebez, viszont van rá esély, hogy az ellenfeledre, amikor a pajzsodat támadja, egy valódi pszi varázslat sújt le a még mindig tudati energiáktól duzzadó piros-fekete csíkos mösze hátpáncélnak köszönhetően. A möszehát pajzs használatához legalább 28. szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. Ha a kezedben van +9 védettséget kapsz. |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT) A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 1-3 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál! |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT) Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a köröd végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 35 (41) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 39 (65) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 38 (47) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 40 (49) | Életpont: | 390/364 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 47 (58) | Varázspont: | 1067/356 | Pénz: | 775 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 200/19 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 195 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 27 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 28 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 (+1) | 2. nyomkövetés: | 69 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 22 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 23 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 40 | 11. taumaturgia: | 53 (+1) | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 31 | 15. szörnyismeret: | 19 |
16. pszi: | 30 (+1) | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 19 | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) |
szörnycsábítás (#83) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | ekharion bébi (#768) | tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! |
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | mösze hátpáncél (#1229) | 16 | ragasztó (#83) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 9 | víz (#27) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | esszenciakristály (#350) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | möszehát pajzs (#1231) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) |