291. forduló, 293. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 5. 9h:04'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,101] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+173 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy troll bányász nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász bal vállát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a troll bányász nyakát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll bányász testét. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a troll bányász fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 277, gyógyulás: 48, összesen: -229 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 430.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 920 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 422.]

* 3. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 413.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy lidércóriás hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! (ld. enc.) Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [16 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 5. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [26 pontot használtál fel, van még 321.]

hh 286 1228 34 használod a 286. tárgyat az 1228. tárgyat a 34. tárgyat
Megiszol egy adagnyi Sheran főzetét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( jellemed abszolút semleges lett.) [1 pontot használtál fel, van még 320.]
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 317.]
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 308.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 298.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 268.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[182,100] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő hegyi góliát mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát fejét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szereztél 13 aranyat. 2 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 45, gyógyulás: 78, összesen: +33 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem bal karját. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a csontgólem testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 222, gyógyulás: 144, összesen: -78 ÉP}

A következő ellenfél egy drakolich.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a drakolich csontos vázát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a drakolich testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 58, gyógyulás: 7, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 Thargodan esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1416 (limit: 1615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 127602.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+72 életerő.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 275 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 276 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 551, gyógyulás: 95, összesen: -456 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+74 életerő.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din templomot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy asztrális vortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

(Továbbmész...) [181,99] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy elhagyott bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy nómenklatúra!

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a nómenklatúra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 29, gyógyulás: 33, összesen: +4 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy renegát törpe!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe tömzsi testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe bal karját. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a renegát törpe bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A renegát törpe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 22, gyógyulás: 44, összesen: +22 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy bányarém! (ld. enc.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bányarém testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bányarém testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a bányarém jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de a bányarém karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bányarém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 732 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 8, gyógyulás: 31, összesen: +23 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 1 smaragdkövet. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy asztrális vortexet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy hegyi góliát nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hegyi góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szereztél 12 aranyat. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}


(Továbbmész...) [180,98] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy troll bányász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász fejét. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a troll bányász testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a troll bányász testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a troll bányász testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! A troll bányász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 268, gyógyulás: 45, összesen: -223 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra rontasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt hadúr bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr bal vállát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a lidércúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 234 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Találsz nála 9 tintát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1418 (limit: 1615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 127802.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy halálbokort. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chaotic Sunstroke vigyorog kajánul. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. [156 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[181,97] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kentaurusz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány sallank nyíl. A becsapódástól 107 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a kentaurusz szügyét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A kentaurusz rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Összetipor lábával. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A kentaurusz rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény összetapos! 64 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. 4 534 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 373, gyógyulás: 26, összesen: -347 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+114 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+73 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy animált hókutya.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az animált hókutya farkát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az animált hókutya bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted az animált hókutya bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 233, gyógyulás: 48, összesen: -185 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mammut zombi volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

(Továbbmész...) [182,96] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy troll bányász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt hadúr.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 76, gyógyulás: 11, összesen: -65 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt hadúr ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 pézsmatökmagot.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [111 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 679 keresed a 679. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy troll bányászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 14, 16.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 433 pontot. A következő körben tehát 429 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY)
Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra...

BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY)
Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém.

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 292. fordulód.

Erő: 30 (57) Szint: 33 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 53 (56) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 57 (63) Menekülés: 30 % Életkor: 36/318 év
Egészség: 23 (34) Életpont: 713/215 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (48) Varázspont: 975/5 Pénz: 3357 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 174/33 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3586 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 035 TP-t kaptál. Jelenleg 4 715 038 TP-d van. A következő szinthez még 284 962 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, magnetikus praglonc, élőholt ősmágus. A 289. fordulódban 17180 arany került a bankszámládra. 17180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 26/67 (+6%) szúrófegyverek: 26/93 (+4%)
vágófegyverek: 25/88 ütőfegyverek: *28/100 (+9%) lőfegyverek: 28/74 (+1%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 153/24 (+34%) 2. nyomkövetés: 60/90 (+5%) 3. mászás: 16/81 (+2%)
4. csapdakészítés: 33/29 (+7%) 5. csapdaészlelés: 12/89 6. gyógyítás: 53/11 (+100%)
7. titkosírás: 9/29 8. felderítés: 22/41 (+25%) 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 50/62 (+3%) 11. taumaturgia: 49/29 (+2%) 12. szerencsejáték: 10/40
13. versengés: 15/49 (+9%) 14. harcművészetek: 30/21 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 15/1 (+27%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/58 20. vitalitás: 9/42 21. bányászat: 33/12 (+18%)
22. testépítés: 20/52 (+82%) 23. úszás: 16/35 24. főzés: 19/95 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4)
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1420 (limit: 1615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 128002.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 69 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 ork csodaszer (#1228) 1 Sheran főzete (#286) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 5 bordacsont (#16) 1 íjászkence (#1225)
2 óndarab (#85) 1 pézsmatökmag (#934) 1 ramit kő (#226)
2 rézdarab (#70) 3 sallank nyíl (#129) 1 smaragdkő (#678)
6 Thargodan esszencia (#328) 9 tinta (#101) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183 184
95
96
97
98
99
100
101
102
(180,98) troll bányászok (#679), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Raia oltár, 35. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720), érclelőhely
(181,97) kentaurusz (#762), animált hókutya (#651), oltár, érclelőhely
(181,99) elhagyott bánya (#1685), Raia oltár, nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085), bányarém (#7083), érclelőhely, hegyi góliát (#244)
(182,96) troll bányászok (#679), élőholt hadúr (#371), Sheran oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), érclelőhely
(182,100) hegyi góliát (#244), csontgólem (#392), drakolich (#760), művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), érclelőhely
(183,101) troll bányászok (#679)

Üzenet küldése a karakternek