290. forduló, 292. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 13. 9h:13'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 391 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

DAN MCGEE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,118] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Tohony a Melákkal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 kampós acélszigonyt (450 arany kikiáltási áron), 20 nyílvesszőt (100 arany kikiáltási áron), 2 varkaudar látógömböt (400 arany kikiáltási áron), 4 kőszemet (100 arany kikiáltási áron), 25 borkonyó bibét (2200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Tohony a Melák, amikor összefutottatok, adott neked 2 vas dobónyilat, 2 ezüsttollú nyilat, egy aranytermő ládikót, egy térhajlító kavicsot (ld. enc.), egy varkaudar szimbólumot, 3 szent kehelyt és 3 áldott követ.
Jockey Ewing, amikor találkoztál vele, adott neked egy vas dobónyilat. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a zombi mester (ld. enc.), a holle anyó (ld. enc.), az ősi szellem (ld. enc.), a csontváz hadúr (ld. enc.) és a kentaurusz (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) tyrkiai mászógépet (ld. enc.), Raia papi palástját (ld. enc.), Ezüstmágus kürtöt (ld. enc.) és tűzfényt (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kígyóbőr kesztyűt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+151 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 702. hetének nyerőszámai: 19, 25, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy aranytű. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 8, gyógyulás: 11, összesen: +3 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 432.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 431.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy biami kvazárlándzsa elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 410.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 403.]

* 3. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 184. varázslatot az 59. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 392.]
Beizzik a turbómágia. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 390.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 388.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 388.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 384.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 381.]

tv 150 110 támadó/véd. varázslat a 150. varázslatot a 110. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: nagyobb tűzlehelet. 110. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

kf 820 1528 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1528. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

a 1539 5827 1 átadod az 1539. tárgyat az 5827. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 térhajlító kavicsot Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

fkt 138 7 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (7 darabot)
fkt 138 7 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 8 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 374 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 389 20 18 hulladék: 389 20 18
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szigonyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fúvócsövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz parittyát. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 131 160 309 hulladék: 131 160 309
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 223 56 148 hulladék: 223 56 148
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd védőgyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 20 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 128 14 hulladék: 128 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ametiszt medál (187,107)-> (28 ap), arany papi karkötő (187,107)-> (80 ap), aranygyűrű (187,107)-> (12 ap), aranylánc (187,107)-> (20 ap), csontpálca (186,106)-> (15 ap), fúvócső (186,106)-> (4 ap), mérg. vas dobónyíl (186,106)-> (30 ap), mocsári penke (186,106)-> (2 ap), obszidián függő (187,107)-> (10 ap), sallank karom (186,106)-> (4 ap), smaragd védőgyűrű (187,107)-> (kudarc), sünmedve tüske (186,106)-> (kudarc), szigony (186,106)-> (14 ap), ubuk tüske (186,106)-> (31 ap), vassisak (186,106)-> (36 ap), összesen 286 arany, 30 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

v 96 187 106 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,118) ryuku futárbérenc (#765)

[187,106] Épületek tűnnek fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19050 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. A helyiek errefelé azt híresztelik, hogy Vlagyimir ismét Ghalla földjét járja. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 364.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+27 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy hhaar burka mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 334.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy csillogó nyakéket, egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zaeher. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött harcművészetek szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [185,105] Továbbmész a város utcáján.

Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,118] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.
Összefutsz Tohony a Melákkal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[35 pontot használtál fel, van még 299.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Felhasználod a manakristályt. (+599 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[203,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy megsebzett vark. kardtáncos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,119] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy vark. kardtáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy fekete lótuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 272.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[200,120] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét. IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 260.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] A befejezéshez még 881 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 160.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

* 1. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 155.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 154.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 144.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 13, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 432 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.

HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY)
Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt.

ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY)
Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet.

CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY)
Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű.

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

TYRKIAI MÁSZÓGÉP (365. TÁRGY)
A tyrkiai mászógép valójában egy kampókból és kötelekből álló szerkezet, melyet kezedre és lábadra erősítve képes leszel olyan helyekre is fel-, le- ill. bemászni, ahová e nélkül az eszköz nélkül soha nem jutnál el. Mostantól nem kell kötelet, mászókampót és más eszközöket hurcolnod magaddal, mindezek helyett használhatod a mászógépet. [A szöveges leírásban továbbra is kötél ill. mászókampó használatára fogunk utalni, attól függően, hogy az adott másznivaló a mászógép mely részének használatát igényli.] Emellett ha ezt használhatod, mászás szakértelmed kettővel magasabbnak számít. A használathoz a H 365 parancsot kell a másznivaló objektummal egy mezőn kiadnod, annyi TVP-ért, amennyi egyébként is szükséges lenne a mászáshoz.

RAIA PAPI PALÁSTJA (371. TÁRGY)
Ha tudattársaidtól megkapod a palástot, ez biztos jele annak, hogy valami olyan dolgot tettél, ami istenednek tetsző vagy a KT céljait szolgálja. A palást maga égkék színű, alanori bársonyból készült. Hátuljára egy hatalmas nap van hímezve, melyet fehér rúnák vesznek körül - ezeknek köszönheti varázserejét. A palást varázsereje csak Raia papon érvényesül. A palástot KF 371 paranccsal viselheted (köpenyként). Ha a palást rajtad van, jobban fogsz varázsolni és istened bizalmát is élvezheted. Vagyis amíg hordod a palástot, papi hited magasabb lesz, és teológia szakértelmed is hárommal megnövekszik. A papi palástot lehetetlen ellopni.

AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY)
Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t.

PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 29 (47) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 25 (40) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 338/297 Jellem: jó (523) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (49) Varázspont: 614/592 Pénz: 1041 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/13 Pszi pont: 150/54 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2180 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4818 TP-t kaptál. Jelenleg 1233354 TP-d van. A következő szinthez még 166646 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar iszákos, ongóliant. A 288. fordulódban 10682 arany került a bankszámládra. 10842 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/85 ökölvívás: 23/40 (+2%) szúrófegyverek: 23/52 (+1%)
vágófegyverek: 23/76 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 23/92 (+3%)
dobófegyverek: 25/67

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (200%) << ököl (#28) (150%) << sárkánytőr (#626) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/25 (+344%) 2. nyomkövetés: 73/29 (+24%) 3. mászás: 9/21
4. csapdakészítés: 17/75 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/1 (+300%) 6. gyógyítás: 61/50
7. titkosírás: 3/92 8. felderítés: 23/96 9. szörnyidomítás: 11/71
10. teológia: 37/85 (+18%) 11. taumaturgia: 37/10 (+11%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 8/47 14. harcművészetek: 15/72 (+2%) 15. zene: 10/38
16. szörnyismeret: 32/24 (+34%) 17. pszi: 13/1 (+30%) 18. zárnyitás: 8/49 (+300%)
19. vadászat: 12/37 20. bányászat: 31/56 21. úszás: 7/36
22. főzés: 9/40 (+10%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) tolvajvér (#364) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs II (#63) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275) 1 arany papi karkötő (#309)
1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 csontpálca (#329)
1 drótszőr (#37) 1 fúvócső (#20) 4 kaja (#2)
20 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 mocsári penke (#148) 1 obszidián függő (#195) 1 parittya (#18)
1 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
28 sünmedve tüske (#14) 1 szigony (#389) 1 tükör (#43)
31 ubuk tüske (#131) 1 varányszem (#30) 2 vassisak (#160)
10 víz (#27) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
379 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 borkonyó bibe (#312)
1 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktusztüske (#114)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 púderkő (#119)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(200,120) Raia szent lovagjai (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár
(201,119) vark. kardtáncos (#693), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), varkaudar vajákos (#690)
(202,118) manaelementál (#290), Sheran oltár, 255. jellempróba, 40. jellempróba, varkaudar vajákos (#690)
(203,118) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, vark. kardtáncos (#693)
(204,118) ryuku futárbérenc (#765), 42. jellempróba, Tohony a Melák (5827. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.03.09 15:03 Változások a számládon! 631 zseton átutalása a(z) 4260. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek