Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 15. 12h:04' EZ A 300. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 301. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ba 990 | nem támadod a jó jelleműeket |
ba 989 | nem támadod a semleges jelleműeket |
hh 1546 1629 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1534. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [101,92] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [101,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,89] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [101,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb karját. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [101,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra jobb első lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [101,85] Továbbra is síkságon vagy.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 9 pontért |
usz 20 | úszol 9 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 6 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Erő: | 38 (42) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 38 (44) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 36 (42) | Életpont: | 342/253 | Jellem: | gonosz (405) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (56) | Varázspont: | 658/54 | Pénz: | 2112 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/-2 | Pszi pont: | 138/190 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 (+32%) | ökölvívás: | 25/40 (+5%) | szúrófegyverek: | 12/20 |
vágófegyverek: | 17/6 (+3%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 25/16 (+5%) |
dobófegyverek: | 7/48 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/66 | 2. nyomkövetés: | 61/33 (+18%) | 3. lopás: | 16/15 |
4. mászás: | 10/97 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 20/89 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/84 |
7. gyógyítás: | 38/52 (+68%) | 8. titkosírás: | 5/75 | 9. felderítés: | 24/5 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 31/41 (+2%) | 12. taumaturgia: | 31/48 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 12/84 | 17. szörnyismeret: | 9/36 | 18. pszi: | 22/54 (+2%) |
19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 30/70 | 21. úszás: | 10/63 (+36%) |
22. főzés: | 10/22 | 23. csapatmunka: | 5/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a 3957. karaktertől (3957) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tolvajvér (#364) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 4 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
4 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | magszim bél (#103) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 1 | tünde nyíl (#554) | 7 | víz (#27) |