Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 24. 9h:25' EZ A 303. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 304. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2167 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [133,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő nyakát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [134,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy ryuku gárdista. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [136,92] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [137,92] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 89 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
ep 146 150 | építed a 146. tárgyat 150 pontért |
h 142 | használod a 142. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [139,91] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
be 606 | bemész a 606. épületbe |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [13 pontot használtál fel, van még 164.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 81 | keresed a 81. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 2107. tárgyat |
INVÁZIÓS TRÓEA (2166. TÁRGY) Az invázió visszaverésére tett hősies erőfeszítéseidet mutatja ez az ellenségtől elvett trófea. Nem kell KF-elned, automatikusan kirakod a "hagyományos" trófeáid mellé. (Találkozáskor nem íródik ki.) A büszkeség persze nem mindig előnyös. Gyakorlati hátránya is van a dolognak. Invázióbeli ellenfeleid sokkal hevesebben fognak harcolni ellened, ha azt látják, hogy ilyen trófeát viselsz. (Minden egyes inváziós trófea 5 %-kal erősíti inváziós ellenfeleidet. Ráadásul, ha kapsz fejlesztési pontot a megölt ellenfélért, minden egyes inváziós trófea 5 %-kal növeli az esélyét (max. 100 %-ig), hogy egy helyett két fejlesztési pontot kapsz.) Persze, ha nem akarsz dicsekedni a trófeáiddal, leplezni szeretnéd az invázióbeli szerepedet, bármikor a bankba rakhatod őket, vagy egy részüket. Nyilván sosem adod oda másnak! |
![]() Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
Erő: | 49 (55) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 233 cm |
IQ: | 25 (29) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 407 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 40 (44) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 354/160 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (28) | Varázspont: | 363/10 | Pénz: | 1648 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 34/4 | Pszi pont: | 127/84 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/4 | szúrófegyverek: | 1/66 | ütőfegyverek: | *26/101 |
lőfegyverek: | 16/20 |
Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
140,90 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/47 (+176%) | 2. nyomkövetés: | 42/62 (+10%) | 3. mászás: | 11/51 |
4. csapdakészítés: | 26/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/63 | 6. gyógyítás: | 29/62 |
7. titkosírás: | 16/26 | 8. felderítés: | 10/81 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 9/17 |
10. teológia: | 26/43 (+3%) | 11. taumaturgia: | 39/36 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 3/15 |
13. versengés: | 8/54 | 14. zene: | 48/79 | 15. szörnyismeret: | 13/79 |
16. pszi: | 21/42 (+11%) | 17. zárnyitás: | 7/0 | 18. vadászat: | 35/79 |
19. bányászat: | 30/7 | 20. testépítés: | 25/68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 40 TVP-ért |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (148,2) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 27 (limit: 175), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 2 710. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
testépítés II (209) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vadászidény (351) |
egyesített erő (363) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 3 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1840 TU szükséges.) |
Összsúly: 208.10 kg | Megterheltség: 146% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | inváziós trófea (#2166) | 3 | ork csodaszer (#1228) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|