28. forduló, 30. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 17. 9h:12'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-24] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 189.]

ff 8 12 64 felt. fegyverváltás: 8 12 64
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << csontszurony << csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

m 2 mozogsz keletre
[46,-24] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 174.]

kt 87 elkészíted a 87. tárgyat
Legyártottál 1 bronzhegyű lándzsát. [50 pontot használtál fel, van még 124.]

kf 87 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[46,-23] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 4 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [46,-22] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [46,-21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. Messze hajítod a vacak kis agglomerátor trófeát, és kinyersz egy alkalmas proteinfecske trófeát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 86.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[45,-20] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [45,-19] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [45,-18] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 56.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak őrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! 2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. [30 pontot használtál fel, van még 26.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[44,-17] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az orgyilkos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összeakadsz Vidám Gorkával. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összeakadsz Karamonnal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 16.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] Városunk egyik hagyománya egy állítólagos kincsesbarlang térképe. Még senki sem tért vissza onnét sikerrel, de ez persze nem jelenti azt, hogy neked nem fog sikerülni. Fogadd ezt jutalmul eddigi szolgálataidért. Egy írnok jön elő, és lemásolja számodra a térképet.

2
8
3
4
9
5
6
10
1 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, délre 42 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 11.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Porrá töröd a púderkövet, és a port a bőrödre kened. A bőröd színe sötétről normálra változott. [8 pontot használtál fel, van még 3.]

ea 48 eladod a 48. tárgyat
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ea 95 eladod a 95. tárgyat
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ea 99 eladod a 99. tárgyat
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

d 650 eldobod a 650. tárgyat
Elhajítasz 1 sámán erszényt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 609 30 bemész a 609. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kifizetsz 10 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KONTAKTUS I. (517. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt kontaktus II. elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi képességed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha azonban elsajátítod ezt a tudományt, hihetetlen hatalomnak kerülsz a birtokába! Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus II. elnevezésű formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek varázsponttal. Ekkor nem a varázspontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód nyers manává alakítja, és hozzáférhetővé teszi a számodra. [A Direkt kontaktus II. pszi képesség a varázsponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi varázspontot ad neked (de max. 120-at). Ha olyan ellenfélre lövöd, amelyik rendelkezik VP-vel, akkor az eddigi 120 helyett 180 lesz a maximum. Ráadásul egyazon fordulóban nem három, hanem hat sikeres direkt kontaktusod lehet, amibe a fentiekben leírt hatás is beleszámít!]

ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 29. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 16 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 19 Életpont: 126/69 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 20/14 Pénz: 100 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 6/2
Eddig összesen 168 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 978 TP-t kaptál. Jelenleg 10 861 TP-d van. A következő szinthez még 1 139 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, sörényes ubuk, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/18 (+21%) vágófegyverek: 1/52 ütőfegyverek: 8/52 (+15%)
lőfegyverek: 6/63 (+14%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,98 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/89 2. nyomkövetés: 4/80 (+13%) 3. mászás: 2/94
4. csapdaészlelés: 2/20 5. gyógyítás: 9/86 6. titkosírás: 1/0
7. felderítés: 1/67 8. teológia: 1/20 (+6%) 9. vadászat: 4/3
10. bányászat: 3/92 (+61%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), alattomos manó (#756)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (1,9) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 699 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 3 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
12 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
4 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 királygyík bőr (#44)
1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 28 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
10 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29) 16 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 47.05 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 1 bot (#4)
1 fekete gyöngy (#99) 1 óndarab (#85) 1 púderkő (#119)
1 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650) 4 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 evaporőr háj (#105)
3 madártoll (#112) 6 sünmedve tüske (#14) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
-18
-17
-16
(44,-17) orgyilkos (#131), városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)
(45,-24) a 20. labirintus bejárata
(45,-20) gyilkos tetű (#116), Sheran oltár
(45,-19) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár, evaporőr (#69)
(45,-18) Tharr oltár, 29. jellempróba
(46,-24) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), oltár
(46,-23) északi aurach (#350), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(46,-22) sünmedve (#33)
(46,-21) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, proteinfecske (#139)

Üzenet küldése a karakternek