28. forduló, 30. forduló, Qwutzecahtirru összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 28. 15h:02'
EZ A 145. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
146. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2996
SZÁMLA : XXXX

QWUTZECAHTIRRU KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,-37] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy vas fejpántot visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy élőholt mágus trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Demned Dark Angel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

ek 116 30 1 t. energia kisütése: 116 30 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

vi 4 3 30 viselkedésed: 4 3 30
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

t 68 támadod a 68. szörnyet
FT 68 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy móleon! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a móleon bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a móleon testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


kt 133 elkészíted a 133. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 153.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[63,-36] A hegyvidéket síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [62,-35] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Látsz egy halálbokort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a zombi testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy szintszívó.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a szintszívó fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a szintszívó bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a szintszívó bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,-34] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy spagulár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy láplidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 mozogsz délre
[61,-33] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy démontetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a démontetű bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 108.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 106.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+19 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 66.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[60,-32] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt lángolt fel a Pentagramma, telihold idején. Pentagramma Testvérisége. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kavadu. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy láplidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[61,-31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a woor-antilop fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy láplidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Találsz valamit: 1 királygyík bőr. Elrakod.

(Továbbmész...) [62,-30] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,-29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 26.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Föl és le megy, mégse mozdul. Mi az?
[5 pontot használtál fel, van még 21.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 16.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 15.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

KARAKTERLAP

Qwutzecahtirru, egy barna, copfos hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Raia híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 29. fordulód.

Erő: 8 Szint: 7 Merészség: 4/4 Magasság: 123 cm
IQ: 20 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 6 (7) Menekülés: 30 % Életkor: 81/81 év
Egészség: 13 Életpont: 114/85 Jellem: jó (22) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 64/3 Pénz: 16 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/2
Eddig összesen 170 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 529 TP-t kaptál. Jelenleg 2 719 TP-d van. A következő szinthez még 1 281 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, szintszívó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 13/76 (+44%) ütőfegyverek: 1/65
lőfegyverek: 12/12 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
63,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 997 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/34 (+55%) 2. nyomkövetés: 3/89 (+18%) 3. mászás: 2/37
4. csapdakészítés: 1/93 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/5 6. gyógyítás: 11/75 (+44%)
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 1/38 (+7%) 9. teológia: 1/80 (+22%)
10. taumaturgia: 6/50 11. vadászat: 2/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 5 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 26.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 497 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 29.16 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 aranypikkely (#415) 1 csuklyavirág (#133)
1 fémrúd (#104) 5 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 11 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61 62 63 64
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
(60,-32) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), kavaduk (#19)
(61,-34) spagulár (#82), Sheran oltár
(61,-33) démontetű (#15), Sheran rúnaköve
(61,-31) woor-antilop (#31), oltár
(62,-35) gumifa (#38), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, gyilkos sallank (#85), zombi (#49), szintszívó (#96)
(62,-30) zombi (#49), élőholt mirg (#135), oltár
(63,-37) móleonok (#68)
(63,-36) gyilkos sallank (#85), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(63,-29) phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek