| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. szept. 22. 14h:15' EZ A 996. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 997. játékheted kezdete: szept. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
| * 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| * 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
| f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
| f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
| h 569 138 | használod az 569. tárgyat |
| v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
| kpb | kezd. parancs berakása: |
| h 745 | használod a 745. tárgyat |
| kf 1697 | kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat |
| hu 695 171 198 | hulladék: 695 171 198 |
| m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [0,-2] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. {támadása: 21.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [0,-1] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {max. életpontja: 21-24.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| ve 108 50 | megveszed a 108. tárgyat 50 |
| m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [2,-1] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [2,-2] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy edzőcentrumot. Találsz egy főutcát.
| tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 aranyat. 1 492 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
| tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tankány karmot. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 aranyat. 1 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 1 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
| szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 2. BP: tf 4 12 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Varkaudar szablyával felnyitod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 3. BP: tf 4 12 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 aranyat. 1 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
| MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
| FŐNIXTOLL (563. TÁRGY) Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán! |
| ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
| VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására). |
| GNÓM NYÍLPUSKA (546. TÁRGY) A lőfegyverek elve igen egyszerű: minél nagyobb erő repíti ki a lövedéket, az annál messzebbre és pontosabban száll. Mi lenne, ha a hosszúíjra nem egy, hanem két, összecsavart magszimbelet feszítenél ki? Az eredmény cseppet sem meglepő: alig bírnád megfeszíteni, célozni pedig szinte lehetetlen lenne vele. Egy nagyobb ágra erősítve az egészet, ki tudnád peckelni a húrt egy sallankkarommal, és már kész is a számszeríj! Még két drótszőr és 60 TVP szükséges hozzá, hogy a karmot célzás közben ki tudd húzni, és már használhatod is ezt a pompás lőfegyvert, amely támadásodhoz +4-et ad. Persze, ez az egész gnóm okoskodás, és nemcsak hogy egy gnómon kívül más nem tudja elkészíteni ezt a bonyolult szerkezetet, de használata is túl összetett mindenki számára a gnómokon kívül. Ezenkívül nem árt min. 8-as lőfegyver szakértelem, mert egyébként csak bénáznál vele, amíg a szörny közelebb ér. Most már csak valami lövedéket kéne hozzá kitalálni. Tehát az elkészítés receptje: 1 sallank karom, 1 vapárág, 2 magszimbél, 2 drótszőr, erdős vagy bozótos terep, és persze hogy gnóm vagy. |
| SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása. |
| MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
| Erő: | 16 (32) | Szint: | 17 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 26 (31) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 14 (23) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
| Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 288/203 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
| Szerencse: | 18 (24) | Varázspont: | 498/459 | Pénz: | 779 arany | Kép. pont: | 4 |
| Pszi pont: | 51/31 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 17 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
| lőfegyverek: | 12 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); stukilövedék (#414) (15 -); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 12 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. felderítés: | 1 |
| 7. szörnyidomítás: | 1 | 8. teológia: | 3 | 9. taumaturgia: | 19 (+1) |
| 10. szörnyismeret: | 6 | 11. pszi: | 7 | 12. vadászat: | 4 |
| 13. bányászat: | 2 | 14. főzés: | 3 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) (999,16) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| tulajdonságpajzs (#26) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
| tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | 13. szintű lényekre | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 85. Szerzett pont: 10264. Beállított erő: 0 Összpont: 10264 | ||
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 11 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | drótszőr (#37) | |||
| 11 | fekete gyöngy (#99) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
| 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 6 | púderkő (#119) | |||
| 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 3 | stukilövedék (#414) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 4 | tankány karom (#237) | 10 | tinta (#101) | 4 | trikornis szarv (#198) | |||
| 1 | tüskecsapda (#242) | 66 | ugh méreg (#166) | 3 | vámpírfog (#1221) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | Martian tekercse (#569) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 774 | arany (#50) | 6 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyakorlómedál (#2729) | |||
| 1 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 36 | nyílvessző (#108) | |||
| 2 | pirkit (#153) | 5 | quwarg tojás (#360) | 2 | remák szív (#264) | |||
| 3 | spiritusz (#170) | 10 | vasérc (#152) | 15 | víz (#27) | |||
| -1 | 0 | 1 | 2 | 3 | |
| -4 | |
|
|
|
|
| -3 | |
|
|
|
|
| -2 | |
|
|
|
|
| -1 | |
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|