28. forduló, 30. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 22. 14h:15'
EZ A 996. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
997. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOTANICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A táborozás 1. napján találkozol Laxius W.-val. Tharr apostola. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy csontamulettet, egy dentor vértet, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégkoronát, egy gránit szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy klasszikus kitűzőt, egy kotét, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mind. holdkövét, egy Natharion amulettet, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy saválló fülbevalót, egy tűztagadót, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy északi tűzsárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Calen Randirral. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy elit gárdista trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 1 vapár ágat.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 7 zárnyitó készletet.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 1 Arsa potrohgyűrűjét.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 1 főnixtollat.
A játékvezető átadott Neked 1 Martian tekercsét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben Zaks Boelnir személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+139 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sötét gnóm nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 184.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hebrencs csapdát. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz gnóm nyílpuskát. (ld. enc.) 277 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [5 pontot használtál fel, van még 154.]

h 569 138 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a széljárás varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 154.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 149.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 745 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 1697 kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat
A válladra helyezed a boszorkánykendőt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

hu 695 171 198 hulladék: 695 171 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku szablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 7 5 4 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre
[1,-3] Dombos terepre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy főutcát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [0,-2] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. {támadása: 21.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű, hosszú szakállas troll nővel. Bőre színe zöld. Egy cetbőr válltömést, egy Gorhud gyűrűjét, egy háború gyűrűjét, egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy nekrofun medált, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy halálmadár trófea, egy hegyi szamár trófea és egy karmazsin huhogó trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bulg Uazulg. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [0,-1] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {max. életpontja: 21-24.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1300 TVP épült bele.) Látsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. [15 pontot használtál fel, van még 134.]

m 4 mozogsz délre
[0,0] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 5 db nyílvessző 5 aranyért;
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 11 bruhatagnyelvet 77 aranyért, 2 dorony tüdőt 16 aranyért, 11 fekete gyöngyöt 66 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 3 manifeszt.nyúlványt 30 aranyért, 8 nyu-shurikent 96 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 3 purifikátor hájat 54 aranyért, 1 rövid kardot 23 aranyért, 1 ryuku szablyát 70 aranyért, 3 szvó-ektoplazmát 30 aranyért, 5 tankány karmot 50 aranyért, 10 tintát 10 aranyért, 4 trikornis szarvat 48 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért, 66 ugh mérget 132 aranyért, 3 vámpírfogat 9 aranyért, 7 vashegyű nyilat 42 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [5 pontot használtál fel, van még 129.]

ve 108 50 megveszed a 108. tárgyat 50
Vásároltál 50 nyílvesszőt. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[1,0] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy Yasmina szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz Thelron Dahlmorral. Sheran hűséges követője. Egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy emberevő trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. {ereje: 16.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [2,-1] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [2,-2] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy edzőcentrumot. Találsz egy főutcát.

[15 pontot használtál fel, van még 114.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy bibircsók-óriás!
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 aranyat. 1 492 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 gernim balzsamot. [4 pontot használtál fel, van még 110.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vérfürdető magszim!

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 manakristályt. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 106.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
A rekreációs részlegen Sian-no csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján edzed a szervezeted. Azaz ütöd magad botokkal, mezítláb járkálsz az éles köveket és parazsat nyelsz. Na jó, ez utóbbit azért mégsem. Mindenesetre az edzés eredményes. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy karmos tankány!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tankány karmot. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 26 aranyat. [4 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
A rekreációs részlegre mész, ahol kényelembe helyezed magad. Egy kis pihenés, egy kis napozás, némi egészséges étel sokat javít a szervezeted ellenállóképességén. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy bibircsók-óriás! {támadása: 14.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 aranyat. 1 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! [4 pontot használtál fel, van még 98.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
A rekreációs részlegen szörnyen tudományos egészségügyi tanácsokat kapsz különböző jegyzetek és feljegyzések formájában. Egy részüket elveted, a tapasztalat neked mást mutat, de akad néhány hasznos tanács. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy fémbontó szójer!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 manifeszt.nyúlványt. [4 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
A rekreációs részlegen képzett akupunktúrás gyógyítók vesznek kezelésbe. Tele szúrják a testedet mindenféle kisebb-nagyobb tűvel, de amikor befejezik, úgy érzed, mintha újjászülettél volna. Hát ez remek volt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy nukleáris cickány!

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 1 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 remák szivet. [4 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

* 2. BP: tf 4 12 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy fémbontó szójer! {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.}

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Varkaudar szablyával felnyitod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 4 vasércet. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy fémbontó szójer!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 5 quwarg tojást. Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy kardfogú fülemüle! {max. életpontja: 93-100.}
Kinyered egy manakristály energiáját. (+424 varázspont.)

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [12 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: tf 4 12 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
A rekreációs részlegen azt tartják, hogy éhezés nem erősíti a szervezet, hanem gyengíti. Így hát alaposan befalatozol, napozol kicsit, pihensz egyet és már el is röppent az idő. Nem tudod, hogy egészségesebb lettél-e de az biztos, hogy sokkal kipihentebb vagy. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy bibircsók-óriás! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 aranyat. 1 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 4 gernim balzsamot. Ennek sosem lesz vége? Újabb szörny érkezik a káposzportállal: egy autentikus vámpír! {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [12 pontot használtál fel, van még 61.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy autentikus vámpír! {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 3, 26.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

GNÓM NYÍLPUSKA (546. TÁRGY)
A lőfegyverek elve igen egyszerű: minél nagyobb erő repíti ki a lövedéket, az annál messzebbre és pontosabban száll. Mi lenne, ha a hosszúíjra nem egy, hanem két, összecsavart magszimbelet feszítenél ki? Az eredmény cseppet sem meglepő: alig bírnád megfeszíteni, célozni pedig szinte lehetetlen lenne vele. Egy nagyobb ágra erősítve az egészet, ki tudnád peckelni a húrt egy sallankkarommal, és már kész is a számszeríj! Még két drótszőr és 60 TVP szükséges hozzá, hogy a karmot célzás közben ki tudd húzni, és már használhatod is ezt a pompás lőfegyvert, amely támadásodhoz +4-et ad. Persze, ez az egész gnóm okoskodás, és nemcsak hogy egy gnómon kívül más nem tudja elkészíteni ezt a bonyolult szerkezetet, de használata is túl összetett mindenki számára a gnómokon kívül. Ezenkívül nem árt min. 8-as lőfegyver szakértelem, mert egyébként csak bénáznál vele, amíg a szörny közelebb ér. Most már csak valami lövedéket kéne hozzá kitalálni.
Tehát az elkészítés receptje: 1 sallank karom, 1 vapárág, 2 magszimbél, 2 drótszőr, erdős vagy bozótos terep, és persze hogy gnóm vagy.

SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 16 (32) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 288/203 Jellem: semleges Tul. pont: 16
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 498/459 Pénz: 779 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 51/31
Eddig összesen 303 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 021 TP-t kaptál. Jelenleg 190 718 TP-d van. A következő szinthez még 69 282 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, vérfürdető magszim, dögkeselyű. A 27. fordulódban 4924 arany került a bankszámládra. 4924 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 17 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); stukilövedék (#414) (15 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 12 5. gyógyítás: 11 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 3 9. taumaturgia: 19 (+1)
10. szörnyismeret: 6 11. pszi: 7 12. vadászat: 4
13. bányászat: 2 14. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (999,16) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny
Megölt szörnyek: 85. Szerzett pont: 10264. Beállított erő: 0 Összpont: 10264

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 bruhatagnyelv (#1230) 2 dorony tüdő (#212) 1 drótszőr (#37)
11 fekete gyöngy (#99) 1 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 8 nyu-shuriken (#157) 6 púderkő (#119)
3 purifikátor háj (#269) 1 rövid kard (#171) 1 ryuku szablya (#695)
1 sallank karom (#128) 3 stukilövedék (#414) 3 szvó-ektoplazma (#151)
4 tankány karom (#237) 10 tinta (#101) 4 trikornis szarv (#198)
1 tüskecsapda (#242) 66 ugh méreg (#166) 3 vámpírfog (#1221)
2 varázskő (#305) 7 vashegyű nyíl (#176) 1 Martian tekercse (#569)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
774 arany (#50) 6 gernim balzsam (#1894) 1 gyakorlómedál (#2729)
1 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 36 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 5 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264)
3 spiritusz (#170) 10 vasérc (#152) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3
-4
-3
-2
-1
0
1
(0,-2) Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146), Bulg Uazulg (3283. kalandozó)
(0,-1) útonálló (#130), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(0,0) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399)
(1,-3) vaskohó (#155), oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittang (#103)
(1,0) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Yasmina szobra (#2778), orgyilkos (#131), Thelron Dahlmor (4465. kalandozó)
(2,-2) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), bibircsók-óriás (#120), vérfürdető magszim (#148), karmos tankány (#137), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146)
(2,-1) orgyilkos (#131), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.09.22 14:09 Változások a számládon! Zseton levonás: 45 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Martian tekercse -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek