28. forduló, 30. forduló, Tanir Dogmar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 20. 12h:09'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: júl. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2297
SZÁMLA : XXXX

TANIR DOGMAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,5] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 ormánygőte csontot (80 arany). Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Etorlán adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 10 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +68 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 163.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 óndarabot. (ld. enc.) Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 149.]

m 4 mozogsz délre
[47,6] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Látsz egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom fokhagymás gyümölcskoktélt. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)
Összeakadsz egy copfos ősz hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy bőrpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy mélységi grittang trófea és egy tintacsiga trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wardleonard. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 139.]

kt 69 2 elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. [20 pontot használtál fel, van még 119.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[46,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Találsz egy rát-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csontlepke közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontlepke bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 69 2 elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 89.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[47,8] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,9] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a garokk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a garokk fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [49,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 53.]

m 3 mozogsz délkeletre
[50,11] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Észreveszel egy mély kutat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték.

[12 pontot használtál fel, van még 41.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 27.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[51,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse ez a tábla alapításának helyén a Pöröly Rend dicsőségét. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették.

(Továbbmész...) [52,10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy malmot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sünmedve testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 3.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY)
Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

SÜNMEDVE (33. SZÖRNY)
Képzelj el gremlint a hasonló című filmből, négyszer nagyobb méretben és hegyes tüskékkel borítva. Igen, így néz ki egy sünmedve. Vad és elszánt harcos, fogával és mancsával szedi apró darabokra az áldozatát. A tüskés bőr miatt talán egy ütőfegyver a leghatékonyabb a legyőzéséhez.

KARAKTERLAP

Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Ez a 29. fordulód.

Erő: 14 (15) Szint: 8 Merészség: 4/3 Magasság: 123 cm
IQ: 12 Támadás: 7 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 16 Életpont: 131/102 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 7
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 273 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 122 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 489 TP-t kaptál. Jelenleg 5837 TP-d van. A következő szinthez még 1163 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, kaffogó hebrencs. A 18. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 11 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 dobófegyverek: 9 (+1)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 4 (+1)
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 4 6. vadászat: 3
7. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 40.68 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 2 víz (#27) 1 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 óndarab (#85) 6 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,7) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), csontlepke (#746)
(47,6) Fairlight rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169), Wardleonard (4720. kalandozó)
(47,8) rájanyék (#58), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(48,9) garokk (#73), Raia oltár
(49,10) alpesi tehén (#91), Fairlight oltár
(50,11) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), 28. jellempróba, Elenios oltár, mérges nyukmár (#95)
(51,10) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár
(52,10) malom (#1204), sünmedve (#33)

Üzenet küldése a karakternek