28. forduló, 30. forduló, Zoé összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 22. 15h:04'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1638
SZÁMLA : XXXX

ZOÉ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,-14] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

vi 4 viselkedésed: 4
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

d 2 16 eldobod a 2. tárgyat (16 darabot)
Elhajítasz 16 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 1 nyílvessző talált el. 8 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[74,-15] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [73,-16] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,-17] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy alattomos manó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alattomos manó jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alattomos manó bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az alattomos manó verdeső szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. (ld. enc.) 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [76 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[72,-18] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrlajhár lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szőrlajhár fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrlajhár testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szőrlajhár bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mancsával a szőrlajhár végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight misszionáriusa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy hegyi szamár.
Összeismerkedtek. Az ő neve Srydon Crow. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [71,-18] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fák között biztos búvóhelyet találsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy barátság szent tüzét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy cseréptetős torony (549. épület.). Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [24 pontot használtál fel, van még 37.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Röviden mesélsz kalandjaidról. A ház népe nagy örömmel üdvözöl. Te rögvest beszámolsz róla, hogy mi történt legutóbbi találkozásotok óta. [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 láncing. (ld. enc.)] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 32.]

kf 222 160 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat a 160. tárggyal
Lecsatolod a rőtmanó kacagányt, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[71,-17] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálmadár farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a halálmadár testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a halálmadár fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 8 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a halálmadár fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. Eldobod az értéktelenné vált sörényes ubuk trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő halálmadár trófeát. 438 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+9 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy zombi.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy láplidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 88 1 eladod a 88. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 714 1 eladod a 714. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 87 1 eladod a 87. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 64 2 eladod a 64. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 123 1 eladod a 123. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 33 4 eladod a 33. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 179 2 megveszed a 179. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 158 1 megveszed a 158. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 180 4 megveszed a 180. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 151 1 megveszed a 151. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Egyre szomjasabb vagy. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 167 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)
Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot.

LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

KARAKTERLAP

Zoé, egy szőke hajú, barna szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 12 (14) Szint: 10 Merészség: 4/1 Magasság: 174 cm
IQ: 16 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 24 Életpont: 145/77 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 36/8 Pénz: 127 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 206 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 257 TP-t kaptál. Jelenleg 16 719 TP-d van. A következő szinthez még 281 TP szükséges. Trófeáid: karmazsin huhogó, halálmadár, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
dobófegyverek: 10 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) max. 1 db (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8 (+1)
7. teológia: 1 8. zárnyitás: 5 9. vadászat: 1
10. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manaelementál (#290), süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (9998,9)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): kész. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 9, 20, 33, 41, 42, 170.

Összsúly: 42.81 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 lajhár csont (#236) 1 láncing (#222)
2 madártoll (#112) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
(71,-18) kardfogú fülemüle (#146), cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484)
(71,-17) halálmadár (#351), zombi (#49)
(72,-18) szőrlajhár (#141), Srydon Crow (1633. kalandozó)
(72,-17) alattomos manó (#756)
(73,-16) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), oltár, útonálló (#130)
(74,-15) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,-14) a 42. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek