28. forduló, 30. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:23'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SHINLON KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+18 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 154.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[39,12] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tigroszlán. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [39,13] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Fáklyát gyújtasz, és a kövér pók felé suhintasz. Az uccu neki, elhordja ocsmány potrohát! Ezután óvatosan lepörkölöd a hálót. A méregtől félig lebénult kobuderát támogatsz elő. Megköszöni a segítségedet, miközben a háló foszlányait tépkedi magáról. Közben elmondja, hogy nem eshetett volna mindez meg vele, ha nála vannak az ubuk dobónyilai, amelyeket még apjától örökölt. Kérdésedre, hogy a dobónyilak hogyan készíthetők el, sajnálkozva rázza fejét - ő sem tudja. Elbúcsúztok, és ki-ki megy tovább a saját feje után. (+2 jóság.)

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 124.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 mozogsz délre
[39,14] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy bőrpáncélt, egy nap szimbólumot, egy rézsisakot és egy bakkura csizmát visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Albínó Gungnir. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 106.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 mozogsz délre
[39,15] Továbbra is dombság. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a spagulár jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 88.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 80.]

m 4 mozogsz délre
[39,16] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy spagulár került az utadba. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a spagulár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 62.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 54.]

m 4 mozogsz délre
[39,17] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi táborát. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy szőrös pók trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 44.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 9 1 mozogsz 9 1
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT]
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát.
[20 pontot használtál fel, van még 19.]

f 22 kísérletezel a 22. tárggyal
Sajnos nincs nálad tüske. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

f 63 kísérletezel a 63. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mászókarmot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY)
Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 12 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 16 Életpont: 111/48 Jellem: jó (51) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 15/6 Pénz: 147 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 77 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 245 TP-t kaptál. Jelenleg 3283 TP-d van. A következő szinthez még 717 TP szükséges. Trófeáid: kőevő, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 4 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 9 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. teológia: 1 8. harcművészetek: 5 9. zene: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 4 12. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

Összsúly: 32.69 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 2 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
4 óndarab (#85) 8 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,12) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, tigroszlánok (#43), rájanyék (#58)
(39,13) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Raia oltár, 16. jellempróba
(39,14) rőtmanó (#55), olvasztókemence (#86), oltár, Albínó Gungnir (3700. kalandozó)
(39,15) egy ismeretlen isten rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, spagulár (#82)
(39,16) 4. jellempróba, oltár, spagulár (#82)
(39,17) a 9. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Raia oltár, egy ember férfi

Üzenet küldése a karakternek