TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. dec. 9. 14h:23'
EZ A 298. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
299. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX
|
CSILLAGPERMET KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [197,122] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Nyárizápor, amikor összefutottatok, adott neked 10 mákrózsa virágot. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+112 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 430.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 428.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 428.]
* 2. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 428.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 424.]
* 3. KP: |
energia fejlesztése 4 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 675 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 384.]
* 4. KP: |
kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 820. tárgyat |
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát.
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
* 5. KP: |
használod az 1269. tárgyat |
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 381.]
* 6. KP: |
t. energia kisütése: 285 3 |
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 381.]
* 7. KP: |
használod az 1101. tárgyat |
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 378.]
hu 240 191 308 |
hulladék: 240 191 308 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
hu 69 651 1074 |
hulladék: 69 651 1074 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szárnyas hernyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rinóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lidércesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
hu 278 117 677 |
hulladék: 278 117 677 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
tno 5 |
növeled az 5. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
fkt 19 40 1 |
felt. készítesz a 19. tárgyat (40 darabot) |
fkt 19 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
id 470 60 |
idomítod a 470. szörnyet 60 pontért |
Nehéz fába vágod a fejszédet a pikkelyes ptog idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 6 TVP-be kerül egy lépés, 6 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 340 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [48 pontot használtál fel, van még 330.]
kf 1536 |
kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat |
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 330.]
kf 223 |
kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 330.]
kb 1133 1 |
kiveszel a bankból az 1133. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még 330.]
h 1133 |
használod az 1133. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 310.]
bb 1133 1 |
beraksz a bankba az 1133. tárgyat (1 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 moa varázsdobozt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
v 96 185 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[185,107] Épületek tűnnek fel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Elenios hívei emelték. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (637. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +24 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve széljárás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] 3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! [30 pontot használtál fel, van még 270.]
kpb 6 |
kezd. parancs berakása: 6 |
vv 137 138 24 |
elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 24. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 268.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 266.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 264.]
[A parancs tárolásra került.]
szk 189 |
keresed a 189. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy varkaudar behemótot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 264.]
vv 83 |
elmormolod a 83. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 263.]
m 5 6 1 |
mozogsz délnyugatra, nyugatra, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. A feléd közeledő hidra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a hidra bal hátsó lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a hidra egyik fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a hidra testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a hidra egyik nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hidra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). Elhajítod a vacak varkaudar hadúr trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hidra trófeát. 2863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [196,122] Belegyalogolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben. Teljesítettél egy isteni küldetést!
(Továbbmész...) [197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor császár. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [26 pontot használtál fel, van még 237.]
m 1 1 3 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
[198,120] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar katona. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Továbbmész...) [199,119] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar támad rád.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a borzalmas varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpenge, egy rézpáncél és egy rézsisak. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök nyakát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+4 varázspont). 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. {KCC:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Óriásölővel néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos bal oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. vas dobónyíl, 11 rézgolyó és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.]
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bíborgörény egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar katona. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy barna, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötőt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Draught. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Gondolatolvasás: ft 9099; ft 9097; ft 9098; ft 9095;} (Csábmosoly.) Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (jóságot kapott.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz Talabér Bözsivel. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy háború gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mentát koronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. {Gondolatolvasás: ft 9095;} (Csábmosoly.) Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy göndör ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy mihlanil medált, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy ryuku kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mély Bíbor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Gondolatolvasás: ft 9095; ft 9097; ft 9099; ft 9098;} (Csábmosoly.) A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [200,120] Az erdőt síkság váltja fel. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 161.]
h 1167 14 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom mákrózsafőzet készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Oltári finom volt! És ez a lebegés... 626 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 160.]
v 96 189 106 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(197,121) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), purifikátor császár (#393)
(197,122) hidra (#780)
(198,120) varkaudar katona (#691), 43. jellempróba, Leah oltár
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar katona (#691), Draught (2410. kalandozó), Talabér Bözsi (2816. kalandozó), Mély Bíbor (5559. kalandozó)
(200,120) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 46. jellempróba, Dornodon oltár, Raia szent lovagjai (#239)
[189,106] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 150.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5232 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 147.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 védettség forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 144.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat múlva kasztroplanáris energiáid feltöltődnek. (+3 tudatpont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 141.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a nyomkövetés kapcsán. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 138.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat múlva a zárnyitás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 135.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+43 varázspont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 132.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Innen nyugatra 63 mérföldre láttak egy sebesült woorgardot. Siess, mielőtt még más szabadítja meg a kínjaitól!" Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 129.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5255 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 126.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Acélfejű Porfin által üzemeltetett boltban még 3 Kabol irhája kapható!" Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 123.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5272 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 119.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+40 varázspont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 115.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Egy nyílt titok: a denevér szimbólum értékét nagymértékben növeli a tárgy intelligenciát adó tulajdonsága." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 111.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+38 varázspont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 107.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a bájital kreálása? Egyedülálló eszköz ez a papi varázslatok sorában." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 103.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+4 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 99.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,120] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [201,120] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar vajákos volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 85.]
be 502 1 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következő. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy varkaudar behemót életének!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Óriásölővel végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklimmplakcérr". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy harci kalapácsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 55.]
be 502 3 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácssújtó Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Erő, egyensúlyérzék és mászás szakértelem jócskán kell a feladat végrehajtásához, de te ezeknek nem vagy híján, lábaddal kapaszkodva, lassan végigmész, az acsargó cápák pofájába vigyorogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladatod egy jégtroll legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll bal lábát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a jégtroll bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkkuloncérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy joviális m.szockó. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklimmmukklopp". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 15.]
be 502 3 |
bemész az 502. épületbe |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
m 1 8 8 |
mozogsz északkeletre, északra, északra |
[202,119] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar hadúr. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal karját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő, egy arany, egy vasérc és egy aranylánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 3.]
ef 10 |
energia fejlesztése 10 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
kb 2 10 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: |
elmormolod a 88. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 3. BP: |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 0.]
* 4. BP: |
használod a 337. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
* 5. BP: |
leveszed/lerakod az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 5, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 428 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása. |
HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található! |
KARAKTERLAP
Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios bíborosa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.
Erő: |
35 (41) |
Szint: |
27 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
165 cm |
IQ: |
39 (65) |
Támadás: |
39 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
76 kg |
Ügyesség: |
37 (46) |
Védekezés: |
78 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
8/8 év |
Egészség: |
39 (48) |
Életpont: |
381/337 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
47 (58) |
Varázspont: |
947/157 |
Pénz: |
1652 arany |
Kép. pont: |
18 |
Tudatpont: |
35/12 |
Pszi pont: |
191/133 |
Halhatatlanság: |
2 % |
EFejl: |
179 |
Eddig összesen 2607 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36790 TP-t kaptál. Jelenleg 2053823 TP-d van. A következő szinthez még 246177 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
Kitaszított,
hidra. A 285. fordulódban 10418 arany került a bankszámládra. 10470 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9 |
ökölvívás: |
27 |
szúrófegyverek: |
12 |
vágófegyverek: |
27 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
15 |
dobófegyverek: |
28 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (210%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
7 (+1) |
2. nyomkövetés: |
68 |
3. mászás: |
7 |
4. csapdakészítés: |
22 |
5. csapdaészlelés: |
6 |
6. gyógyítás: |
4 |
7. titkosírás: |
3 |
8. felderítés: |
23 |
9. szörnyidomítás: |
11 (+1) |
10. teológia: |
40 |
11. taumaturgia: |
51 |
12. versengés: |
14 |
13. harcművészetek: |
25 |
14. zene: |
31 |
15. szörnyismeret: |
19 |
16. pszi: |
29 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
5 |
19. bányászat: |
19 |
20. úszás: |
9 |
21. főzés: |
16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
|
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) |
pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(200,120) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 46. jellempróba, Dornodon oltár, Raia szent lovagjai (#239)
(201,120) varkaudar vajákos (#690), kihívás tornya (#502), 45. jellempróba, Raia oltár, varkaudar behemót (#189), jégtroll (#164)
(202,119) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 44. jellempróba, varkaudar hadúr (#270)