288. forduló, 290. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 19. 9h:13'
EZ A 302. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
303. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,96] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 624.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 624.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 614.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 609.]

m 2 mozogsz keletre
[116,96] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Találsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 599.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Elkezdesz építeni egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. [145 pontot használtál fel, van még 454.]

h 142 használod a 142. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 444.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy mérges nyukmár!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 430.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[116,95] Még mindig füves síkságon vagy.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar varázsló.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 90 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar behemót ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [117,94] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan csontváz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Thargodan csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 410.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[118,93] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy Thargodan csontváz ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar varázsló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [119,94] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar varázsló volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Mnebolath. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [120,95] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar bajnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar bajnok. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [40 pontot használtál fel, van még 370.]

m 4 mozogsz délre
[120,96] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 360.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Aki készíti, nem használja
Aki megveszi, nincs rá szüksége
Aki használja, sosem látja.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza pöffedt fejét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a massza nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A massza mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vasércet. 1064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Messze északon és délen tenger mossa a félsziget határait. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [50 pontot használtál fel, van még 310.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[121,97] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. 1524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar íjász.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A következő ellenfél egy Mnebolath.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,98] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar varázsló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar bajnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [123,98] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő jobb vállát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy varkaudar hírnök.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy varkaudar hírnök. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [30 pontot használtál fel, van még 280.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 272.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[12 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ekharion bébi. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 4 kaját töm magába a törpemammut. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 630 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 32 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 40 (44) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 354/175 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 358/11 Pénz: 1675 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 34/20 Pszi pont: 127/82 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1419 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8 199 TP-t kaptál. Jelenleg 872 315 TP-d van. A következő szinthez még 127 685 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, varkaudar varázsló. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1092 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *26/101
lőfegyverek: 16/20

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
123,98 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/50 (+132%) 2. nyomkövetés: 42/47 (+9%) 3. mászás: 11/51 (+2%)
4. csapdakészítés: 26/67 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 29/62
7. titkosírás: 16/26 (+19%) 8. felderítés: 10/30 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/37 11. taumaturgia: 38/96 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 8/45 (+9%) 14. zene: 48/79 15. szörnyismeret: 13/79
16. pszi: 21/17 (+10%) 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 35/79
19. bányászat: 30/3 (+17%) 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 19 (limit: 150), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 900.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2289 TU szükséges.)

Összsúly: 209.19 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 2 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 4 gyenge méreg (#26) 4 madártoll (#112)
3 rézdarab (#70) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
92
93
94
95
96
97
98
99
(116,95) 42. jellempróba, varkaudar varázsló (#271)
(116,96) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144), topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95)
(117,94) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173)
(118,93) elf kósza háza (#681), Sheran rúnaköve
(119,94) Raia oltár
(120,95) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(120,96) phua-kúp (#372), oltár, 31. jellempróba, proteinfecskék (#139), massza (#217)
(121,97) ryuku csapásvezető (#778), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), varkaudar íjász (#687), Mnebolath (#237)
(122,98) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(123,98) Leah oltár, érclelőhely, emberevő (#119), varkaudar hírnök (#686)

Üzenet küldése a karakternek