287. forduló, 289. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jún. 23. 12h:15'
EZ A 1034. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD
1035. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,109] koordinátán.
Jockey Ewing átadott neked a 1. napon 24 TU-t. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Gilgames adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 27 kaktuszbogyót. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 esszenciakristályt, 1 ryuku derékszíjat, 1 Urgod kesztyűjét. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 tűzúr csizmáját, 1 Rughar gyűrűjét, 1 Goachan pipáját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 viharmadár totemet, 2 lidérckoronát.
Jockey Ewing, amikor összefutottatok, adott neked 20 kaktuszbogyót, egy Goachan pipáját, 52 pirkitet, egy koboldkoronát és egy quwarg teleportgömböt (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+160 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+85 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 613.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 608.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 4. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 5. KP: v 127 0 0 elmormolod a 127. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 603.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-29 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) [290 pontot használtál fel, van még 313.]

kf 462 kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

le 1257 1558 leveszed/lerakod az 1257. tárgyat az 1558. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Gorhud gyűrűjét.
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

kf 518 1567 kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat az 1567. tárggyal
Az ujjadra húzod a Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
A nyakadba akasztod a napmedált. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

hh 841 1133 1534 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 312.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy bűvös shuriken elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 291.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 250.]
[A parancs tárolásra került.]

v 96 189 106 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

194 195 196
108
109
110
(195,109) quwarg királynő (#153)

[189,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 240.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+24 varázspont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 236.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 232.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltűnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja előtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 228.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Innen keletre 123, északra 3 mérföldre van egy szopógödör. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 224.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Brakkulmukkpók még 16 harci kalapácsot tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 220.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Talán nem tudtad még eddig: a Raia pallosa egy vágófegyver, a maga 86 hüvelyknyi hosszúságával és 7 kilónyi súlyával." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 4 rozmárfogat. Biztos, hogy neked szánta a kút. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 212.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 2 sólyomcsőr. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 208.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Vadássz kronokukacot, hiszen mindig sáfrányport találsz nála!" Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 204.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 5 882 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 ezüst nyakláncot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 196.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya az Istenek fülbevalója, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 192.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 kis vaspajzsot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 188.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Raia papok állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 5 740 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 184.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a sivatagi doareget, elárulom. Csak a lecsüngő csimbókját kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,109] A síkság után kisebb hegyek következnek. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült umbatari bromag. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 195 életpontot sebeztél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag fejét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. Drag'kór bökővel többször eltalálod az umbatari bromag testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis taalru trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő umbatari bromag trófeát. 3 146 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hegyi góliát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 181 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Drag'kór bökővel eltalálod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [196,109] Továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orbitális mackósajt. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Elszántan a másikra támadsz. Drag'kór bökővel eltalálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [197,110] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku csapásvezető lehet. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 144.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[198,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [199,110] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 178 életpontot sebeztél. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy grok-képződményt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [200,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy pordémon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!

Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [64 pontot használtál fel, van még 80.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenshela. A feladatod a következő. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy varkaudar behemót feltrancsírozása a feladat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tatu dobot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 60.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimbrakjiusbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy sallank nyilat 220 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy szubreális vámpír! Ráébredsz, hogy nincs esélyed. Vinnyogva a kalandmester ruhájának szélébe csimpaszkodsz. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 30.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[200,111] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rohansz. Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A dögkeselyű megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra rontasz. Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 058 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsthegyű nyíl [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy mérg. ubuk dobónyíl. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar katona volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [199,112] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar iszákos lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (47 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Drag'kór bökővel megdöfködöd a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Látsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy bíborcserjét. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy beomlott q. gödröt. (ld. enc.) A gödör képe betölti a látóteredet. Mindenhol sötét nyílásokat látsz, nyilván az omlás után megmaradt alagutak bejáratait. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

21 17
25 15 19
20
23 22 14 16 18
27 24
26 30 11 12
31 32 13 10
28 29
7 9
34 33 8
36 1
41 6
42 35 40 3 2
39
4 65
48 5
37 38 47 64
43 61
45 46 62 63
54 49
44 59 60 78
56 57
58 76 77
53 50 67
55 66 71 73 74
52 69 75
51 68 70 72
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
36 25 21 20
39 35 34 28 23
27 24 19
33 32
42 38 26 22
37 31 29 18
41 17
40 30 9 10 11
43
53 3
1 12 16
45 44 8 2 13
52 4
7
46 5 14
51 6 15
49 50 68
48 47
65 67 74
64 73
58 55 63 66
54 75
81 72
56
61 62 70 69 71 76 77
57
80 84
60 59 78 79 82 83 85 86
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez a 245. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Jockey Ewinggal. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy lidérckoronát, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpia kvazármedált, egy örökkéval. éjkövét, egy ősplazmát, egy q. ölő éremet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zinthurgirtó éremet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy ősöreg góliát trófea és egy fekélyes hernyó trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a csapdakészítés szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[29 pontot használtál fel, van még 1.]

h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 12, 4.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 429 pontot. A következő körben tehát 430 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY)
Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok.
A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül.
Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót.

RUGHAR GYŰRŰJE (518. TÁRGY)
Minden magát valamire tartó mágus kelléktárában szerepel ez az egyszerű varázstárgy, melyet viszonylag könnyen el lehet készíteni, ha ismered a varázslatkészítés varázslatot. Kell hozzá egy arany gyűrű, egy galachmit és egy moa smaragd, 100 arany, valamint 75 TVP és 300 varázspont. Ja, hogy mire is jó ez a kis csecsebecse? Ha viseled, minden sebző varázslatod nagyobbat fog sebezni (kockánként +1 sebzés), ezenkívül ilyen varázslataid ellen az ellenfél -3 mentődobást kap.

TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY)
Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy.

RYUKU DERÉKSZÍJ (1324. TÁRGY)
A ryuku derékszíj valamilyen állat bőréből készült, ezüstdíszítésű öv. Egyfajta kitüntetés, érdemeik elismerése a közkatonák számára, ha ilyet viselhetnek. A derékszíjat te is felcsatolhatod magadra, ilyenkor +3 védettséget, +30 max. ÉP-t kapsz, valamint a forduló elején 30 ÉP-vel többel regenerálódsz. A tárgy viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned.

ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik.

BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY)
A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el.

HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY)
A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel.

ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY)
Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél...

FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY)
Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak.
Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.)

BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

BEOMLOTT QUWARG GÖDÖR (2096. TÁRGY)
A korábbi hatalmas quwarg gödör a kapu bezárásakor beomlott, helyét egy lyukakkal, alagutakkal átszőtt mélyedés foglalja el. Talán érdemes lenne körülnézni ezekben az alagutakban, hátha maradt valami érdekes bennük.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

Erő: 25 (34) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 29 (55) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 25 (38) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 30 (38) Életpont: 500/311 Jellem: jó (749) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (45) Varázspont: 883/212 Pénz: 2415 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 135/169 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 29
Eddig összesen 1638 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 576 TP-t kaptál. Jelenleg 1 284 078 TP-d van. A következő szinthez még 115 922 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, quwarg anyakirálynő, umbatari bromag. A 278. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 21/66 (+20%)
vágófegyverek: 20/4 ütőfegyverek: 22/32 (+4%) lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: 26/54 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (200%) << krathan szablya (#854) (200%) << Brod buzogánya (#1735)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ekharion dárda (#1557) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,112 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 58, 57, 64, 59, 62, 56, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 107 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 093 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/99 (+10%) 2. nyomkövetés: 72/27 (+16%) 3. mászás: 9/72 (+10%)
4. csapdakészítés: 15/62 5. csapdaészlelés: 9/60 6. gyógyítás: 23/46
7. titkosírás: 12/37 8. felderítés: 23/12 (+1%) 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 39/20 (+37%) 11. taumaturgia: 54/74 (+209%) 12. szerencsejáték: 6/62
13. versengés: 10/31 14. zene: 14/9 15. szörnyismeret: 17/82 (+5%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/58 18. vadászat: 9/83
19. bányászat: 30/65 (+6%) 20. úszás: 10/18 21. csapatmunka: 3/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
nektoraf (#355), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (teljesítve)
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! (teljesítve)
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 30 (limit: 474), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 6 035.
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 287 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ekharion dárda (#1557) 1 gyöngymangó (#135) 2 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 4 víz (#27) 9 pirkit (#153)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 15 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 réz papi karkötő (#307)
3 rézdarab (#70) 2 sólyomcsőr (#1223) 8 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

194 195 196 197 198 199 200 201
108
109
110
111
112
113
(195,109) quwarg királynő (#153), umbatari bromag (#770), Raia oltár, érclelőhely, hegyi góliát (#244)
(196,109) Raia rúnaköve, oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(197,110) ryuku csapásvezető (#778), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 26. jellempróba
(198,110) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(199,110) roguena (#779), grok-képződmény (#149), 42. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93)
(199,112) varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), beomlott q. gödör (#2096), Tharr rúnaköve, Jockey Ewing (4446. kalandozó)
(200,110) pordémon (#253), márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), varkaudar behemót (#189)
(200,111) dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), varkaudar katona (#691)

Üzenet küldése a karakternek