286. forduló, 288. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:25'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke hajú, csillogó szemű ember férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy Thargodan koronát, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aranyszem. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. Egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszőrű mópat trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Yveraana. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a főzés szakértelemre oktattad.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+282 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 19 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy éjkornis fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 425.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy harmadik szem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [1 pontot használtál fel, van még 424.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 403.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 402.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]

* 3. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 386.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 184. varázslatot az 59. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 385.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]

hu 152 70 21 hulladék: 152 70 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

hu 26 57 854 hulladék: 26 57 854
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz krathan szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 380.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

vv 224 165 63 elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 380.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 380.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 380.]
[A parancs tárolásra került.]

id 240 60 idomítod a 240. szörnyet 60 pontért
Elkezdődnek a leckék a sivatagi doareg számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 210 tapasztalati pontot kaptál. [49 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 8 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 345 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 329.]

vi 5 viselkedésed: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,106] Épületek tűnnek fel.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 3 bőrsisakot 15 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 64 gyenge mérget 64 aranyért, 1 krathan szablyát 50 aranyért, 1 óndarabot 2 aranyért, 4 ormánygőte csontot 12 aranyért, 3 rézdarabot 3 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2 ugh mérget 4 aranyért, 24 vasércet 48 aranyért.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 319.]

m 2 mozogsz keletre
[187,106] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19200 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.). Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [9 pontot használtál fel, van még 310.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 280.]

m 1 1 5 mozogsz északkeletre, északkeletre, délnyugatra
[188,105] Még mindig a városban vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar vajákos. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél, egy mandibulakasza és 2 nyílvessző. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy ezüst nyaklánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar iszákos nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált éjkornis trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar iszákos trófeát. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kvazár sisak, egy tolmokov-koktél, 10 arany és egy ugh méreg. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Ninive. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy bűbájlidérc trófea, egy Hoxxurton trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Xlewerssel. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy griff nyakéket, egy gyémánt védőgyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy pöfögő kregon (ld. enc.)} Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [198,113] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy varkaudar katona. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Annak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 208.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[197,114] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. kardtáncos volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [196,115] Az erdőt dombvidék váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Alba Locsy formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [197,116] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woorgard. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a woorgard testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ongóliant testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [53 pontot használtál fel, van még 155.]

m 4 mozogsz délre
[197,117] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű múmiaszerű mutáns férfival. Fekete a bőre. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy mithril láncinget, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy halálelementál trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Immortalis Viator. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te pszi szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[9 pontot használtál fel, van még 146.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy aurapollátor!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor jobb szárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakkkulgársók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy joviális m.szockó. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Tarfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Hát, kevés élőlény van itt. Elejtesz egy nyálkás földipolipot, és megkóstolod. Azonnal hányni kezdesz. Annyira rosszul vagy, hogy nem tudod folytatni a vadászatot, visszatérsz a kapuhoz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 116.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[198,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar hadúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


Összeakadsz Lord Axyzzal. Egy kvazár kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy sziréngyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy csataremák trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy agyartőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy nekrofun medál (ld. enc.)} Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően pszi szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 fáklyát. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy vark. kardtáncos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felfedeztél egy manilla-fát. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 146 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak, egy díszes rézpajzs, egy mérgezett vasnyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 58, gyógyulás: 11, összesen: -47 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Egyszercsak megpillantod egy copfos ezüsthajú, piros szemű mutáns férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy Bufa páncélját, egy Eldaran karkötőjét, egy kráken gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy Thargodan amulettet, egy varkaudar szimbólumot, egy vascarai csizmát és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy méregelementál trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött. [105 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1040 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 778 765 232 keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 232. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 26, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY)
Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót.

PÖFÖGŐ KREGON (182. SZÖRNY)
A pöfögő kregonok az árnyvilág nagytermetű, púpos hátú vadállatai. Jegesen hideg karmuk érintésével képesek még a lélekburkot is átszakítani, és így esetleg permanens egészségcsökkenést okozni. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha T/FT parancsot adsz ki rá. Persze igazán sok választási lehetőséged nincsen, hiszen ha nem ölöd meg a pöfögő kregont, valószínűleg sosem jutsz vissza a valós világba.

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 20 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY)
A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható.

PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható).

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 28 (46) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 25 (40) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 327/242 Jellem: jó (522) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (44) Varázspont: 589/88 Pénz: 3808 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/26 Pszi pont: 139/50 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 2138 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15506 TP-t kaptál. Jelenleg 1151233 TP-d van. A következő szinthez még 48767 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar iszákos, ongóliant. A 245. fordulódban 6651 arany került a bankszámládra. 7582 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/85 ökölvívás: 23/28 szúrófegyverek: 23/26 (+3%)
vágófegyverek: 23/64 (+5%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 23/61 (+9%)
dobófegyverek: 25/57 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (200%) << ököl (#28) (150%) << sárkánytőr (#626) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/53 (+55%) 2. nyomkövetés: 72/5 (+21%) 3. mászás: 9/5
4. csapdakészítés: 17/51 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/1 6. gyógyítás: 61/47
7. titkosírás: 3/92 8. felderítés: 23/71 (+9%) 9. szörnyidomítás: 11/71 (+56%)
10. teológia: 36/2 (+33%) 11. taumaturgia: 36/27 (+32%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 8/47 14. harcművészetek: 15/70 15. zene: 10/38
16. szörnyismeret: 31/65 (+20%) 17. pszi: 12/15 (+21%) 18. zárnyitás: 5/49
19. vadászat: 12/37 (+8%) 20. bányászat: 31/49 (+8%) 21. úszás: 7/36
22. főzés: 8/99 (+11%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
varkaudar hadúr (#270), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 2 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 5 drótszőr (#37) 64 gyenge méreg (#26)
2 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 1 krathan szablya (#854)
4 ormánygőte csont (#21) 2 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
1 rövid íj (#107) 1 varázskő (#305) 23 vasérc (#152)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
276 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst nyaklánc (#117) 4 fáklya (#36)
1 fekete gyöngy (#99) 1 kék orchidea (#68) 1 kvazár sisak (#266)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulakasza (#127) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 4 nyílvessző (#108) 1 polip szívóka (#391)
1 remák szív (#264) 1 szöges bunkó (#8) 1 szöges páncél (#65)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 tüske (#22) 29 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,115) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 23. jellempróba, érclelőhely
(197,114) vark. kardtáncos (#693), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720)
(197,116) woorgard (#231), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159)
(197,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kihívás tornya (#502), Immortalis Viator (2421. kalandozó), aurapollátor (#222)
(198,113) varkaudar katona (#691), Dornodon oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szopógödör (#177), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(198,118) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 39. jellempróba, Tharr oltár, varkaudar hadúr (#270), Lord Axyz (1500. kalandozó)
(199,112) varkaudar vajákos (#690), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), Ninive (2605. kalandozó), Xlewers (4052. kalandozó)
(199,119) vark. kardtáncos (#693), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy mutáns férfi

Üzenet küldése a karakternek