Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 10. 9h:22' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2167 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
vi 5 5 50 | viselkedésed: 5 5 50 |
t 7125 1 | támadod a 7125. szörnyet |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ff 550 329 | felt. fegyverváltás: 550 329 |
im | imádkozol |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,107] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Találsz egy mély szakadékot. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [102,107] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 146 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [104,106] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Továbbmész...) [105,106] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [107,104] A dombság átmegy hegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy bibircsók-óriás. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [108,103] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy bíbor szulfagor. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas koponya csontos képét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1470 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
lm 5 | mozogsz 5 |
lm 6 5 4 | mozogsz 6 5 4 |
lm 3 2 1 | mozogsz 3 2 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
Erő: | 49 (55) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 233 cm |
IQ: | 25 (29) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 407 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | Védekezés: | 40 (44) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 354/232 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (28) | Varázspont: | 358/7 | Pénz: | 1716 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 34/12 | Pszi pont: | 123/339 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/4 | szúrófegyverek: | 1/66 | ütőfegyverek: | 26/90 (+11%) |
lőfegyverek: | 16/20 |
Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
109,104 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/42 (+88%) | 2. nyomkövetés: | 42/24 (+46%) | 3. mászás: | 11/49 |
4. csapdakészítés: | 26/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/63 | 6. gyógyítás: | 28/70 (+92%) |
7. titkosírás: | 16/7 | 8. felderítés: | 10/30 | 9. szörnyidomítás: | 9/17 |
10. teológia: | 26/34 (+5%) | 11. taumaturgia: | 38/57 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 3/15 |
13. versengés: | 8/27 | 14. zene: | 48/79 | 15. szörnyismeret: | 13/79 |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 7/0 | 18. vadászat: | 35/79 (+46%) |
19. bányászat: | 29/8 (+105%) | 20. testépítés: | 25/68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 40 TVP-ért |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szárnyas koponya (#7125) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (148,2) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 14 (limit: 105), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 400. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
testépítés II (209) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vadászidény (351) |
egyesített erő (363) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2820 TU szükséges.) |
Összsúly: 208.89 kg | Megterheltség: 147% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | galachmit (#310) | 10 | kaja (#2) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 5 | vízionár szem (#102) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | |
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|