286. forduló, 288. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 10. 9h:22'
EZ A 301. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
302. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,109] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A VII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2014. feburár 12. szerda. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Süsü. Kétharmados többséggel lett megválasztva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 524.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 519.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

t 7125 1 támadod a 7125. szörnyet
FT 7125 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+6 kaja.) Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 479.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 439.]

ff 550 329 felt. fegyverváltás: 550 329
Felt. fegyverváltás: << troll dorong << csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 439.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[100,108] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Északra tart. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy tündöklő szobor van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Ellenfeled ezúttal egy vadász varkaudar.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zárnyitó készlet. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [101,107] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Találsz egy mély szakadékot. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,107] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy varkaudar hírnök áll veled szemben.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar íjász.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy galachmit (ld. enc.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 mákrózsa virág. Elteszed őket. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 409.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[103,107] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy varkaudar varázsló áll veled szemben.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 146 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar behemót ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,106] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Észreveszel egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [105,106] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy varkaudar felderítő.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar behemót.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 379.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[106,105] Még mindig dombos terepen vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy világítótorony van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy varkaudar felderítő száll szembe veled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar bajnok volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,104] A dombság átmegy hegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy bibircsók-óriás. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy borzalmas varkaudar. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [108,103] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy bíbor szulfagor. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy borzalmas varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy borzalmas varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 343.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+41 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 303.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szárnyas koponya. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hirtelen egy szárnyas koponyát veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas koponya csontos képét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1470 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 280.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 5 mozogsz 5
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Rodrig. (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 274.]

lm 6 5 4 mozogsz 6 5 4
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Rodrig lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 3 2 1 mozogsz 3 2 1
Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kilépsz az épületből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 250.]

m 3 mozogsz délkeletre
[109,104] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Látsz egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy varkaudar bajnok.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar bajnok.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 vízionár szem. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [12 pontot használtál fel, van még 228.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ekharion bébi. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 4 kaját töm magába a törpemammut. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

RODRIG (7126. ELLENFÉL)
Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 32 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 40 (44) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 354/232 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 358/7 Pénz: 1716 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 34/12 Pszi pont: 123/339 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1405 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11 500 TP-t kaptál. Jelenleg 857 858 TP-d van. A következő szinthez még 142 142 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, varkaudar varázsló. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1082 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: 26/90 (+11%)
lőfegyverek: 16/20

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
109,104 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/42 (+88%) 2. nyomkövetés: 42/24 (+46%) 3. mászás: 11/49
4. csapdakészítés: 26/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 28/70 (+92%)
7. titkosírás: 16/7 8. felderítés: 10/30 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/34 (+5%) 11. taumaturgia: 38/57 (+32%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 8/27 14. zene: 48/79 15. szörnyismeret: 13/79
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 35/79 (+46%)
19. bányászat: 29/8 (+105%) 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szárnyas koponya (#7125)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 14 (limit: 105), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 400.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2820 TU szükséges.)

Összsúly: 208.89 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 galachmit (#310) 10 kaja (#2) 5 mákrózsa virág (#56)
2 rézdarab (#70) 1 varkaudar csont (#1113) 5 vízionár szem (#102)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
102
103
104
105
106
107
108
109
(100,108) oltár, Chara-din rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215), 48. jellempróba, vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64)
(101,107) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Fairlight oltár, érclelőhely
(102,107) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, érclelőhely, varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687)
(103,107) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, varkaudar varázsló (#271)
(104,106) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), phua-kúp (#372), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(105,106) olvasztókemence (#86), érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133), varkaudar behemót (#189)
(106,105) 22. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)
(107,104) törpe bánya (#435), Leah oltár, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(108,103) bíbor szulfagor (#358), a 187. labirintus bejárata, Elenios oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), érclelőhely, szárnyas koponya (#7125)
(109,104) olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, varkaudar bajnok (#190)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az adamantit fürkész ropogtatása gyengébb lett.
* - A quwargok szaga KT-képességek tengeren nem generálnak quwargot.
* - A lények kiKFelős képessége (pl. szinguláris szaggató) nagyobb szórással választ tárgyat.
* - A harcok második körétől néha lecsökkent a karakter sebzése. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a kalandozókra kiadható inváziós T parancsot (T 9090). Úgy működik, mint minden más T parancs, prioritásban pedig csak a karakterszámra kiadott parancs van előtte.
* - A zanszilánkokból állítólag új tárgyat fedeztek fel.

Üzenet küldése a karakternek