285. forduló, 287. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 7. 9h:59'
EZ A 297. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
298. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,118] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 11 tolmokov-koktélt (149 arany kikiáltási áron), 2 szürke bőrkesztyűt (179 arany kikiáltási áron), 1 moa csiptetőt (2222 arany kikiáltási áron), 6 szvó-ektoplazmát (119 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ryuku függőt (1470 arany), 1 sziréngyűrűt (1333 arany), 1 Huddens kesztyűjét (2099 arany). Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 kvazár sisakot (felajánlva 249 aranyért).
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Végre megismerted Leana Mor'lien (4883. kalandozó) nevét. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) kristályfolyadékot (ld. enc.), nehéz harci kesztyűt (ld. enc.) és fiatalság italát (ld. enc.).
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+213 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 432.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 432.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 705 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 388.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 820. tárgyat
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát.
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

* 5. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 385.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 7. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 382.]

kf 649 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat
Felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

szk 189 keresed a 189. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar behemótot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

vv 83 137 elmormolod a 83. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 381.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 20 176 323 hulladék: 20 176 323
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fúvócsövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 249 189 188 hulladék: 249 189 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 230 245 75 hulladék: 230 245 75
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz márványkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 184 185 186 hulladék: 184 185 186
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,106] Lakott területre érkeztél. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 5 bumerángot 20 aranyért, 8 ezüst kulcsot 96 aranyért, 6 ezüsthegyű nyilat 24 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 fúvócsövet 4 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 2 márványkulcsot 32 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 4 nagy vaskulcsot 64 aranyért, 4 nyílvesszőt 4 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 3 rövid íjat 24 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért, 2 varkaudar pálinkát 44 aranyért, 1 vas dobónyilat 7 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért, 2 vashegyű nyilat 10 aranyért.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 12 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 3494 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [58 pontot használtál fel, van még 321.]

m 8 mozogsz északra
[186,105] Folytatod sétádat a házak közt.

Észreveszel egy templomot. Sheran híveié. Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Shinlena szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (649. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 313.]

be 649 bemész a 649. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Quillena, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, pikkelyes ptog (#470) 1558 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
karmos tankány 30 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

ve 470 megveszed a 470. tárgyat
Vásároltál 1 pikkelyes ptogot. 1558 aranyat fizettél. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,118] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy borzalmas varkaudar lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany és egy vasérc. Varázserőd töltődik (+33 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 292.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy Zinthurg életének!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Óriásölővel alaposan megvágod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Jutalmad nem marad el (+33 varázspont). 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlaltrin. A feladatod a következő. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy óriásféreg. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kősisakos Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Alig kezdesz el mászni, belátod, hogy ez a feladat lehetetlen számodra: más dolog felmászni egy létrán, és más a plafonon közlekedni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 262.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy tüskés harci gromak életének!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel megcsapod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 gromak bőrt. Jutalmad nem marad el (+33 varázspont). 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Trallóptúrlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüstshurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes ezüstshurikent 600 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakkvelonpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 232.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat egyszerű: egy quwarg királynő legyőzése.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+33 varázspont). 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy fekete tű. - Passzolok - rázod meg a fejed.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 212.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[197,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel alaposan megvágod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 6 madártollat. Jutalmad nem marad el (+33 varázspont). 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Kiváló munka volt (+3 varázspont). 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar iszákos nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [198,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [199,119] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Felfedeztél egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal karját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy ezüsttőr és egy szöges páncél. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Óriásölővel megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Óriásölővel megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs, egy umbatari karkötő, egy Eldaran karkötője, 2 vas dobónyíl, egy borostyán függő és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy csillagbozótost. Észreveszel egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bíborgörény orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nőstény varkaudar. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Fealefel Throm! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. (Csábmosoly.) Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Baestarral. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot és egy ryuku sisakot visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy Quwargamanga trófea és egy varkaudar vajákos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 3276 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[200,119] A terep továbbra is ritka erdő. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy nőstény varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar fejét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,118] Tovább barangolsz a fák között. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy varkaudar iszákos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] Még mindig az erdőben vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Látsz egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rowena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy varkaudar hírnök. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 41.]

id 470 200 idomítod a 470. szörnyet 41 pontért
Nekikezdesz a pikkelyes ptog idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 284 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [41 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: leveszed/lerakod az 1088. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 30, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következő körben tehát 425 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY)
A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt.

A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

SZIRÉNGYŰRŰ (948. TÁRGY)
Szépséges Ma'yiának, a wayazamund szirének legszebbikének a gyűrűje. Nem sok olyan halandó létezik, aki akár egyetlenegy pillantást is vethetett a smaragdkövekből kirakott, csillogó gyűrűre. Na de akkor mit keres most nálad az enciklopédiája? A sziréngyűrű amellett, hogy szépsége egyedülálló, csakúgy mint hajdanvolt gazdájának, nem hétköznapi, mágia kovácsolta tulajdonságokkal is bír: aki az ujjára húzza, +30 max. VP-t, +30 max. ÉP-t és +5 teológiát is kap. Ezenkívül a mentális varázslatokra +5 mentődobást kap, ellenfelei pedig -10-zel dobják a mentális mentődobásaikat. Mivel a sziréngyűrűt volt gazdájához igen erős kötelék fűzi, nem engedi akárkinek, hogy viselje: csak Elenios híveinek, azok közül is csak annak, aki már elérte a 30. szintet.

HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY)
Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni.
A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni.

PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY)
Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios bíborosa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

Erő: 35 (41) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 165 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 8/7 év
Egészség: 38 (47) Életpont: 366/344 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (57) Varázspont: 894/17 Pénz: 1482 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 35/6 Pszi pont: 182/267 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 167
Eddig összesen 2563 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37446 TP-t kaptál. Jelenleg 1919541 TP-d van. A következő szinthez még 80459 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Kitaszított, varkaudar hadúr. A 285. fordulódban 10418 arany került a bankszámládra. 10470 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 27 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (210%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 67 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 22 (+1) 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 8 (+1)
10. teológia: 40 11. taumaturgia: 51 (+1) 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 25 14. zene: 30 15. szörnyismeret: 18
16. pszi: 28 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 19 20. úszás: 9 21. főzés: 16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) láth. észlelése (#78) szörnycsábítás (#83)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> ekharion bébi (#768) tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
tűzgolyó (#155) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1092 arany (#50) 1 álompor (#396) 5 bumeráng (#249)
12 csillagbot (#929) 7 ezüst kulcs (#184) 6 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 fúvócső (#20) 1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 1 lánckesztyű (#230) 3 mákrózsa virág (#56)
2 márványkulcs (#245) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 4 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
1 rézkulcs (#75) 3 rövid íj (#107) 4 spiritusz (#170)
7 ugh méreg (#166) 1 vashegyű lándzsa (#182) 2 vashegyű nyíl (#176)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 9 hajító csillag (#939) 1 ilkin érc (#232)
6 madártoll (#112) 3 pézsmatökmag (#934) 1 sólyomcsőr (#1223)
1 szöges páncél (#65) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 umbatari karkötő (#278)
3 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kihívás tornya (#502), 40. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), Zinthurg (#180), tüskés harci gromak (#156), quwarg királynő (#153)
(197,118) grok-képződmény (#149), 24. jellempróba, drasmólyom (#60), quwarg nagymesterek (#214), varkaudar iszákos (#688)
(198,118) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, borzalmas varkaudar (#166)
(198,119) bávatag golombárok (#165), művészi porolit (#720), Raia oltár, 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Fealefel Throm (2444. kalandozó), Baestar (4079. kalandozó)
(200,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), nőstény varkaudar (#689)
(201,118) varkaudar iszákos (#688), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(202,117) varkaudar vajákos (#690), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar hírnök (#686)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Felülvizsgálatot tartottunk azzal kapcsolatban, melyik kesztyűknek is kellene mágikus sebzést produkálnia, mivel a programban a hozzájuk beállított érték nem minden esetben működött. A következő kesztyűkkel öklözéskor mágikus támadást kapnak a harcművészek: adamantit kesztyű, mihlanil kesztyű, Huddens kesztyűje, tleikan kesztyű, Buqqe karma, faji kesztyűk, Urgol lángkesztyűje.

Üzenet küldése a karakternek