284. forduló, 286. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 15h:37'
EZ A 297. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD
298. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,106] koordinátán.
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy részeg kalandozó nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Óriásölővel megcsapod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 arany és egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Jól harcoltál! (+33 varázspont.) 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 426.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 424.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 422.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 420.]

* 3. KP: energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 771 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 380.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 820. tárgyat
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát.
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 5. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-3 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 374.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 7. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 371.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 367.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Azért szeretik a kalandozók a denevér szimbólumot, mert viselése intelligenciát növel." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 363.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 arany karperecet. Biztos, hogy neked szánta a kút. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 359.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+6 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 355.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Kősisakos Balrin által üzemeltetett boltban még 19 réz masszariasztó kapható!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 351.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 152 1070 199 hulladék: 152 1070 199
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz yetiszivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 667 239 43 hulladék: 667 239 43
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tükröt. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 102 654 30 hulladék: 102 654 30
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vízionár szemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsfarkat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 1137 147 265 hulladék: 1137 147 265
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar pálinkát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs csapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Elrakod a hajító csillagot, majd előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

m 6 mozogsz nyugatra
[188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és egy fokhagyma. Jutalmad nem marad el (+33 varázspont). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
Összeakadsz egy göndör ősz hajú, barna szemű, kecskeszakállas elf férfival. A bőre kreolszínű. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot, egy yeti mokasszint, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy őrült varázsló trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy roguena trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Williamette. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Gondolatolvasás: ft 9095; ft 9097; ft 9098;} (Csábmosoly.) Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lad. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Gondolatolvasás: ft 9095; ft 9097; ft 9098; ft 9099;} (Csábmosoly.) Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Mókárral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hatalom fülbevalóját, egy mihlanil csizmát, egy mihlanil kesztyűt, egy mihlanil övet, egy mihlanil sisakot, egy óriás fülbevalót, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy Thargodan amulettet visel. Fegyverzetét egy méregelementál trófea, egy Főmágus trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy drag'kór bökőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. (Csábmosoly.) Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 339.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 289.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték.

Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 3 ezüst karkötőt 42 aranyért.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot és egy Rughar gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy bíborarany tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9098; ft 9099; ft 9095;} (Csábmosoly.) (Auralátás: Al'thang - 5426. kalandozó) Otthagyod a másik kalandozót.
[8 pontot használtál fel, van még 281.]

pki 2000 kiveszel a bankból 2000 aranyat
Kiveszel a bankból 2000 aranyat. A számládon van még 10418 arany. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

bb 164 1 beraksz a bankba a 164. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[186,106] Még mindig a városban vagy.

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 4 darázsfarkat 56 aranyért, 1 hebrencs csapdát 15 aranyért, 5 karbin plazmát 50 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 2 nektoraf faggyút 6 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 7 pular kristályt 56 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 3 varányszemet 3 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért, 13 vasércet 26 aranyért, 4 vízionár szemet 12 aranyért, 3 yetiszivet 24 aranyért.

(Továbbmész...) [185,107] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy templomot. Elenios hívei emelték. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy. Jól harcoltál! (+33 varázspont.) 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (637. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 265.]

kb 2 70 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (70 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 70 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 77 kaját, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). 3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! [30 pontot használtál fel, van még 235.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+88 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sebesült varkaudar vajákos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel kilukasztod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy ezüst gyűrű. Varázserőd töltődik (+33 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Varázserőd töltődik (+33 varázspont). 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szürke bőrkesztyű, egy nyu-shuriken és egy bumeráng. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+4 varázspont.) 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar íjász testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsttőr, egy vashegyű lándzsa és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rowena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nőstény varkaudar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,118] Tovább barangolsz a fák között. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy varkaudar vajákos közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [200,119] Még mindig az erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar katona ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[199,119] Fák, mindenütt csak fák. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Észreveszel egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Óriásölővel végigmetszed a varkaudar íjász testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szürke bőrkesztyű, egy mutáns csont és egy bumeráng. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel kilukasztod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rontasz. {KCC:} Óriásölővel alaposan megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő és egy aranylánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. A következő kincseket találtad: 46 arany, egy lánckesztyű, 12 ugh méreg és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.]
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Észreveszel egy pézsmatököt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bíborgörény vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy nőstény varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Fealefel Throm! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fealefel Throm. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz Cuchalainnal. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy varkaudar vajákos trófea, egy aranyfecske trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. (Csábmosoly.) Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mivel ellenfeled már kezd vészesen közel érni, előveszed a furulyádat, és megpróbálod idegtépő harsogással elkergetni. Igen! Ez bevált! A delikvens hanyatt homlok menekül... Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. {Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 3276 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [198,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Találsz egy tűzbokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy megsebzett varkaudar katona. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 873 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [128 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: leveszed/lerakod az 1088. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 15, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 426 pontot. A következő körben tehát 424 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios bíborosa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 285. fordulód.

Erő: 35 (41) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 165 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 8/6 év
Egészség: 38 (47) Életpont: 365/298 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (57) Varázspont: 888/14 Pénz: 7536 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 182/259 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 163
Eddig összesen 2546 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36024 TP-t kaptál. Jelenleg 1882095 TP-d van. A következő szinthez még 117905 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Kitaszított, varkaudar hadúr. A 285. fordulódban 10418 arany került a bankszámládra. 10418 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 27 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 27 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (210%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 67 (+1) 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 21 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 7
10. teológia: 40 11. taumaturgia: 50 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 25 14. zene: 30 15. szörnyismeret: 18
16. pszi: 28 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 19 20. úszás: 9 21. főzés: 16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> ekharion bébi (#768) tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
tűzgolyó (#155) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 csillagbot (#929) 4 darázsfarok (#654)
1 deus ex machina (#1) 2 ezüst karkötő (#158) 3 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs csapda (#147) 9 kaja (#2) 5 karbin plazma (#199)
1 kis vaspajzs (#159) 2 kristálygömb (#265) 3 mákrózsa virág (#56)
2 nektoraf faggyú (#667) 1 pirkit (#153) 7 pular kristály (#239)
1 tükör (#43) 3 varányszem (#30) 13 vasérc (#152)
1 vasvért (#164) 9 víz (#27) 4 vízionár szem (#102)
3 yetiszív (#1070)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2328 arany (#50) 2 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
2 bumeráng (#249) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 1 hajító csillag (#939) 1 lánckesztyű (#230)
2 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 4 nyílvessző (#108)
12 pézsmatökmag (#934) 1 polip szívóka (#391) 1 rövid íj (#107)
2 szürke bőrkesztyű (#271) 1 téfea-agy (#172) 12 ugh méreg (#166)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,118) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 39. jellempróba, Sheran oltár, varkaudar katona (#691)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), vark. kardtáncos (#693), nőstény varkaudar (#689), Fealefel Throm (2444. kalandozó), Cuchalain (2456. kalandozó)
(200,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), varkaudar katona (#691)
(201,118) varkaudar vajákos (#690), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(202,117) varkaudar vajákos (#690), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nőstény varkaudar (#689)

Üzenet küldése a karakternek