Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 7. 9h:19' EZ A 299. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD 300. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
fl 3957 147 | lopsz a 3957. kalandozótól a 147. tárgyat |
fl 2 147 | lopsz a 2. fajúaktól a 147. tárgyat |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 7 3 20 | t. energia kisütése: 7 3 20 |
hh 1546 1629 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 2 8 | mozogsz délre, keletre, északra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki kőtestét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,110] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [105,109] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra jobb oldalát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kérődző etra testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 24 életpontot sebeztél. A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [104,108] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő szőrös bozsó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös bozsó testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrös bozsó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [103,108] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal oldalát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
(Továbbmész...) [103,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tűzrakó hely van. Északnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [104,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.
le 820 | leveszed/lerakod a 820. tárgyat |
kf 699 | kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat |
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz -3 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
Erő: | 38 (42) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 44 (48) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 37 (43) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 36 (42) | Életpont: | 342/242 | Jellem: | gonosz (397) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (56) | Varázspont: | 658/50 | Pénz: | 2121 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 138/203 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/8 | ökölvívás: | 25/10 (+5%) | szúrófegyverek: | 11/32 (+16%) |
vágófegyverek: | 16/54 (+5%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 24/85 (+4%) |
dobófegyverek: | 7/48 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/66 | 2. nyomkövetés: | 59/23 (+42%) | 3. lopás: | 36/15 (+2000%) |
4. mászás: | 10/74 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 20/53 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/84 |
7. gyógyítás: | 35/98 | 8. titkosírás: | 5/75 | 9. felderítés: | 23/61 |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 29/16 (-197%) | 12. taumaturgia: | 31/4 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 12/51 | 17. szörnyismeret: | 9/36 | 18. pszi: | 22/25 (+4%) |
19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 30/52 | 21. úszás: | 10/27 |
22. főzés: | 10/22 | 23. csapatmunka: | 5/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a 3957. karaktertől (3957) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | láthatatlanság (#76) | tolvajvér (#364) |
tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | acéltű (#334) | 1 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 1 | kőszem (#304) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | tünde nyíl (#554) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) |