284. forduló, 286. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 29. 9h:20'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,93] koordinátán.
Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Fontos hírt hozok minden nevesebb kalandozónak!
Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- Újra kitört a háború! A varkaudarok nem elégednek meg Huertol évekkel ezelőtti elfoglalásával. Paktumot kötöttek a thargodanokkal. A varkaudar sámánok együttes erővel ideiglenes térkapukat nyitottak a Sötét Földekre, amelyeken keresztül thargodanok áramlottak át Ghallára. Most a Kiégett Földektől a Ryuku szigetekig mindenhol varkaudar és thargodan csapatok portyáznak. Olyan nagy létszámú az ellenség, hogy kénytelen voltunk visszavonni a yaurr osztagokat a Kiégett Földekről annak érdekében, hogy Erdauint és a Yaurr királyságot megvédjük. Szerencsére Raia lovagjai, sőt a trikornisok nemes népe is csatlakozott az invázió elleni harcokhoz. Híreink szerint a Ryuku Császárság katonái is küzdenek a szentségtelen szövetség csapatai ellen messzi keleten. Az ősi birodalmakban állítólag a rejtőző árnytündérek keveredtek nézeteltérésbe az inváziós csapatokkal, és pusztítják őket, ahol érik. A Kiégett Földeken pedig a sziránuszok és dűneelfek védik területüket. Sir Rasolphius pedig Raia angyalainak segítségével kisebb csapatokat vezényel a Sötét Földön, hogy a térkapuknál átkelésre váró thargodanokat zaklassa. Minden erőfeszítésünk ellenére azonban az ellenség nagy létszámbeli fölényben van, így szükségünk van minden fegyverforgató karra, különösen, ha olyan neves kalandozóról van szó, mint te vagy. Szeretett királyunk, I. Borax személyesen kér téged, hogy segítsd küzdelmünket az inváziós erők ellen. Sötét napok köszöntenek Ghallára, ha ez az invázió sikerrel jár!
Mielőtt átgondolnád a dolgot, és választ adnál a lovasnak, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek a deus ex machinád használatával tudasd majd a döntésedet a toborzóirodával, hogy számba vehessük a hozzánk csatlakozó kalandozókat! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
Pár órával a futárral történő találkozás után egy szutykos remákon lovagló varkaudar hírnököt pillantasz meg. Már éppen emeled a távolsági fegyveredet, harca készülve, amikor meglepődve látod, hogy a varkaudar a béke egyezményes jelét mutatja feléd. Kíváncsi vagy, hogy mit akarhat, így hagyod még élni egy kicsit. A vágta miatt felizgatott remák mentális támadást indít feléd, és már a csápjaival is majdnem rád támad, mikor a lovasa észleli a dolgot, és néhány ütéssel észre téríti az izgatott állatot.
- Sistergő Pumpa üdvözletét hozom neked, kalandozó! - harsogja a futár. - A varkaudarok dicső népének győzedelmes seregei ismét a hadak útját járják!
Hijnye, nem hallottál még ilyen választékosan beszélő varkaudart! - gondolod magadban.
- Csapatainkat legyőzhetetlen thargodanok szolgálják, köszönhetően bölcs vezérünknek, aki felszólít minden kalandozót - tekintet nélkül arra, hogy korábban milyen viszonyt ápolt a népünkkel -, hogy csatlakozzon győzedelmes hadjáratunkhoz, pusztítsa a yaurr seregeket, és azok szövetségeseit. Aki ellenünk szegül azt eltiporjuk, aki mellénk áll, azt megjutalmazzunk. Ne gondolkozz soká, most még választhatsz, később már nem lesz erre lehetőséged. A deus ex machinád használatával jelezd a helyi inváziós parancsnoknak csatlakozásodat! - mondja, majd megfordítja a szutykos remákot, és hamarosan eltűnik a távolban. [A DEM használatával választhatsz oldalt magadnak a háborúban. A H 1 998 1 paranccsal az invázió ellen fogsz harcolni, a H 1 998 2 paranccsal az invázió oldalán szállsz harcba. Figyelem! A döntés végleges, később nem változtathatod meg. A másik oldalon álló kalandozókat nem támadod meg automatikusan, csak ha az egyéb beállítások ezt okozzák. Azonban, ha akarod, kiadhatsz egy T 9090 parancsot, amellyel beállításoktól függetlenül minden olyan kalandozót megtámadsz, aki a veled ellenséges oldalon harcol.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 423.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

kt 129 17 elkészíted a 129. tárgyat (17 darabot)
Legyártottál 17 sallank nyilat. Ügyességed TF-elődött. [51 pontot használtál fel, van még 367.]

kf 111 129 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 129. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként sallank nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

ef 21 506 energia fejlesztése 21
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-21 TU.] [147 pontot használtál fel, van még 220.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[102,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight templomot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

h 168 használod a 168. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 mozogsz délre
[102,95] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bal karját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy márványtornyot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kék rothasztó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Délkeletre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 190.]

h 168 használod a 168. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[102,96] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [103,97] Síkság, továbbra is csak síkság. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy királyi őrsánc van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [103,98] Továbbra is síkságon vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Felfedeztél egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy patak van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar mágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [105,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,100] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar mágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus bal karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy templomot. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 130.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[107,101] Az erdőt dombvidék váltja fel. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [108,102] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadtroll fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nyuhaj karbin. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 90.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az ekharion bébi. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 90 pontod maradt, ebből a következő körre 90 pontot vihetsz át. Kapsz még 426 pontot. A következő körben tehát 516 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 285. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 39 (43) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 354/354 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 358/6 Pénz: 1716 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 34/4 Pszi pont: 123/288 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1385 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7 226 TP-t kaptál. Jelenleg 837 902 TP-d van. A következő szinthez még 162 098 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, Vérmes Amazon. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1072 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: 26/68 (+6%)
lőfegyverek: 15/96 (+33%)

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
108,102 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/55 2. nyomkövetés: 41/56 (+31%) 3. mászás: 11/49
4. csapdakészítés: 26/43 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 27/78
7. titkosírás: 15/76 8. felderítés: 10/30 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/26 (+3%) 11. taumaturgia: 38/8 (+19%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 8/27 (+9%) 14. zene: 48/79 15. szörnyismeret: 13/79
16. pszi: 20/99 (+6%) 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 35/33
19. bányászat: 27/15 (+22%) 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok.

Összsúly: 204.73 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 kaja (#2) 17 nyílvessző (#108)
17 ragasztó (#83) 17 sallank karom (#128) 1 sallank nyíl (#129)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 karbin plazma (#199) 1 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar csont (#1113) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106 107 108 109
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(102,94) márványtorony (#175), Fairlight oltár, erszényes elkarog (#354)
(102,95) ork sámán (#345), márványtorony (#175), kék rothasztó (#421)
(102,96) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, uzbányok (#102)
(103,97) varkaudar bajnok (#190), Raia oltár
(103,98) varkaudar behemót (#189), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve
(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), varkaudar mágus (#128)
(105,99) 42. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, varkaudar (#64)
(106,100) varkaudar mágus (#128), patak, Elenios oltár
(107,101) törpe bánya (#435), Chara-din rúnaköve, 48. jellempróba, érclelőhely
(108,102) törpe bánya (#435), érclelőhely, vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha egy olyan karaktert vesz át valaki, aki az átadást megelőző fél évben már gazdát cserélt, akkor az átvevő számlájáról 200 zsetont vonunk le az átadásért.
* - Forduló vagy táborozás végéig tartó varázslatot nem lehet elvarázsolni, ha már van a karakteren belőlük egy erősebb verzió.
* - A szopókőpusztítás varázslatot tárgyból is csak akkor használja a karakter, ha van nála szopókő. (Hasonlóan a varázslathoz.)
* - Az aukcióról leeső tárgyakat nem lehet ellopni addig, amíg nem lép egyet a karakter.
* - Az optiri agysisak, az Eldaran karkötője és a napfény karkötő a súlyzóhoz hasonlóan 30 %-kal segíti a TF-elést ezentúl. A karkötő elfeknek 50 %-ot ad, a sisak a gnómoknak szintén 50 %-ot.

Üzenet küldése a karakternek