282. forduló, 284. forduló, Ilthorg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 28. 12h:03'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5854
SZÁMLA : XXXX

ILTHORG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [247,28] koordinátán.
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. Varázserőd regenerálódik. (+964 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+147 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A plusz TU-kat 70 TVP-re váltod.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy krathan csontváz nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 694.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 690. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 686. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: vv 88 178 28 elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 686.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: v 208 1 0 elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2017. év 3. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 682.]

* 5. KP: vv 188 209 53 elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag omlós szerencsemasszát támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1 216 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 667. Kapsz 9 VP-t.]

h 1398 199 használod az 1398. tárgyat
Nyersz pár percet azzal, hogy egy karbin plazmát megmerítesz Zafórion esszenciájában. (+10 TVP.) [-10 pontot használtál fel, van még 677.]

vv 243 elmormolod a 243. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-38 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 702. Kapsz 5 VP-t.]

tno 5 4 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 702.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[295,32] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy nagyobb phua-kúp van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő vérszomjas karvaly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 875 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 52 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 734 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 15 648 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2460, sebződés: 427, gyógyulás: 79, összesen: -348 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 6 VP-t.]

v 7 165 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 3 VP-t.]

v 198 298 16 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Sikoltozva pillantod meg magad alatt az egyre közeledő hullámokat. Átok! Tengerre próbáltál teleportálni! Gyorsan visszájára fordítod a varázslatot. Huh, ez meleg volt! [-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 10 VP-t.]

be 693 bemész a 693. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Oldalt pillantva, meglátsz egy nagyobb phua-kúpot. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tengeri parduan. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan testét. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan testét. (9 támadással 953 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a tengeri parduan jobb oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) A tengeri parduan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan farkát. (9 támadással 944 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a tengeri parduan testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A smaragd őrsárkány nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) A tengeri parduan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 52 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 15 717 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2740, sebződés: 344, gyógyulás: 514, összesen: +170 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tengeri parduan közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan testét. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan világoszöld farkát. (10 támadással 1053 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a tengeri parduan fejét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A smaragd őrsárkány roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tengeri parduan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan redős testét. (9 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a tengeri parduan világoszöld farkát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A smaragd őrsárkány roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 15 552 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2771, sebződés: 357, gyógyulás: 537, összesen: +180 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [296,29] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a halálhozó fejét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a halálhozó testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 10 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1207, sebződés: 346, gyógyulás: 46, összesen: -300 ÉP}


A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északnyugatra látsz egy gránátkaktuszt. Északra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 167 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 154 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zafír sárkány bal szárnyát. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (17 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.)
A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1414, sebződés: 556, gyógyulás: 233, összesen: -323 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas karvaly került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 846 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly fejét. (8 támadással 837 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A smaragd őrsárkány segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A vérszomjas karvaly összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 15 393 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2430, sebződés: 412, gyógyulás: 78, összesen: -334 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [28 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 28 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[297,28] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. A víz egy kicsit hideg. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze nyugatra látsz egy gránátkaktuszt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

[6 pontot használtál fel, van még 649. Kapsz 6 VP-t.]

be 110 bemész a 110. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+616 varázspont, -1232 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 649.]

h 1525 539 576 használod az 1525. tárgyat
Felkészülsz az őskristály-szilánkból történő információkinyerésre. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy raskhiir szellem. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy trakuun lidércet is láttál. (ld. enc.) Olybá tűnik, több információ nem rejlik ennek az őskristály-szilánknak a belsejében. Akkor viszont minek tartsd meg... eldobod. [3 pontot használtál fel, van még 646. Kapsz 3 VP-t.]

ft 539 1 támadod az 539. szörnyet
FT 539 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

ft 576 1 támadod az 576. szörnyet
FT 576 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 14 14 4 mozogsz 14 14 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 20 20 18 mozogsz 20 20 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 18 3 11 mozogsz 18 3 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 11 12 12 mozogsz 11 12 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 6 7 7 mozogsz 6 7 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 8 8 mozogsz 8 8
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[297,29] Tovább úszol a tengerben. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy gránátkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.


(Továbbmész...) [296,30] Kitartóan úszol tovább a vízben.

A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy nagyobb phua-kúpot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [296,31] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy nagyobb phua-kúpot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy tengeri parduan. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1882 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 623. Kapsz 23 VP-t.]

ek 503 247 28 t. energia kisütése: 503 247 28
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

294 295 296 297 298
27
28
29
30
31
32
33
(295,30) tengeri parduan (#565)
(295,31) nagyobb phua-kúp (#1410), tengeri parduanok (#565)
(295,32) vérszomjas karvaly (#555)
(296,29) halálhozó (#419), zafír sárkány (#329), vérszomjas karvaly (#555)
(296,31) Chara-din monolitja (#534), tengeri parduan (#565)

[247,28] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy elemi pulzátor!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor nyakát. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az elemi pulzátor jobb lábát. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az elemi pulzátor fejét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ököllel meghorzsolod az elemi pulzátor jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8 197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 421, gyógyulás: 280, összesen: -141 ÉP}

Úgy néz ki, a csatazaj egy újabb szörnynek keltette fel a figyelmét, ami dühösen neked ront. Egy kreiton bűvölő!

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kreiton bűvölő fejét. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény idődet lopja (-16 TVP). {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kreiton bűvölő bal oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 585 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1698, sebződés: 375, gyógyulás: 337, összesen: -38 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy tleikan hadúr!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tleikan hadúr bal lábát. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tleikan hadúr jobb lábát. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan hadúr jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A tleikan hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1680, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy kupac ismeretlen eredetű csont szomszédságában jókora faládára lelsz. Kifeszegeted a tetejét. Találsz benne 1 tleikan kesztyűt [tleikan kesztyű ládikóba-> 200 arany, -2 ÉP]. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy borkonyó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Iszonyatosan sorvadozol (-53 életerő).
[-3 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 50 VP-t.]

hh 1607 392 használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat
Használod a lélekharangot. Kezedet dörzsölve, izgatottan várod a hatást. A kincsek utáni sóvárgásod, versenyre kell a hatalomvágyaddal. Ez az, az ősi rúnatornyot újra birtokba vették a szörnyek! Erőd TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 511. Kapsz 21 VP-t.]
Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg fejét. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg bamba pofáját. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a púpos zsokarg szőrös púpját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 6 419 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 140, gyógyulás: 153, összesen: +13 ÉP}

Úgy néz ki, a csatazaj egy újabb szörnynek keltette fel a figyelmét, ami dühösen neked ront. Egy tleikan házőrző!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 325 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tleikan házőrző egyik csápját. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző jobb első lábát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2070, sebződés: 789, gyógyulás: 429, összesen: -360 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy tleikan behemót!

Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 650 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tleikan behemót bal első lábát. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel párszor megpöccinted a tleikan behemót termetes combját. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tleikan behemót termetes combját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a tleikan behemót testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! {HD:} Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a tleikan behemót bal vállát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a tleikan behemót nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 502 életpontot vesztettél. A tleikan behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 328 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2248, sebződés: 1463, gyógyulás: 184, összesen: -1279 ÉP}

Egy kupac ismeretlen eredetű csont szomszédságában jókora faládára lelsz. Kifeszegeted a tetejét. Találsz benne 1 varázskövet. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1679 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [51 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 51 VP-t.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

szk 432 keresed a 432. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy krathan csontvázat. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 5 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Tested aggasztó sebességgel sorvad (-64 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] Iszonyatosan sorvadozol (-60 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Működik a borzalmas sorvasztás (-54 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Tested aggasztó sebességgel sorvad (-58 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 290. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy elemi pulzátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A smaragd őrsárkány is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor egyik csápját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (19 életpontot sebezve.) Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a bal karodra. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az elemi pulzátor testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A smaragd őrsárkány segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8 564 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1494, sebződés: 263, gyógyulás: 258, összesen: -5 ÉP}

Iszonyatosan sorvadozol (-58 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Komposzttá sorvadsz (-52 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 35 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 29, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RASKHIIR SZELLEM (539. SZÖRNY)
Tudjuk, hogy a kyorgok zöld szemű, hüllőpofájú, agyaras teremtmények voltak, de a legtöbben azt hiszik, minden kyorg egyben varázsló is volt. Nos, ez azért nem teljesen igaz. A raskhiirok abban az időben, amikor még Kelet-Ghalla dimbes-dombos területein fellelhetőek voltak a kyorgok föld alatti települései, jelentős pozíciót töltöttek be a trakuun (a kyorg máguskirály) oldalán. Legyőzhetetlennek vélt testőrkatonák voltak ők, akiknek megadatott az a megtiszteltetés, hogy harcban eshettek el; azt persze már nem tudhatták, hogy hiába: a triklem drakolderek mindazt, amiért küzdöttek, a társadalmuk egészét elsöpörte a föld színéről. Hogy a nyughatatlan lelkű raskhiirok emiatt, vagy a kyorg kutatómágusok ármánykodásai folytán tértek vissza a túlvilágról, ezt nem tudni, mindenesetre egy részük továbbra is a lakatlan világ kihalt dombságain kószálva tölti mindennapjait.

TRAKUUN LIDÉRC (576. SZÖRNY)
A trakuunnak, vagyis a kyorg uralkodónak mindig is a legtehetségesebb, legügyesebb, és szellemileg is legfrissebb kyorgokat választották meg. Így ha netán egy két és fél méter magas, rövid agyarakkal megáldott humanoid testforma lénnyel találkozol - akinek bomlasztó látványát még a nyakában függő aranyszín napkorong sem enyhítheti, - és nyomban megsajdul a fejed, egy dologban biztos lehetsz: nem egy raskhiir testőr került az utadba, akit kardod élére hányva rögtön kettőbe apríthatsz, merthogy egy régen kihalt faj legjelentősebb tagjának szellemével, a kyorg máguskirály túlvilági esszenciájával van dolgod. A múlt megelevenedésétől legjobb, ha "fejed vesztve" menekülni kezdesz, mert könnyen előfordulhat, hogy ez a fejvesztés tényleg megtörténik. A trakuun lidérccel addig nem fogsz harcba bocsátkozni, míg az FT 576 paranccsal meg nem erősíted elszántságod. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

KARAKTERLAP

Ilthorg, egy fekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Dornodon szerzetese vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 48 (63) Szint: 47 Merészség: 10/10 Magasság: 150 cm
IQ: 45 (56) Támadás: 82 (86) Agresszió: 4 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 97 (106) Menekülés: 30 % Életkor: 35/38 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1968/1646 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 56 (59) Varázspont: 2372/1778 Pénz: 37625 arany Kép. pont: 61
Tudatpont: 89/89 Pszi pont: 315/214 Halhatatlanság: 14 %
Eddig összesen 3754 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 145 627 TP-t kaptál. Jelenleg 15 278 603 TP-d van. A következő szinthez még 1 221 397 TP szükséges. Trófeáid: árnygólem, templomos lovag, triklem drakolder. A 242. fordulódban 37537 arany került a bankszámládra. 40915 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/96 ökölvívás: *42/100 (+1%) szúrófegyverek: 24/41 (+18%)
vágófegyverek: 18/78 dobófegyverek: 36/47 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
247,28 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 296,31
Kedvenc táborhely: 247,28
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban.
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/17 Max életkor 125 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/29 (+17%) 2. nyomkövetés: 45/94 (+10%) 3. lopás: 2/71
4. mászás: 29/87 (+24%) 5. csapdakészítés: 41/4 (+10%) 6. csapdaészlelés: 17/62
7. gyógyítás: 50/83 8. titkosírás: 12/34 9. felderítés: 25/76
10. szörnyidomítás: 10/13 11. teológia: 120/1 (+62%) 12. taumaturgia: 113/22 (+54%)
13. szerencsejáték: 2/79 14. versengés: 10/27 (+9%) 15. harcművészetek: 43/16
16. zene: 9/50 17. szörnyismeret: 29/46 (+22%) 18. pszi: *44/100 (+96%)
19. zárnyitás: 33/89 20. vadászat: 3/27 21. vitalitás: 4/32
22. bányászat: 33/3 23. testépítés: 11/74 (+294%) 24. úszás: 12/45
25. főzés: 16/2 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 72
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 35, max: 50)
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) vámpírvér (#257, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 38 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (342,80) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (128,2,1)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
tárgyvédelem (#178) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53)
ősi sorvasztás (#258)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
háló (#186), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) pusztító végzet (#106) >> quwarg lázhozó (#478)
villámcsapás (#50) >> rubin sárkány (#330) háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
izomernyesztés (#33) >> elemi pulzátor (#440) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan házőrző (#507)
bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) bo'adhun csapás (#266) >> Toodrok Din (#503)
méregfelhő II (#193) >> Dreighatran (#523) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
bo'adhun csapás (#266) >> varkaudar remete (#465) bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
bo'adhun csapás (#266) >> P. Vlagyimir (#570)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Dreighatran (#523) védelem tűz ellen (#38) >> Eruol (#378)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
elektromos pajzs (#51) >> semlegesek (#989) elektromos pajzs (#51) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 143 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170)
6 isteni könnycsepp (#260) 1 karbin plazma (#199) 1 mászókampó (#165)
1 nyílvessző (#108) 1 őskristály-szilánk (#1525) 1 quwarg tojás (#360)
1 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264) 5 rézdarab (#70)
1 sallank karom (#128) 5 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189)
39 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
231 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 halálhozó talizmán (#813)
18 kaja (#2) 10 madártoll (#112) 2 parduanhályog (#909)
1 pszi kő (#248) 5 sárkánypikkely (#292) 1 varázskő (#305)
1 zöld üveg (#82)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A derit láncvért (1206) nem elveszthető tárgy lett, hasonlóan a Holtak akaratához (1604), féregíz nyakpánthoz (1601) stb., azaz a vámraktár sem veszi el.
* - A kábító nyilacska vételi ára 45-ről 75 aranyra nőtt, az árnyékvessző eladási ára 10-ről 15 aranyra, a vételi ára 40-ről 75 aranyra nőtt. Mindkét tárgy végtelen mennyiségben vehető ezentúl a dűneelf fegyverboltokban.
* - Bekerült a Föld síkjára 2 többszemélyes kaland.
* - Az NJK-któl érthetetlen módon eltűntek a vortex amulettek.

Üzenet küldése a karakternek