Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. nov. 27. 9h:09' EZ A 421. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 422. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és egy rókafarok. 3650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 112, gyógyulás: 59, összesen: -53 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr bal középső lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
kb 610 248 4 | kiveszel a bankból a 610. tárgyat (248 darabot) |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 263 127 70 | elmormolod a 263. varázslatot a 127. varázslatot a 70. varázslatot |
kf 897 | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat |
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
ek 7 8 2 | t. energia kisütése: 7 8 2 |
lm 6 28 905 | mozogsz 6 28 905 |
lm 26 900 15 | mozogsz 26 900 15 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (39 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű, 2 ezüst nyaklánc, 19 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 101, gyógyulás: 8, összesen: -93 ÉP}
lm 5 24 40 | mozogsz 5 24 40 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 47 életpontot sebeztél. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 43 9 32 | mozogsz 43 9 32 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1343 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a degradátor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a degradátor bal első lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a degradátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900 |
lm 38 50 51 | mozogsz 38 50 51 |
lm 54 65 68 | mozogsz 54 65 68 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű, egy ezüst kulcs, egy nagy bronzkulcs, egy fekete gyöngy és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
lm 72 76 78 | mozogsz 72 76 78 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc, egy fekete gyöngy, 7 arany és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai jobb oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 umbatari karkötő és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 144, gyógyulás: 4, összesen: -140 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 8 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 6, gyógyulás: 118, összesen: +112 ÉP}
lm 84 84 84 | mozogsz 84 84 84 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A 8 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 5, gyógyulás: 120, összesen: +115 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű, 35 arany, egy réz papi karkötő és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a Mnebolath karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 55, gyógyulás: 6, összesen: -49 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 54, gyógyulás: 7, összesen: -47 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel eltalálod a taalru egyik lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a taalru testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 48 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec, 2 obszidián függő és egy obszidián karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 23, gyógyulás: 12, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru bal karját. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a taalru egyik lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs, 2 obszidián függő, egy ezüst karkötő, egy aranytű, egy rejtőköpeny és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4766 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 7, gyógyulás: 58, összesen: +51 ÉP}
h 697 1200 | használod a 697. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
210 | 211 | 212 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[189,101] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Killer előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy bíborcserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 79: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 79. pont 20: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 20. pont 26: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 3 VP-t.]
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [188,103] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy nekrofunt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Északnyugatra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
im | imádkozol |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 405 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [190,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.
(Továbbmész...) [191,105] Még mindig az erdőben vagy.
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
(Továbbmész...) [193,105] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [193,104] A bozótost ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Emella a Bombázó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gránitelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megütöd a nanda testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a nanda fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A nanda állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 98 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb karját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 96, gyógyulás: 4, összesen: -92 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 87, gyógyulás: 4, összesen: -83 ÉP}
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 503 215 117 | t. energia kisütése: 503 215 117 |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
[215,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és egy karbin plazma. 3650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 53, gyógyulás: 2, összesen: -51 ÉP}
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 47 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
ef 12 506 | energia fejlesztése 12 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
ORKHAN THAI (238. SZÖRNY) Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül. |
CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY) Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek. |
TAALRU (249. SZÖRNY) A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik... |
KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT) A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.] |
Erő: | 44 (87) | Szint: | 36 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 44 (85) | Támadás: | 69 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 34 (60) | Védekezés: | 129 (136) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/90 év |
Egészség: | 42 (77) | Életpont: | 1413/1199 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (94) | Varázspont: | 1837/259 | Pénz: | 12080 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 49/4 | Pszi pont: | 394/114 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/76 | ökölvívás: | *26/100 (+9%) | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 22/90 | ütőfegyverek: | 35/42 (+7%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | *32/100 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
215,117 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 192,103 |
Kedvenc táborhely: 215,117 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/96 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 54/80 (+45%) | 3. mászás: | 21/93 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 31/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/77 (+36%) | 6. gyógyítás: | 13/25 |
7. titkosírás: | 9/13 | 8. felderítés: | 23/37 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 89/30 (+82%) | 11. taumaturgia: | 102/25 (+79%) | 12. szerencsejáték: | 17/94 |
13. versengés: | 23/75 | 14. harcművészetek: | 27/1 | 15. zene: | 9/4 |
16. szörnyismeret: | 44/17 | 17. pszi: | 31/93 (+90%) | 18. zárnyitás: | 16/1 |
19. vadászat: | 10/79 | 20. vitalitás: | 2/17 | 21. bányászat: | 35/97 |
22. úszás: | 10/71 | 23. főzés: | 18/67 | 24. csapatmunka: | 4/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), pikkelyes ptog (#470) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | hangzatos melódia (#345) | áldomás (#6) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 503 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 4 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 15 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 1 | sallank karom (#128) | 23 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | sötét tekercs (#535) |