282. forduló, 284. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 30. 9h:14'
EZ A 419. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
420. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


86 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,31] koordinátán.
A táborozás 2. napján találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Bőre sárga. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mentát koronát, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy szánalmas pondró trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 20. napon összefutsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián sarut, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy torz fülkarikát visel. Rangja: Inkvizítori krónikás. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Tissian sámánúr trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 27. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Fekete a bőre. Tharr kisebb avatárja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírvértet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Kóbor Holló. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát.
Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldod azzal, hogy átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A lány érdeklődve hallgat, de ez inkább udvariasságából, mint az irántad való vonzalomból fakad. Nem vagy jó nála!
A 33. napon összeakadsz Hajnalcsillaggal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy cirkuszi kitűzőt, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 34. napon összefutsz egy világoskék, hosszú hajú, borostyánszemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Huddens kesztyűjét, egy kalózcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ében sárkány trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy csataremák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Jennifer Lopez. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A 40. napon találkozol Smylie-tt-val. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy torz fülkarikát visel. Rangja: Inkvizítori krónikás. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Tissian sámánúr trófea és egy Shengoroth trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
A 40. napon ismét összefutsz Jennifer Lopezzel. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 40. napon találkozol egy szőke, göndör hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr esszenciájának örököse. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy bosszantó apróság trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Caladan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. 11 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
A 61. napon találkozol Smylie-tt-val. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy torz fülkarikát visel. Rangja: Inkvizítori krónikás. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Tissian sámánúr trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 69. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Egy csodálatos nyakláncot, egy démoni palástot, egy derit láncvértt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy tleikan kesztyűt és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy P. Vlagyimir trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan főbíra trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve AnCor Aryon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Megszólal: " Gyere, mesélj a kalandjaidról egy kupa bor mellett!"
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2008. június 10., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 14-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. Kiábrándultan nézed a vérvörös rózsát: veled is előfordult már, hogy a szerelmes éjszaka után csak egy virágot hagytál kedvesed ágyán...
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 413.]

* 3. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Játszani kezdesz a dudán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+103 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 8. KP: használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 338.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

vtn 155 varázslat tanulás: a 155. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[183,32] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Visszaugrasz a sarok mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy Blounther apó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).

(Továbbmész...) [182,32] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy őrült varázsló volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (636. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 320.]

be 615 bemész a 615. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

be 618 bemész a 618. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

m 8 mozogsz északra
[182,31] Továbbmész a város utcáján.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Egy szürke, a többi ház között megbújó épületre leszel figyelmes, aminek kinézete már gyanúsan egyszerű. A vaskeretes tölgyfaajtón épp egy sunyi árnymanó lendül ki az utcára, és észre sem véve, hogy figyeled, beleveti magát a tömegbe, majd egy a szakállába motyogó törpe zsebébe nyúl, hogy egy kisebb tárgyat emeljen ki belőle. Aztán eltűnik a szemed elől. (699. épület.)
[9 pontot használtál fel, van még 311.]

be 256 bemész a templomba
Ezen a mezőn nem áll felépített és felszentelt templom. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 311.]

a 504 4784 1 átadod az 504. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 2. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-9 TU.] Ok, sikeresen átadtál 66 kaját Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 4. BP: átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Sajnos nincs nálad kaja. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 5. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 6. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

* 9. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 12 arany, egy ezüst karkötő és egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 14, 15.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 185 cm
IQ: 30 (33) Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 301/289 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 482/271 Pénz: 5714 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/12 Pszi pont: 168/498 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 913 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1368 TP-t kaptál. Jelenleg 173310 TP-d van. A következő szinthez még 6690 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 10996 arany került a bankszámládra. 11050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 21/75 (+2%)
vágófegyverek: 21/22 ütőfegyverek: 9/32 lőfegyverek: 19/45 (+3%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 (+20%) 2. nyomkövetés: 37/63 3. mászás: 10/66
4. csapdakészítés: 25/23 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/94 6. gyógyítás: 18/62
7. titkosírás: 9/93 8. felderítés: 39/2 9. szörnyidomítás: 15/21
10. teológia: 27/12 (+11%) 11. taumaturgia: 15/68 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/90 14. zene: 48/88 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/16 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 22/18 20. úszás: 16/54 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 1 gyöngymangó (#135) 59 kaja (#2)
1 spiritusz (#170) 4 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
115 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 obszidián függő (#195)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,-21) tolvajcéh (#699), részeg kalandozó (#187)
(182,-20) őrült varázsló (#255), piroslámpás ház (#636), Elenios oltár
(183,-20) fogadó # (#621), Blounther apó (#972)
(184,-21) királyi palota (#650)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.
* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

Üzenet küldése a karakternek