281. forduló, 283. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. nov. 25. 9h:13'
EZ A 420. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
421. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [215,117] koordinátán.
Padló Picasso, amikor összefutottatok, adott neked egy térhajlító kavicsot, 5 vas dobónyilat, egy esszenciakristályt és 9 óndarabot. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+814 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+116 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1052. hetének nyerőszámai: 8, 19, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kronotapír fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír testét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a kronotapír bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 466. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 464.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-53 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 448. Kapsz 6 VP-t.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 447.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy erőpajzs I varázslat! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 446.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 12 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 32 életpontot tudsz így gyógyulni. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 420. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 3 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 51 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 2 sallank karom. 3650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 375. Kapsz 24 VP-t.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 6250 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 372. Kapsz 1 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 1 VP-t.]

ek 7 8 2 t. energia kisütése: 7 8 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 felderítés.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 368.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +138 max. életerő, +138 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 3 VP-t.]

ff 28 950 felt. fegyverváltás: 28 950
Felt. fegyverváltás: << ököl << Daramoula pálcája. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ffk 300 300 felt.fv.kozkázata: 300 300
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 300 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 300 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

bb 108 1137 248 beraksz a bankba a 108. tárgyat (1137 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 nyílvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar pálinkát. Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 362.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 361.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 360.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 359.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 358.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 357.]

dd 56 261 22 eldobod az 56. tárgyat a 261. tárgyat a 22. tárgyat
Elhajítasz 20 mákrózsa virágot. Elhajítasz 3 bájitalt. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. Elhajítasz 6 tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

a 363 2218 1 átadod a 363. tárgyat a 2218. kalandozónak (1 darabot)
Nem találod azt a kalandozót! Lehet, hogy láthatatlan? [0 pontot használtál fel, van még 357.]

aa 391 1139 átadod a 391. tárgyat az 1139. tárgyat
Nem találod azt a kalandozót! Lehet, hogy láthatatlan? [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kf 2160 kézbeveszed/felveszed a 2160. tárgyat
A ruhádra illeszted a réztornyot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kb 313 65 kiveszel a bankból a 313. tárgyat (65 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 65 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

vv 127 112 72 elmormolod a 127. varázslatot a 112. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 9 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Látsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bundás Süsin előtt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 9431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 39, gyógyulás: 130, összesen: +91 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (727. épület.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 tüske. Elteszed őket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött.
[25 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 15 VP-t.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
94
95
96
(193,95) cirkuszi fősátor (#727), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, kék rothasztó (#421)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 24 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért, 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 4 gyöngymangót 8 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 3 mérgezett vasnyilat 24 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 3 rézgolyót 3 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 22 ugh mérget 44 aranyért, 1 zangrozi csizmát 25 aranyért.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 6 VP-t.]

ve 122 5 megveszed a 122. tárgyat 5
Vásároltál 5 dözmöng szivet. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 24 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy bronztornyot, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy ritualista amulettet, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy Rodrig trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jihnaya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[6 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 3 VP-t.]

be 710 59 220 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy hadiszerencse III [Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.)] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,95] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bundás Süsin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (727. épület.).
[6 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 3 VP-t.]

h 697 1200 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+600 varázspont, -1200 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 286.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +108 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kf 1458 kézbeveszed/felveszed az 1458. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a dzsumbujharcos bólát. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

vv 169 161 elmormolod a 169. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-39 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 282. Kapsz 1 VP-t.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

tv 146 33 támadó/véd. varázslat a 146. varázslatot a 33. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: ongóliant tombolás. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

tv 146 31 134 támadó/véd. varázslat a 146. varázslatot a 31. varázslatot a 134. varázslatot
146. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

tv 162 40 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 40. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

v 198 211 99 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
94
95
96
(193,95) cirkuszi fősátor (#727), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, kék rothasztó (#421)

[211,99] A síkság után kisebb hegyek következnek. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tud Ákos előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [38 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 22 VP-t.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 6 28 905 mozogsz 6 28 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 26 900 15 mozogsz 26 900 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 43 9 32 mozogsz 43 9 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 905 33 900 mozogsz 905 33 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 38 50 51 mozogsz 38 50 51
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 54 65 68 mozogsz 54 65 68
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 72 76 78 mozogsz 72 76 78
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 84 84 84 mozogsz 84 84 84
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-47 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 23 VP-t.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-138 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 26, 7.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 623 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG)
A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 44 (89) Szint: 36 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 44 (87) Támadás: 71 (77) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 34 (62) Védekezés: 130 (137) Menekülés: 20 % Életkor: 72/90 év
Egészség: 42 (79) Életpont: 1361/1254 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (98) Varázspont: 1798/1081 Pénz: 10671 arany Kép. pont: 53
Tudatpont: 49/8 Pszi pont: 384/35 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3003 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 850 TP-t kaptál. Jelenleg 6 217 745 TP-d van. A következő szinthez még 282 255 TP szükséges. Trófeáid: sötét ölész, Quwaxotix, kisebb quwarg isten. A 228. fordulódban 38666 arany került a bankszámládra. 43885 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/76 ökölvívás: 26/91 szúrófegyverek: 14/97
vágófegyverek: 22/90 ütőfegyverek: 35/35 (+6%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 32/90 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,99 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 215,117
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/72 2. nyomkövetés: 54/35 (+5%) 3. mászás: 21/77
4. csapdakészítés: 31/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/41 6. gyógyítás: 13/25
7. titkosírás: 9/13 8. felderítés: 23/25 (+200%) 9. szörnyidomítás: 17/51
10. teológia: 88/48 (+39%) 11. taumaturgia: 101/46 (+18%) 12. szerencsejáték: 17/94
13. versengés: 23/75 (+5%) 14. harcművészetek: 27/1 15. zene: 9/4
16. szörnyismeret: 44/17 (+37%) 17. pszi: 31/3 (+3%) 18. zárnyitás: 16/1
19. vadászat: 10/79 20. vitalitás: 2/17 21. bányászat: 35/97 (+1%)
22. úszás: 10/71 23. főzés: 18/67 24. csapatmunka: 4/3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), pikkelyes ptog (#470)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) erőpajzs III (#127)
mentális pajzs (#72) hadiszerencse III (#59) hatalomvarázs (#220) áldomás II (#169)
varázsenergia (#161) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) élőholt pozdorja (#134) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
élőholt pozdorja (#134) >> szubreális vámpír (#223) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) agytaposás (#180) >> varkaudar varázsló (#271)
agytaposás (#180) >> őrült varázsló (#255) agytaposás (#180) >> kísértetvarázsló (#424)
agytaposás (#180) >> quwarg ősmágus (#302) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 513 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bájital (#261) 1 borostyán függő (#162) 4 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135)
3 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 20 mákrózsa virág (#56)
1 mandibulakasza (#127) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 2 nyílvessző (#108)
1 obszidián függő (#195) 1 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
1 rákpajzs (#98) 3 rézgolyó (#343) 1 szöges bunkó (#8)
6 tudás gyöngye (#522) 1 tükör (#43) 3 tüske (#22)
15 ugh méreg (#166) 2 varkaudar pálinka (#1137) 2 víz (#27)
1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
148 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 5 dözmöng szív (#122)
56 gyógykenőcs (#313) 7 kerek kő (#19) 1 moa üveggömb (#383)
2 mocsári penke (#148) 3 quwarg tojás (#360) 1 rothasztó talizmán (#815)
2 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)
9 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

210 211 212
98
99
100
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Elenios oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek