281. forduló, 283. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 10h:13'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat legkorábbana 283. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

CSILLAGPERMET KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,110] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Trog A. Lien neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 angyalok kesztyűjét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Raia pallosát (299 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 csalánvirágot (21 arany), 10 rókafarkat (117 arany). Jókorjött Eső átutalt a bankszámládra 10000 aranyat a táborozásod 2. napján.
Nyárizápor, amikor összefutottatok, adott neked 5000 aranyat. Veronel, amikor találkoztál vele, adott neked egy Huddens alkarvédőjét (ld. enc.) és egy troglodita fúvócsövet (ld. enc.). Jókorjött Eső egyszer odajött hozzád, és adott neked 5 jégszilánkot. Beren Peredhil, amikor összefutottatok, adott neked egy törpe bakancsot (ld. enc.) és egy óriásölőt (ld. enc.). A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Zuramagor (ld. enc.). Végre megismerted Don Kermorwan (3838. kalandozó) nevét.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+112 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku futárbérenc csapása elől. Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany és egy fekete gyöngy. Jutalmad nem marad el (+22 varázspont). 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 602.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 600.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 598.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]

* 3. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 810 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 566.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 3 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 563.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 563.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 15 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

fkt 138 10 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (10 darabot)
fkt 138 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

fkt 138 20 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

fkt 207 15 1 felt. készítesz a 207. tárgyat (15 darabot)
fkt 207 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

fkt 43 5 felt. készítesz a 43. tárgyat (5 darabot)
fkt 43 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

fkt 92 1 1 felt. készítesz a 92. tárgyat (1 darabot)
fkt 92 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
EF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 806 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 523.]
[A parancs tárolásra került.]

t 766 1 támadod a 766. szörnyet
FT 766 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

ba 990 989 761 nem támadod a jó jelleműeket a semleges jelleműeket a 761. szörnyet
BA 990 parancs törölve. BA 989 parancs törölve. BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 518.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 508.]

vv 69 70 64 elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 505.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 503.]

ff 528 28 felt. fegyverváltás: 528 28
Felt. fegyverváltás: << óriásölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

kt 1260 elkészíted az 1260. tárgyat
Legyártottál 1 viharmadár totemet. [Rahn ékkő:] 2184 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 473.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 470.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 468.]

hu 125 236 85 hulladék: 125 236 85
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

fog 184 219 elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

v 20 259 2 elmormolod a 20. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 463.]

v 20 259 3 elmormolod a 20. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

v 20 259 4 elmormolod a 20. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,110) ryuku futárbérenc (#765)

[142,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ravasack orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Találsz egy barátság szent tüzét.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Egy angyalok gyűrűjét, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy káosz szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy topáz erényövet, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Érzékeled auráját: ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Authoricus. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Gondolatolvasás: ft 1159; fl 5 210; fl 2 211; fl 4 211; fl 5 211; fl 3 211; fl 1 211; fl 7 211 (ejnye!); fl 9 211; fl 1050 2;} (Csábmosoly.) (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 1 szopókövet. Ő örömmel bólint, és átnyújt 1 szopókövet. Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ősquwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. {támadása: 40.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fekete Köpeny. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9095; ft 9098; ft 9099;} (Csábmosoly.) {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy gránitelementál (ld. enc.)} Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! Aztán elköszöntök egymástól. Hihi! A tenyereidet dörzsölöd, mert egy szopóköved gazdát cserélt.
Összefutsz Storm Masterrel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy hatalom fülbevalóját, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Thargodan raktfőnök trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 50.} Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. {Gondolatolvasás: ft 9098; ft 9095; ft 9097;} (Csábmosoly.) {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy adamantit kesztyű (ld. enc.)} Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Salamonnal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy kisebb jégisten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy Démonölőt, bal kezében egy kyorgölő pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tűzfőnix a hátasa. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. {Gondolatolvasás: ft 9098; ft 9099; ft 9097;} (Csábmosoly.) {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Lord Kovács József (ld. enc.)} Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (jóságot kapott.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 443.]

a 259 1671 1 átadod a 259. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókő. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 259 2150 1 átadod a 259. tárgyat a 2150. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókő. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

kt 259 1 elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szopókövet. [Rahn ékkő:] 218 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 440.]

a 259 1671 1 átadod a 259. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Authoricus részére. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 440.]

m 1 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 lajhár csontot 6 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 6 óndarabot 12 aranyért.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,110] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Óriásölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a drasmólyom testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 madártollat. Jól harcoltál! (+32 varázspont.) 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Mennydörgővel. Chara-din eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy taalru trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy karmos tankány cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. (Csábmosoly.) Folytatod utadat.
[34 pontot használtál fel, van még 406.]

a 259 1671 1 átadod a 259. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 406.]

a 259 2150 1 átadod a 259. tárgyat a 2150. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókő. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 406.]

kb 477 1 kiveszel a bankból a 477. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

bb 1229 1230 1230 beraksz a bankba az 1229. tárgyat (1230 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 8 bruhatagnyelvet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[200,111] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Jutalmad nem marad el (+32 varázspont). 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kiváló munka volt (+32 varázspont). 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 81-96.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Varázserőd töltődik (+32 varázspont). 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs és egy aranygyűrű. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. (ld. enc.) {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,112] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar hadúr. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 29 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rohansz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály. Jól harcoltál! (+12 varázspont.) 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nővel. Tharr bíborosa. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ősdentor trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. {ereje: 33.} Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vidám Szalmaszál. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) Megszólal: " Minden új belépőnek 5 MAXTU-t juttat az Idő Porszemek vezére! (2003-tól) Gyere és légy a társunk!" Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a művész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy rövid ősz hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy ében talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított alanori csatamén. {védettsége: 88 szúró, 88 vágó, 88 ütő ellen.} Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. (Csábmosoly.) {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy káoszteknőc (ld. enc.)} (Auralátás: Twang to Whit - 3042. kalandozó) Továbbmész.
Összeakadsz egy kopasz, kék szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Ő Fehér Kelduin felesége! Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy Batharak vértjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy óriások övét, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Folrang trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 111 szúró, 111 vágó, 111 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lukavan Hercegnő. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9098; ft 9099;} (Csábmosoly.) Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (méregsemlegesítés.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [200,113] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tímárkunyhót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Látsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy varkaudar hírnök. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Óriásölővel megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 fáklyát. [Rahn ékkő:] 655 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [53 pontot használtál fel, van még 353.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[200,114] Fák, mindenütt csak fák. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Látsz egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom! {védettsége: 4 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Óriásölővel végigmetszed a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst karkötőt. Miután lemásztál, továbbindulsz. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy varkaudar katona. (ld. enc.) {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [201,115] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 313.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[203,117] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [203,118] Továbbra is síkságon vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy vark. kardtáncos közeledik feléd! (ld. enc.) {támadása: 100.} A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 292.]

szk 189 keresed a 189. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy varkaudar behemótot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 289.]

le 1088 615 leveszed/lerakod az 1088. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 249.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 247.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar vajákos volt. {max. életpontja: 801-1000.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 4 7 fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 27, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 623 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY)
Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

TROGLODITA FÚVÓCSŐ (905. TÁRGY)
A trogloditák erdők mélyére bújt törzsei meglepő fegyverrepertoárral rendelkeznek. Ez a fúvócső is egy ezek közül. Átmérője kisebb, mint az eddig ismert, ormánygőtecsontból készült lőfegyvereké, hossza viszont legalább háromszoros. Pont ennek köszönhető, hogy a belecsúsztatott lövedék egyáltalán nem mozdul el, vagyis a célzás jelentősen pontosabbá válik (+25 támadás). Már csak az a kérdés, milyen, a tüskénél is vékonyabb, lövedéket lehetne a csőbe csúsztatni? A troglodita fúvócső használata a közönséges fúvócsőhöz szokott társadalmunk számára akkora tudást igényel, amire csak akkor leszel képes, ha lőfegyver szakértelmed legalább 30-as.

TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is.

ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY)
Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges.

ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

ANGYALOK KESZTYŰJE (609. TÁRGY)
Az angyalok kesztyűje egy hófehér, csillogó anyagból készült, nagyon vékony kesztyű. Amikor felöltöd, tökéletesen simul a kezedre, mintha a bőröd része lenne! Ezenkívül kellemes, meleg bizsergést érzel. Az angyalok kesztyűjét egy félisteni teremtmény készítette, halandók számára: bizonyos lények masszáját, ha ugyanis halandó kéz érinti, azonnal elenyészik. Az angyalok kesztyűjével azonban ilyen, halálos aurájú teremtményeket is megvizsgálhatsz. Megjegyzés: az angyalok kesztyűjét nem kell viselned, automatikusan használod, ha szükséges.

GRÁNITELEMENTÁL (205. SZÖRNY)
A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják.

ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY)
Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak.

LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL)
Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése.

VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY)
Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót.

KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)
AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára.

VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios bíborosa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 35 (41) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 165 cm
IQ: 39 (48) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 8/6 év
Egészség: 38 (47) Életpont: 360/343 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (57) Varázspont: 854/443 Pénz: 5800 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 35/2 Pszi pont: 182/178 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 151
Eddig összesen 2490 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11090 TP-t kaptál. Jelenleg 1772183 TP-d van. A következő szinthez még 227817 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Kitaszított, varkaudar hadúr. A 282. fordulódban 12418 arany került a bankszámládra. 12418 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 27 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 26 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (210%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 66 (+1) 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 21 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 7
10. teológia: 37 11. taumaturgia: 50 (+1) 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 25 14. zene: 30 15. szörnyismeret: 18 (+1)
16. pszi: 28 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 19 20. úszás: 9 21. főzés: 16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) láth. észlelése (#78) kí koncentráció (#69)
bűvölés (#20) (259,2) bűvölés (#20) (259,3) bűvölés (#20) (259,4) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> ekharion bébi (#768) tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 bruhatagnyelv (#1230) 3 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
3 kőszem (#304) 2 lajhár csont (#236) 3 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 1 moa rubin (#379) 6 óndarab (#85)
1 ork csodaszer (#1228) 6 ragasztó (#83) 1 rakolits por (#669)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 trófea nyaklánc (#196) 9 víz (#27)
2 jégszilánk (#1128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst karkötő (#158) 3 fáklya (#36)
1 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135) 8 madártoll (#112)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pular kristály (#239) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 varázskő (#305) 1 viharmadár totem (#1260) 1 zafír fülbevaló (#477)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,110) ryuku futárbérenc (#765), grok-képződmény (#149), 25. jellempróba, Dornodon oltár, drasmólyom (#60), Mennydörgő (3793. kalandozó)
(200,111) sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), varkaudar vajákos (#690)
(200,112) varkaudar hadúr (#270), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Vidám Szalmaszál (2071. kalandozó), Twang to Whit (3042. kalandozó), Lukavan Hercegnő (5436. kalandozó)
(200,113) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar hírnök (#686)
(200,114) grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60), varkaudar katona (#691)
(201,115) quwarg boly (#359), Tharr oltár, 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 34. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(203,117) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, 41. jellempróba
(203,118) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690)

Üzenet küldése a karakternek