Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 1. 1h:05' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
fno 2 2 | fejl. pont elköltés 2 2 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 10 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az északi aurach testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges téfea magoflux trófeát, és diadalmasan beszerzel egy északi aurach trófeát. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [48,12] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy móleon. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a móleon bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
kf 144 | kézbeveszed/felveszed a 144. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. Mosolyogva kidobod a nevetséges alpesi tehén trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes karmos tankány trófeát. 1 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [46,10] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos tetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [45,9] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy umor-pióca nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával kilukasztod az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az umor-pióca feléd harap, de sikertelenül. Csontszablyával alaposan megvágod az umor-pióca testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. Az umor-pióca összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [43,7] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
(Továbbmész...) [43,6] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
tf 2 32 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bombagoly puha fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a bombagoly csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a bombagoly testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a bombagoly nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a bombagoly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 44 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
RAIA MEGIDÉZÉSE Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!" Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után. |
BOMBAGOLY (79. SZÖRNY) Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz. |
Erő: | 18 (23) | Szint: | 10 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 15 (20) | Támadás: | 20 (22) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 14 (19) | Életpont: | 247/139 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 (20) | Varázspont: | 120/27 | Pénz: | 44 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11 | szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); dárda (#10) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
43,31 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 9 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 1 | 12. bányászat: | 2 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 27. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 1. Szerzett pont: 100. Beállított erő: 0 Összpont: 100 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | |
2 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | fúvócső (#20) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | parittya (#18) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián függő (#195) | 1 | * | örökkévaló napköve (#2089) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 5 | + | deus ex machina (#1) | |
1 | fáklya (#36) | 19 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | leviatán hólyag (#2182) | 8 | sáfránykő (#979) | 12 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | 7 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
26 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 2 | rézdarab (#70) | |||
6 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 49.65 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | sáfránykő (#979) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 2 | bot (#4) | 1 | fémrúd (#104) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | víz (#27) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|