27. forduló, 29. forduló, Tillantha összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. máj. 23. 19h:15'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4745
SZÁMLA : XXXX

TILLANTHA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,42] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.)

kotb 9113 belépés K.T.-be: 9113
Belépésedet fogod kérni a Pusztítás Prófétái K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

v 1 50 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 151.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

h 745 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve beszéd a holtakkal. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Beszélgess egy halott lelkével. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[55,41] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a púpos burástya fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,40] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ez Namíd kősivatagja, a bölcsek szerint Ghalla harmadik legszárazabb vidéke. Semmilyen növényi élet nem terem meg itt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás skorpió. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod az óriás skorpió bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd az óriás skorpió testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}


(Továbbmész...) [55,39] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy óriás skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 97.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[55,38] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pacaszúnyog. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a pacaszúnyog zümmögő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pacaszúnyog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [55,37] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy dűnekukac. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával többször eltalálod a dűnekukac testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnekukac bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 9, összesen: +5 ÉP}

A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy óriás skorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás skorpió testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [55,36] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dűnekukac. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával jól megszurkálod a dűnekukac bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezüsthegyű lándzsával többször eltalálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a dűnekukac testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 73.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[55,35] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a rájanyék testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [55,34] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.


(Továbbmész...) [55,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy királygyík nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a királygyík bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor! Ha Raia hitét követed, várnak rád a Naplovagok(9108)! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy gonyolék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a gonyolék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gonyolék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 19.]

t 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

m 4 mozogsz délre
[55,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. [8 pontot használtál fel, van még 11.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 8, 16.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BESZÉD A HOLTAKKAL (17. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot olyan mezőn mormolhatod el, ahol egy kalandozó holttestét találtad. E nekromantikus mágia megidézésekor kapcsolatot létesítesz a halott lelkével. Megtudhatod, hogy hogy hívták, milyen szintű volt, és hol tartózkodik jelenleg a lélek. Ezenkívül van rá esély, hogy valamilyen információra is szert teszel. Ehhez a varázslathoz 10 VP és 5 TVP szükséges, és elmondása után a holttest porrá omlik szét. A varázslatot használhatod friss, ősi, thargodan és drakolder csatamezőn, elhagyott házban, moa romokon, valamint a Pusztulás Sírjaiban, ilyenkor egy rég halott szellemmel fogsz beszélgetni. A varázslat használatáért, a nekromantikus tettnek köszönhetően, gonoszságpont jár.

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

KARAKTERLAP

Tillantha, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Leah követője vagy. Ez a 28. fordulód.

Erő: 14 (27) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 161 cm
IQ: 17 (27) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 11 (21) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 (23) Életpont: 356/393 Jellem: gonosz (78) Tul. pont: 8
Szerencse: 15 (38) Varázspont: 270/205 Pénz: 149 arany Kép. pont: 7
Pszi pont: 16/6
Eddig összesen 191 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 974 TP-t kaptál. Jelenleg 16 761 TP-d van. A következő szinthez még 239 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, ork sámán, tetemember. A 15. fordulódban 100325 arany került a bankszámládra. 101855 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 10 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 8 (+1)

55,34 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. pszi: 2
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (46,0) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 16. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * elit csatavért (#295) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 * kvazár sisak (#266) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku nadrág (#691)
1 ryuku sisak (#688) 1 * zafír erőöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 agyartőr (#420) 1 bot (#4) 1 bunkó (#5)
1 csontkés (#11) 1 * ezüsthegyű lándzsa (#324) 27 * ezüsttollú nyíl (#363)
2 * ezüsttőr (#322) 1 * hosszú íj (#111) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553)
1 parittya (#18) 3 szögletes kő (#17) 1 Trákin csákánya (#367)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 drakolder gyűrű (#969) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 kráken gyűrű (#1165) 1 * mind. smaragdja (#2750) 1 ryuku karvédő (#687)
1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
50 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 1 bo'adhun idol (#745)
24 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 16 fáklya (#36)
100 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 65 kaja (#2)
1 kötél (#92) 5 leviatángumó (#1757) 1 mászókampó (#165)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 roxati zárfaló (#314) 1 szeksztáns (#32)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 27]
6 vizestömlő (#3) [bennük 110 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16)
13 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 86 gyíkfű (#201)
3 hebrencs állkapocs (#130) 5 kavadu lebeny (#24) 3 királygyík bőr (#44)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
1 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 12 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
36 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)
14 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 93.86 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 1 tinta (#101) 9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
(55,33) királygyíkok (#26), mínosz-kúp (#178), 31. jellempróba, oltár, gonyolék (#13)
(55,34) 38. jellempróba, oltár
(55,35) rájanyék (#58)
(55,36) dűnekukac (#357)
(55,37) dűnekukac (#357), óriás skorpió (#72)
(55,38) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), pacaszúnyog (#751)
(55,39) óriás skorpió (#72)
(55,40) óriás skorpió (#72)
(55,41) púpos burástya (#92), mínosz-kúp (#178)

Üzenet küldése a karakternek