27. forduló, 29. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 2. 9h:04'
EZ A 56. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
57. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-313,-34] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+19 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy goldugar nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 164.]

ba 113 nem támadod a 113. szörnyet
BA 113 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

t 9096 9097 támadod a 9096. kalandozót a 9097. kalandozót
FT 9096 parancs törölve. FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 84 2 kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

flh 1 22 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

jlk 9292 jelszó kimondása 9292
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a massza farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a massza meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a massza lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a massza meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: A teológia és taumaturgia szakértelem annál gyorsabban fejlődik, minél nagyobb hatalmú varázslatokat használsz. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[-312,-34] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ez Namíd kősivatagja, a bölcsek szerint Ghalla harmadik legszárazabb vidéke. Semmilyen növényi élet nem terem meg itt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy goldugar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a goldugar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-311,-35] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy pacaszúnyog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pacaszúnyog zümmögő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pacaszúnyog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a pacaszúnyog megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pacaszúnyog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 127.]

be 19 bemész a 19. titkos labirintusba
A végtelennek tűnő sivatagban minden kő egyforma: a térképen azonban le van írva, hogy milyen apró jellegzetességekről lehet a barlang bejáratát felismerni. Amikor megtalálod a nagy, rózsaszín csíkos követ, megérzed a bűzt is: igen, ez lesz az! Nekiveselkedve, félretolod a követ. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Leereszkedve a földalatti folyosóba örömmel nyugtázod, hogy ha itt nincs is kevésbé meleg, mint odakint, legalább nem tűz a hátadra oly forrón a nap. Egy keletre futó folyosó elején állsz. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 2 5 9 mozogsz 2 5 9
Az észak déli folyosó közepén álló őrposzthoz érkeztél. Keletre egy faajtó raktárhelyiséget sejtet. [2. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Duer-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Óvatosan továbblopódzkodsz. Keletre egy ajtó van, amelyen keresztül tisztán érzed a goldugarok bűzét. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz a szobába: ez a tenyészet vezetőjének szobája kell, hogy legyen. [9. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Tugt-ork bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 bőrsisakot. A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 2 aranyló ugarhéj és 1 dözmöng szív. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 107.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Óvatosan továbblopódzkodsz. Keletre egy ajtó van, amelyen keresztül tisztán érzed a goldugarok bűzét. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Ahogy belépsz a nagyterembe, hátratántorodsz a tenyésző goldugarok áporodott szagától. Fáklyát fényében megcsillan a goldugarok háta. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy goldugar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hirtelen egy goldugart veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a goldugar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hirtelen egy goldugart veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a goldugar bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a goldugar bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Elérkezel a nagy központi terem déli ajtajához. [4. PONT] Hamarosan egy Duer-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Duer-ork jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Az észak déli folyosó közepén álló őrposzthoz érkeztél. Keletre egy faajtó raktárhelyiséget sejtet. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Visszamész a bejárathoz, és kikapaszkodsz a tűző napfényre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 82.]

d 64 3 eldobod a 64. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

flh 1 19 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 19 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-310,-34] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy csontlepke. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-309,-33] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített dűnekukac került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször eltalálod a dűnekukac testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval többször eltalálod a dűnekukac jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [-308,-32] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő legyengült proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. Mosolyogva kidobod a nevetséges sörényes ubuk trófeát, és kiszedsz egy proteinfecske trófeát. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 52.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-307,-31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét bal oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [-306,-30] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [-305,-29] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 22.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Számára nincsenek korlátok, bárhova eljuthat, mégis egy helyben marad
A megfelelő itt bizonyosan továbbjuttat.
[5 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 14.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 28. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 246 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 136/89 Jellem: jó (24) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 0/0 Pénz: 227 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 3/0 Pszi pont: 36/19
Eddig összesen 185 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 197 TP-t kaptál. Jelenleg 5 099 TP-d van. A következő szinthez még 1 901 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 14/14 (+52%) lőfegyverek: 12/16 (+44%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
59,44 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/54 2. nyomkövetés: 1/76 3. mászás: 3/47
4. csapdakészítés: 3/34 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 5/91
7. titkosírás: 1/53 (+11%) 8. felderítés: 1/53 (+7%) 9. szörnyidomítás: 1/0
10. szerencsejáték: 1/0 11. versengés: 1/0 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 3/62 (+22%) 14. pszi: 6/55 (+8%) 15. zárnyitás: 2/6
16. vadászat: 1/0 17. vitalitás: 1/0 18. bányászat: 3/61
19. testépítés: 1/0 20. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
segítesz max. 1 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), süvítő rája (#113)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * díszes rézpajzs (#84)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócső (#20) 3 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 4 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92)
1 mérleg (#81) 1 moa katalizátor (#386) 2 rézkulcs (#75)
1 tatu dob (#234) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 59]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 vizestömlő (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
4 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 dözmöng szív (#122) 11 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
1 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44)
1 lapkorong (#80) 42 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa üveggömb (#383) 3 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29) 3 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69) 2 szvó-ektoplazma (#151)
15 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 40.46 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 kerek kő (#19) 8 tüske (#22)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 aranyló ugarhéj (#100) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 csontkulcs (#74) 1 dözmöng szív (#122) 3 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-314 -313 -312 -311 -310 -309 -308 -307 -306 -305 -304
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
(-313,-34) massza (#217)
(-312,-34) goldugar (#65), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(-311,-35) a 19. labirintus bejárata, pacaszúnyog (#751), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), goldugar (#65)
(-310,-34) csontlepke (#746)
(-309,-33) dűnekukac (#357)
(-308,-32) mély kút (#93), Tharr oltár, 35. jellempróba, proteinfecske (#139)
(-307,-31) Tharr oltár, 36. jellempróba, piromenyét (#99)
(-306,-30) gumifa (#38), Fairlight oltár
(-305,-29) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), 23. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek