Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 27. 9h:12' EZ A 292. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD 293. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
h 1398 199 | használod az 1398. tárgyat |
vv 185 243 11 | elmormolod a 185. varázslatot a 243. varázslatot a 11. varázslatot |
ek 7 24 4 | t. energia kisütése: 7 24 4 |
m 2 | mozogsz keletre |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (63 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az algaleioda jobb lábát. (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (15 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az algaleioda bal szárnyát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd az algaleioda bal lábát. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az algaleioda testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 10 057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 414, gyógyulás: 380, összesen: -34 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 drótszőrt. 1 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 80, gyógyulás: 10, összesen: -70 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája jobb vállát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. 1 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 70, gyógyulás: 10, összesen: -60 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 726 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 763, gyógyulás: 8, összesen: -755 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérkeszeg testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 5 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 327, gyógyulás: 66, összesen: -261 ÉP}
hh 1607 892 1153 | használod az 1607. tárgyat a 892. tárgyat az 1153. tárgyat |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 390 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku bal lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 437, gyógyulás: 10, összesen: -427 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (59 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. 1 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 107, gyógyulás: 10, összesen: -97 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 221 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-12 támadás és védekezés a harc végéig.) Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vízdémon testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 2 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 336, gyógyulás: 24, összesen: -312 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az őscápa vastag bőrét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őscápa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 418 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az őscápa tátott pofáját. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (2 támadástól 477 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 895, gyógyulás: 180, összesen: -715 ÉP}
v 198 278 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
252 | 253 | 254 | |
124 | |
|
|
125 | |
|
|
126 | |
|
|
[278,27] A tengerpart után hegyvidékre tévedsz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (20 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 11 088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 0, gyógyulás: 250, összesen: +250 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
h 1525 553 570 | használod az 1525. tárgyat |
ftv 266 553 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 553. szörnyet |
ftv 266 570 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 570. szörnyet |
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló testét. (9 támadással 859 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló jobb vállát. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a bosszúálló nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 71 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Messze hajítod a vacak kis kísértetvándor trófeát, és kinyersz egy alkalmas bosszúálló trófeát. 17 376 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 366, gyógyulás: 4, összesen: -362 ÉP}
(Továbbmész...) [276,27] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy tűzfőnix. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tűzfőnix testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a tűzfőnix testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) A tűzfőnix karmai majdnem eltalálnak! A tűzfőnix csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 főnixtollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [275,28] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy Fürge Maidena. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a Fürge Maidena jobb szárnyát. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A Fürge Maidena többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 474 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a Fürge Maidena fejét. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A Fürge Maidena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 466 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a Fürge Maidena muris pocakját. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A Fürge Maidena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 443 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a Fürge Maidena bal oldalát. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 499 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a Fürge Maidena nyakát. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A Fürge Maidena többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 471 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2024, sebződés: 2353, gyógyulás: 887, összesen: -1466 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló testét. (9 támadással 831 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 73 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló testét. (8 támadással 784 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a bosszúálló testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bosszúálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 trakuun napkorong (ld. enc.). 17 204 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1926, sebződés: 359, gyógyulás: 4, összesen: -355 ÉP}
(Továbbmész...) [273,30] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy eszement trappoló. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló testét. (7 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló bal karját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (16 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló patája súrolja a combodat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 100 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az eszement trappoló bal karját. (7 támadással 862 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló bal karját. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Egy jól irányzott rúgással az eszement trappoló hátrataszít. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Összetipor lábával. 99 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel csak érinted az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (18 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az eszement trappoló bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (21 életpontot sebezve.) Patájával az eszement trappoló hasadba tapos. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Összetipor lábával. 88 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 szürke briliáns. 14 795 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2451, sebződés: 781, gyógyulás: 581, összesen: -200 ÉP}
(Továbbmész...) [272,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy kóbor mortag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 114 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (72 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kóbor mortag testét. (9 támadással 910 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 61 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.). 16 193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2191, sebződés: 851, gyógyulás: 550, összesen: -301 ÉP}
m 2 5 3 | mozogsz keletre, délnyugatra, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1917 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 375 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 14 811 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 448, gyógyulás: 4, összesen: -444 ÉP}
(Továbbmész...) [272,32] Még mindig bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő pszionikus entitás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1917 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 406 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a pszionikus entitás testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 179 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 333 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bűvölt kristály (ld. enc.) és 1 gyémántplazma (ld. enc.). 16 000 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2055, sebződés: 985, gyógyulás: 4, összesen: -981 ÉP}
(Továbbmész...) [273,33] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy bosszúálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló fejét. (8 támadással 818 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló bal oldalát. (8 támadással 812 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a bosszúálló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. A bosszúálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kyorg lepel. 17 304 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1922, sebződés: 359, gyógyulás: 4, összesen: -355 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg szolgasárkány bal oldalát. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 357 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2075, sebződés: 1854, gyógyulás: 796, összesen: -1058 ÉP}
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[247,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felfedeztél egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs nyakát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a szellemdarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs jobb szárnyát. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs jobb oldalát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Nagyot húz a szellemdarázs farka a lábadra! (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 adamantit érme [adamantit érme ládikóba-> (184,32)-> 100 arany, -2 ÉP]. 8 086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 281, gyógyulás: 346, összesen: +65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (9 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő jobb oldalát. (4 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ököllel megpöccinted a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ro'galhal lánc. 11 543 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1735, sebződés: 344, gyógyulás: 424, összesen: +80 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző bal vállát. (8 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző fejét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kreiton idéző testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 raskhiir bozaka. 12 193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1795, sebződés: 0, gyógyulás: 367, összesen: +367 ÉP}
ef 7 527 | energia fejlesztése 7 |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 84 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Összetipor lábával. 82 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 91 életpontot vesztettél. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vastagbőrű mutak nyakát. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (19 életpontot sebezve.) A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 95 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 10 539 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 1018, gyógyulás: 136, összesen: -882 ÉP}
GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG) Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 2 napnál rövidebb ideig táborozol. |
RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY) Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod... |
![]() Ez a fénylő massza egy másik létsíkról érkezett, több méter átmérőjű, teljesen amorf lény. Azt, hogy minek a következtében került az anyagi síkra, csak találgatni lehet: valószínűleg a kyorgok által megbolygatott mágiafonalak közötti résen jutott át világunkba több ezer évvel ezelőtt. A pszionikus entitás szinte mindenféle fizikai dologra immúnis, a tapasztalt kalandozók szerint csupán mágikus erők segítségével lehet szétválasztani az őt alkotó energianyalábokat. |
P. VLAGYIMIR (570. SZÖRNY) P. Vlagyimir a kyorg földre elsőként érkezett, szerencsét próbálni áhítozó kalandozók egyike. Amikor a kyorg átok beteljesült, és ő társaival együtt a kísértetvándorok egyhangú életére kényszerült, a P. új jelentést nyert nevében; többen csak úgy emlegetik: a Póruljárt. Bár kalandozásai során kivívott hírneve a múlt feneketlen ködébe veszett, a Sötét Földön edzett kardforgató tudása továbbra is a régi. T. Vlagyimir nyilatkozta róla egyszer: "Egy méltó névrokon!" |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
FÜRGE MAIDENA (573. SZÖRNY) Maidena a kyorg hatalmasok szolgasárkánya volt. Korábban hosszú ideig Nateilena úrnő közvetlen testőreként szolgált, de hogy milyen szerződés keretében került át új helyére a kyorg mágusok közé, azt semmilyen dokumentum nem örökítette meg, csak találgatni lehet. Csakúgy, mint azt, hogy hogyan sikerült túlélnie a triklem drakolderek bosszúálló támadását. Talán ha méteres karmait védtelen arcodba vájta, rá fogsz ébredni. |
TRAKUUN NAPKORONG (769. TÁRGY) A kyorg máguskirály, a trakuun legfőbb hatalmának jelvénye a nyakában lógó arany napkorong. A kisebb mágusfejedelmek is gyakran hordják az ékszer kisebb, szerényebb változatát - te most ezt tartod a kezedben. A trakuun napkorong nem átadható. |
ESZEMENT TRAPPOLÓ (549. SZÖRNY) Az eszement trappolók a régen volt kyorg birodalom síkságainak nagytestű, növényevő állatai. Példányaik vagy már serdülőkorukban a környék félelmetes ragadozóinak zsákmányává válnak, vagy pedig szépen kifejlett, szinte legyőzhetetlen vadállatokká cseperednek. Bár szelíd állatoknak mondhatók, ha veszélyben érzik magukat - mondjuk, mert egy életunt kalandozó az utukban áll - patájuk jól irányzott rúgásaival képesek megvédeni szívós életüket. A testüket fedő kérges, vastag bőrrétegen szinte semmilyen vágófegyver nem tud sebet ejteni. Talán máshogy kellene közeledni feléjük... a megfelelő módszer alkalmazásával remek málhás állat válhatna belőlük. Egy apró megjegyzés: az eszement trappolóval való harc során (a szörny által okozott sokk miatt) a szörnyidomítás szakértelmed permanensen csökkenhet, ezt elkerülendő minden esetben el fogsz bújni e lény elől, kivéve, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY) A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében. |
RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható. |
BŰVÖLT KRISTÁLY (775. TÁRGY) A kyorg mágusok szeme előtt nem volt titok: bűvölt kristályaik segítségével bárhova betekinthettek. Szerencse, hogy eme az ocsmány relikviák a használatának a módja mára a múlt ködébe veszett. A bűvölt kristály nem átadható. |
GYÉMÁNTPLAZMA (910. TÁRGY) A tömör mágikus esszenciákból álló idegen lény, a pszionikus entitás masszája olyan nem evilági alkotóanyagokat is tartalmaz, melyek származása még a legöregebb ghallai tudósok számára is kifürkészhetetlenül rejtélyes. A gyémántplazma egy ezek közül: körülbelül úgy néz ki, mintha egy gyémántot magas hőn megolvasztanánk, míg cseppfolyóssá nem válik, majd ebben az állapotban tartósítanánk. Még ha le is győzöl egy pszionikus entitást, kicsi az esély, hogy ehhez az anyaghoz juthatsz. Ha mégis, áldva borzasztó nagy szerencsédet, nem fogod eladományozni egy másik kalandozóval való találkozáskor. |
![]() A kyorgok a föld alatt élő, hatalmas varázstudással bíró lények voltak. Miután benépesítették Ghalla legkeletibb csücskét, minden ott élő lényt az uralmuk alá hajtottak, élőt is, holtat is. A hierarchia legmagasabb szintjén álló trakuunok szentélyeit többnyire kyorg szolgasárkányok védték, melyeket furcsa rituáléik során a túlvilág szellemei közül idéztek erre a létsíkra. Halálukig védelmezték volna gazdáikat, de a triklem drakolderekkel ők sem vehették fel sikeresen a harcot. Az "életben" maradtak szétszéledtek a holt vidéken, és azóta is itt kísértenek. Az alkati sajátosságaikat könnyen előnyükre tudják fordítani a harcban: tömzsi lábaik hegyes karmokban végződnek, elcsökevényesedett, tüskés szárnyaik pedig remek védelmet nyújtanak az ütőfegyverek csapásai elől. Csekély mágikus képességekkel még a kyorgok ruházták fel, nekik köszönhető azt is, hogy közönséges fegyverrel nem sebezhetőek. |
SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY) Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el. Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged. |
Erő: | 46 (60) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 45 (56) | Támadás: | 81 (85) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 97 (106) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 45 (59) | Életpont: | 1950/1428 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (57) | Varázspont: | 2318/1337 | Pénz: | 42719 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 89/87 | Pszi pont: | 308/15 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 (+32%) | ökölvívás: | 42/74 (+7%) | szúrófegyverek: | 23/96 (+7%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/35 |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 273,33 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/27 | 2. nyomkövetés: | 45/49 (+5%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 28/91 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 40/64 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 17/62 (-400%) |
7. gyógyítás: | 50/83 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 25/76 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 116/89 (+80%) | 12. taumaturgia: | 110/69 (+63%) |
13. szerencsejáték: | 2/79 | 14. versengés: | 9/90 (+10%) | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/50 | 17. szörnyismeret: | 28/28 (+22%) | 18. pszi: | 43/2 (+96%) |
19. zárnyitás: | 33/89 | 20. vadászat: | 3/27 | 21. vitalitás: | 4/32 |
22. bányászat: | 33/3 (+1%) | 23. testépítés: | 4/87 (+69%) | 24. úszás: | 16/45 (+487%) |
25. főzés: | 15/58 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 | |||
10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 38 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (386,80) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) |
sorvasztás (#102) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | vízlélegzés (#185) | ősi sorvasztás (#258) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 10 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | 6 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
245 | arany (#50) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
10 | drótszőr (#37) | 3 | fiatalság itala (#473) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
1 | gyémántplazma (#910) | 4 | halcsont (#390) | 1 | kyorg lepel (#770) | |||
3 | madártoll (#112) | 2 | raskhiir bozaka (#768) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | szürke briliáns (#908) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
4 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |