277. forduló, 279. forduló, Ilthorg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 26. 15h:26'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5854
SZÁMLA : XXXX

ILTHORG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [247,28] koordinátán.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+475 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+139 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A plusz TU-kat 70 TVP-re váltod.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy krathan csontváz nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 483. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 483.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 481. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 479. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 475. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 88 178 28 elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 473. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 208 1 0 elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2017. év 3. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 5. KP: vv 188 209 53 elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 1 VP-t.]

hu 1522 1345 514 hulladék: 1522 1345 514
Hulladék, ezért nem gyűjtesz precíziós vetőtűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hoarián bőrnadrágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1361 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 4 VP-t.]

hu 1159 1155 1225 hulladék: 1159 1155 1225
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku harmatgyűjtőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tenger gyümölcsét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz íjászkencét. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 1130 756 hulladék: 1130 756
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fenékkavicsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián keresztet. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

h 1398 888 használod az 1398. tárgyat
Hozzáérinted a hátizsákodból kivett kreiton palástot Zafórion esszenciájához, s a ragadós anyag rögtön bekebelezi. Az idő folyása azonnal megváltozik körülötted. (+10 TVP.) [-10 pontot használtál fel, van még 470.]

vv 185 243 11 elmormolod a 185. varázslatot a 243. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 493. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 491. Kapsz 1 VP-t.]

kb 260 40 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (40 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 40 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

ek 7 6 4 t. energia kisütése: 7 6 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdaészlelés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 491.]

fvh 30 felt. varázslat haszn. 30
Harci varázslataidat használni fogod minden 30. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

ftv 266 465 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 465. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

ek 273 2 38 t. energia kisütése: 273 2 38
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 38 VP-nél kevesebb, 38 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt tigris jobb karját. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt tigris jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt tigris fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Sorvadsz (-3 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[6 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 4 VP-t.]

v 198 245 122 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155
103
104
105
(154,104) élőholt tigris (#766), a 129. labirintus bejárata, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, Dornodon oltár, művészi porolit (#720)

[245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 475. Kapsz 8 VP-t.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Sóvárogva gondolsz arra, milyen jó is volna körülnézni a tenger mélyén, vajon milyen kincseket szállítottak ezzel a ryuku hajóval, de a tenger hullámai megrémisztenek. Nem vagy még elég jó úszó az alámerüléshez! Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

hh 1607 504 305 használod az 1607. tárgyat az 504. tárgyat a 305. tárgyat
Használod a lélekharangot. A mezőn álló tereptárgyra nem lenne értelme ezt a varázslatot használnod, hiszen most is lakják.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: fenékkavics (48 ap), hoarián bőrnadrág (187,107)-> (12 ap), íjászkence (186,106)-> (32 ap), obszidián kereszt (187,107)-> (50 ap), precíziós vetőtű (186,106)-> (kudarc), ryuku harmatgyűjtő (186,106)-> (58 ap), tenger gyümölcse (186,106)-> (16 ap), zafír medallion (187,107)-> (25 ap), összesen 241 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 469. Kapsz 4 VP-t.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 468.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 468.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Sóvárogva gondolsz arra, milyen jó is volna körülnézni a tenger mélyén, vajon milyen kincseket szállítottak ezzel a ryuku hajóval, de a tenger hullámai megrémisztenek. Nem vagy még elég jó úszó az alámerüléshez! Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[246,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Felismered a közeledőt. Csak egy pikkelyes ptog. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (9 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 222 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 442, gyógyulás: 408, összesen: -34 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).

(Továbbmész...) [247,121] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő elmeszonda nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 32 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda fejét. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (33 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az elmeszonda testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az elmeszonda. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 TU.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel meghorzsolod az elmeszonda láthatatlan testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted az elmeszonda testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-111 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 358, gyógyulás: 274, összesen: -84 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [248,120] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bo'adhun éjhozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (9 támadással 773 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó bal oldalát. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (15 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 91 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
11 208 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1679, sebződés: 187, gyógyulás: 334, összesen: +147 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 14 VP-t.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[249,121] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nagyobb phua-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gazda lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kék rothasztó testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-30 életpont.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó testét. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a kék rothasztó jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 10 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 146, gyógyulás: 256, összesen: +110 ÉP}


Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy harcos hárpia. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia szélfútta haját. (8 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (13 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia fejét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia testét. (8 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a harcos hárpia testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (35 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 10 596 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1838, sebződés: 357, gyógyulás: 411, összesen: +54 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [250,121] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő harcos hárpia nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia fejét. (7 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 56 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a harcos hárpia testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 16 madártollat. 10 217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1734, sebződés: 376, gyógyulás: 397, összesen: +21 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy nagyobb phua-kúpot. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [251,122] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tüskés totemblarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (32 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-35 életpont.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaspánt felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-29 életpont.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 9 506 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 320, gyógyulás: 316, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nagyobb phua-kúpot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy smirglibokrot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). [28 pontot használtál fel, van még 422. Kapsz 22 VP-t.]

h 697 1800 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+865 varázspont, -1730 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 422.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1474 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 417. Kapsz 4 VP-t.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[252,123] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ro'galhal kísértet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet testét. (9 támadással 973 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet jobb karját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A ro'galhal kísértet megüti a bal válladat. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet bal vállát. (3 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel meghorzsolod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
9 778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 287, gyógyulás: 385, összesen: +98 ÉP}

Sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [253,124] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ryuku hajóroncsot. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hájas okerón. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel többször eltalálod a hájas okerón hájas derekát. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor megcsapod a hájas okerón jobb hátsó lábát. (7 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (26 életpontot sebezve.) A hájas okerón meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 940, sebződés: 154, gyógyulás: 216, összesen: +62 ÉP}

Sorvadsz (-4 életerő).

(Továbbmész...) [253,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Emella a Bombázó. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Ráismersz a lényre. Egy algaleioda. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (119 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az algaleioda jobb oldalát. (9 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az algaleioda jobb vállát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod az algaleioda testét. (3 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az algaleioda bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az algaleioda a jobb válladat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 9 954 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 426, gyógyulás: 373, összesen: -53 ÉP}

Sorvadsz (-4 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 14 VP-t.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 399.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Sóvárogva gondolsz arra, milyen jó is volna körülnézni a tenger mélyén, vajon milyen kincseket szállítottak ezzel a ryuku hajóval, de a tenger hullámai megrémisztenek. Nem vagy még elég jó úszó az alámerüléshez! Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

ek 503 247 28 t. energia kisütése: 503 247 28
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254
119
120
121
122
123
124
125
126
(245,122) ryuku hajóroncs (#1163), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(246,122) pikkelyes ptog (#470)
(247,121) oltár, 38. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), elmeszonda (#487)
(248,120) bo'adhun éjhozó (#468), Fairlight oltár, 39. jellempróba
(249,121) Sheran oltár, 46. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), nagyobb phua-kúp (#1410), művészi porolit (#720), kék rothasztó (#421), harcos hárpia (#485)
(250,121) harcos hárpia (#485), 30. jellempróba
(251,122) tüskés totemblarg (#482), nagyobb phua-kúp (#1410), 46. jellempróba
(252,123) 26. jellempróba, ro'galhal kísértet (#463)
(253,124) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, hájas okerón (#462)
(253,125) ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), algaleioda (#474)

[247,28] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi rúnatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-23000 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Farkával végigüt a szellemdarázs a hátadon. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
8 036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1394, sebződés: 330, gyógyulás: 355, összesen: +25 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy kreiton bűvölő!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő bal oldalát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel csak érinted a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10 899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 378, gyógyulás: 417, összesen: +39 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy tleikan behemót!

Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 650 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny mérgező gázt lehel! Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (105 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót jobb első lábát. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a tleikan behemót testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót bal hátsó lábát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan behemót bal hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 1021 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 11 288 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2057, sebződés: 1746, gyógyulás: 413, összesen: -1333 ÉP}

Keresgélni kezdesz a csarnok maradványai között. Fáradtságodat siker koronázza, az egyik sarokban a következőket találod: 1 kreiton esszenciát. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1148 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban.

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).
[-3 TU.] [55 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 44 VP-t.]

ef 7 527 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 273. Kapsz 39 VP-t.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

szk 432 keresed a 432. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy krathan csontvázat. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a familiáris idézése varázslatot! Egy újabb familiárist ismersz meg. (ld. enc.) [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 216 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 4 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 221 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 213 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 4 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 15, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 619 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY)
A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el.
A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar.

KARAKTERLAP

Ilthorg, egy fekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Dornodon szerzetese vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 46 Merészség: 10/10 Magasság: 150 cm
IQ: 45 (56) Támadás: 81 (85) Agresszió: 4 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 97 (106) Menekülés: 30 % Életkor: 34/36 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1949/1947 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 54 (57) Varázspont: 2318/1780 Pénz: 42579 arany Kép. pont: 58
Tudatpont: 89/84 Pszi pont: 300/191 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 3672 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 100 887 TP-t kaptál. Jelenleg 14 353 639 TP-d van. A következő szinthez még 746 361 TP szükséges. Trófeáid: kísértetvándor, tleikan főbíra, triklem drakolder. A 242. fordulódban 37537 arany került a bankszámládra. 40915 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/64 ökölvívás: 42/67 (+6%) szúrófegyverek: 23/89 (+8%)
vágófegyverek: 18/78 dobófegyverek: 36/35

Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
247,28 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 253,125
Kedvenc táborhely: 247,28
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban.
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/17 Max életkor 125 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 867 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/27 2. nyomkövetés: 45/44 (+10%) 3. lopás: 2/71
4. mászás: 28/79 (+12%) 5. csapdakészítés: 40/54 (+10%) 6. csapdaészlelés: 21/62 (+400%)
7. gyógyítás: 50/83 8. titkosírás: 12/34 9. felderítés: 25/68 (+12%)
10. szörnyidomítás: 10/13 11. teológia: 116/9 (+65%) 12. taumaturgia: 110/6 (+43%)
13. szerencsejáték: 2/79 14. versengés: 9/80 (+10%) 15. harcművészetek: 43/16
16. zene: 9/50 17. szörnyismeret: 28/6 (+22%) 18. pszi: 42/6 (+2%)
19. zárnyitás: 33/89 20. vadászat: 3/27 21. vitalitás: 4/32
22. bányászat: 33/2 23. testépítés: 4/18 (+57%) 24. úszás: 11/58 (-500%)
25. főzés: 15/47 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 96
10. vp regeneráció: 4 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50)
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), ében halálhajcsár (#295), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) vámpírvér (#257, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 38 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (395,80) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (128,2,1)
sorvasztás (#102) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
óriáserő (#53) vízlélegzés (#185)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
háló (#186), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) pusztító végzet (#106) >> quwarg lázhozó (#478)
villámcsapás (#50) >> rubin sárkány (#330) háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
izomernyesztés (#33) >> elemi pulzátor (#440) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan házőrző (#507)
bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) bo'adhun csapás (#266) >> Toodrok Din (#503)
méregfelhő II (#193) >> Dreighatran (#523) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
bo'adhun csapás (#266) >> varkaudar remete (#465)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Dreighatran (#523) védelem tűz ellen (#38) >> Eruol (#378)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
elektromos pajzs (#51) >> semlegesek (#989) elektromos pajzs (#51) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 113 TU. szükséges még: 17 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 2 fenékkavics (#1130) 1 halcsont (#390)
1 hoarián bőrnadrág (#1345) 2 íjászkence (#1225) 4 kaja (#2)
1 kreiton palást (#888) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián kereszt (#756)
2 precíziós vetőtű (#1522) 1 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83)
1 rézdarab (#70) 2 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170) 1 tenger gyümölcse (#1155) 1 varázskő (#305)
39 víz (#27) 1 zafír medallion (#514)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
237 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 32 isteni könnycsepp (#260)
1 kreiton esszencia (#892) 34 madártoll (#112) 1 rothasztó talizmán (#815)


Üzenet küldése a karakternek