Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. nov. 13. 9h:13' EZ A 419. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD 420. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Zarknod szemével megcsapod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 49 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén nyakát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Zarknod szemével megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
hu 466 379 11 | hulladék: 466 379 11 |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
lm 58 60 58 | mozogsz 58 60 58 |
lm 63 80 80 | mozogsz 63 80 80 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 49 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 8, gyógyulás: 97, összesen: +89 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Zarknod szemével párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 8 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 8, gyógyulás: 91, összesen: +83 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A 8 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 4, gyógyulás: 86, összesen: +82 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya, egy ezüstshuriken, egy vas dobónyíl, egy ezüst kulcs, egy fűszertartó és egy obszidián függő. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... 14875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 251, gyógyulás: 124, összesen: -127 ÉP}
h 697 1200 | használod a 697. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
bb 360 500 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot) |
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
151 | 152 | 153 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[189,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Találsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 3 VP-t.]
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [188,103] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy nekrofunt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Északnyugatra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
im | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével többször eltalálod az ősdentor testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 19, gyógyulás: 113, összesen: +94 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével többször eltalálod a vortexmágus testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Zarknod szemével gyengén megütöd a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 52, gyógyulás: 147, összesen: +95 ÉP}
(Továbbmész...) [186,105] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 33 aranyat.
ve 8 1 | megveszed a 8. tárgyat 1 |
ff 8 1264 28 | felt. fegyverváltás: 8 1264 28 |
ffk 200 300 300 | felt.fv.kozkázata: 200 300 300 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [188,108] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat.
(Továbbmész...) [189,109] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [190,111] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy csodabazárt. Keletre nézve látsz egy rát-fát. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 503 215 117 | t. energia kisütése: 503 215 117 |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
[215,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr jobb első lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 475 3021 1 | átadod a 475. tárgyat a 3021. kalandozónak (1 darabot) |
vv 167 | elmormolod a 167. varázslatot |
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
ef 10 504 | energia fejlesztése 10 pontért |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY) Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli. |
Erő: | 41 (84) | Szint: | 35 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 41 (82) | Támadás: | 68 (74) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 32 (58) | Védekezés: | 115 (122) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/94 év |
Egészség: | 40 (70) | Életpont: | 1286/1292 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (92) | Varázspont: | 1755/355 | Pénz: | 13973 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 49/6 | Pszi pont: | 342/253 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/76 | ökölvívás: | 26/85 (+12%) | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 22/88 (+12%) | ütőfegyverek: | 34/74 (+4%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 32/50 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (200%) << vadászkés (#1264) (300%) << ököl (#28) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
215,117 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 190,111 |
Kedvenc táborhely: 215,117 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/72 | 2. nyomkövetés: | 53/30 (+15%) | 3. mászás: | 21/52 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 31/50 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/41 (+6%) | 6. gyógyítás: | 13/25 |
7. titkosírás: | 9/13 | 8. felderítés: | 20/69 | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 86/16 (+52%) | 11. taumaturgia: | 99/33 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 17/94 |
13. versengés: | 23/65 (+5%) | 14. harcművészetek: | 27/1 | 15. zene: | 9/4 |
16. szörnyismeret: | 43/21 | 17. pszi: | *29/100 | 18. zárnyitás: | 16/1 |
19. vadászat: | 10/79 | 20. vitalitás: | 2/17 | 21. bányászat: | 35/96 |
22. úszás: | 10/71 | 23. főzés: | 18/45 (+11%) | 24. csapatmunka: | 4/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), zoloboo sámán (#230) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), pikkelyes ptog (#470) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | vámpirizáció (#1) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
HŐSTETTEID |
Eddig 9 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 410). |
Eddig 5 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 82). |
A toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 564 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | amniosz (#203) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | csontkés (#11) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 8 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 3 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
34 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | Morgan sipkája (#466) | 6 | pular kristály (#239) | |||
501 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézgolyó (#343) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
65 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2877 | arany (#50) | 1 | agyartőr (#420) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
12 | gyíkfű (#201) | 1 | lánckesztyű (#230) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 13 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 3 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) |