277. forduló, 279. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. nov. 13. 9h:13'
EZ A 419. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
420. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 58. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+796 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+110 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 448. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-39 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 446. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-53 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 444. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 442. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 432. Kapsz 6 VP-t.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 431.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy vasszervezet varázs hatalmát. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [1 pontot használtál fel, van még 430.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy dentor szüttyő elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 12 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 32 életpontot tudsz így gyógyulni. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 3 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Zarknod szemével megcsapod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 49 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg parafenomén!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén nyakát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Zarknod szemével megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 12 gyíkfüvet. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 24 VP-t.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+19 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 375. Kapsz 1 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 1 VP-t.]

hu 466 379 11 hulladék: 466 379 11
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Morgan sipkáját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 58 60 58 mozogsz 58 60 58
Egyhelyben toporogsz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [59. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [60. PONT.] Megbotlasz valamiben: 2 szent jogar, 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 6 sáfránypor, 1 Dantor vértje (ld. enc.) és 1 ónix masszavadító. Felpakolsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [59. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
[12 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 7 VP-t.]

lm 63 80 80 mozogsz 63 80 80
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [62. PONT.] Hamarosan 9 qwarg rohamosztagost pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 49 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 8, gyógyulás: 97, összesen: +89 ÉP}

Hamarosan 9 qwarg rohamosztagost pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Zarknod szemével párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 8 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 8, gyógyulás: 91, összesen: +83 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 qwarg rohamosztagos az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A 8 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 4, gyógyulás: 86, összesen: +82 ÉP}

Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [80. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kisebb quwarg isten. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya, egy ezüstshuriken, egy vas dobónyíl, egy ezüst kulcs, egy fűszertartó és egy obszidián függő. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... 14875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 251, gyógyulás: 124, összesen: -127 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt, 1 őstroll agyalót és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 5 VP-t.]

h 697 1200 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+600 varázspont, -1200 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 345.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-54 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 343. Kapsz 1 VP-t.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 2 arany! (+4 szerencse.) 1223 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 342.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 500 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

151 152 153
45
46
47
(152,46) a 78. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248), qwarg rohamosztagos (#242), kisebb quwarg isten (#213)

[189,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Találsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 332. Kapsz 6 VP-t.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [9375 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs kezébe veszi az újabb darabot. Most már te is nagyon izgatott vagy. Egy ilyen hihetetlen relikvia! A bot ötödik darabján valamilyen figurának a csonkja van díszítésképp: talán őrá támad a bot köré fonódó sárkány? A mostani összeillesztés minden eddiginél nagyobb detonációval jár. Szanaszét repülnek a bölcs könyvei, és te is kiszállsz az ajtón. Amikor végre összeszeditek magatokat, a bölcs megjegyzi, hogy a következő összeillesztést talán a szabadban kellene elvégezni. Ismét megjelenik a labirintus, majd az apóka morogva nekiáll rendet rakni. Közben megjegyzi:
- Attól tartok, ez túl kemény dió lesz még a te számodra is. Ha minden igaz, ez Naedlorath Mnebi, a Thargodan herceg búvóhelye: sokak szerint még a mai napig is ezen a síkon tartózkodik, persze taalru bőrbe bújva. Mi, hogy nem tudod, mi az a taalru? Egy Thargodan bábfigura, a nagyhatalmú Thargodanok "utazókocsija". Ha akkor érsz oda, amikor a herceg épp az "utazókocsiban" tartózkodik, véged!

20 19 4 11 14
3 2 12 13
5 7 15
22 1 17
21 6 8 18
16
44 27 9 10 29
28 24 23 33
46 45 37 34 30 26
41 25
38 35
77 31 32
47
40 39 42 36
78 60
61 59
48 54
49 43 79 67 66
62
50 51 52 53 68 58
80 63 65
71 64
84 55 57
81 56
70
83 69 72 74 75 76
82 73
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
84: kijárat

Ez a 79. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 66, északra 6 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[189,102] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [188,103] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy nekrofunt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Északnyugatra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 7 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével többször eltalálod az ősdentor testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 19, gyógyulás: 113, összesen: +94 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 18 VP-t.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[187,104] Egy kisebb településhez érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével többször eltalálod a vortexmágus testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Zarknod szemével gyengén megütöd a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 52, gyógyulás: 147, összesen: +95 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 27 aranyat. Utad során felfedezed egy szőke, hosszú hajú, szürkeszemű árnymanó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Éppen furcsa ritmust ver a molitár dobján, miközben félig szavalva énekel. Leah földi és égi helytartója. Egy álcaruhát, egy bűzölgő csizmát, egy drag'kór fülkarikát, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mordaith karkötőt, egy nekromanta övcsatot, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy gonyolék trófea, egy sünmedve trófea és egy rambó bogár trófea ékesíti. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [186,105] Továbbmész a város utcáján.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat. Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Laenea szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (649. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 33 aranyat.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 7 amnioszt 7 aranyért, 1 csontkést 2 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 8 fekete gyöngyöt 48 aranyért, 1 fémrudat 8 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 3 gyenge mérget 3 aranyért, 34 gyöngymangót 68 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 moa rubint 30 aranyért, 1 Morgan sipkáját 550 aranyért, 6 pular kristályt 48 aranyért, 3 rézgolyót 3 aranyért, 70 ugh mérget 140 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 dentor bőrt 35 aranyért, 1 őstroll agyalót 250 aranyért, 1 Mágikus Koponyát 100 aranyért.
[28 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 16 VP-t.]

ve 8 1 megveszed a 8. tárgyat 1
Vásároltál 1 szöges bunkót. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ff 8 1264 28 felt. fegyverváltás: 8 1264 28
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << vadászkés << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ffk 200 300 300 felt.fv.kozkázata: 200 300 300
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 300 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 300 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat.

Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (640. épület.)
Más épületeket is látsz. Felismered őket: egy bank (626. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 1 smaragd védőgyűrűt 100 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 ónix masszavadítót 12 aranyért.

(Továbbmész...) [188,108] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat.

Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (764. épület.)

(Továbbmész...) [189,109] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy amniosz-fát. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. [18 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 10 VP-t.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[190,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy csodabazárt. Délkeletre egy rát-fa van. Délre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy amniosz-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [190,111] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy csodabazárt. Keletre nézve látsz egy rát-fát. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

[12 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 7 VP-t.]

h 1266 használod az 1266. tárgyat
Használod a kis mágneses bigyót, hogy magadhoz vonzd a csatamezőről a közelben lévő fémtárgyakat. Nem is kell sokáig várnod, a mágnes felületén hamarosan a következő tárgyak tapadnak meg: 1 lánckesztyű, 1 ezüsthegyű lándzsa. [3 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 1 VP-t.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ek 503 215 117 t. energia kisütése: 503 215 117
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

185 186 187 188 189 190 191
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,104) Leah oltár, vortexmágus (#418), egy szemű férfi
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(188,103) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, 28. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), ősdentor (#282)
(188,108) Toborzóiroda (#764), erődítmény (#488)
(189,102) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(189,109) Raia szent lovagja (#239), Dornodon oltár
(190,110) Sheran oltár
(190,111) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba

[215,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr jobb első lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz Padló Picasso. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bo'adhun gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy örökkévaló napkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy quwarg lázhozó trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 24 VP-t.]

a 475 3021 1 átadod a 475. tárgyat a 3021. kalandozónak (1 darabot)
Nem találod azt a kalandozót! Lehet, hogy láthatatlan? [0 pontot használtál fel, van még 189.]

vv 167 elmormolod a 167. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 3 VP-t.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10 pontért
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 114. Kapsz 42 VP-t.]

* 1. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-47 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 108.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 28, 29.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 108 pontod maradt, ebből a következő körre 108 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 527 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY)
Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas.

DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY)
Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 41 (84) Szint: 35 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 41 (82) Támadás: 68 (74) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 32 (58) Védekezés: 115 (122) Menekülés: 20 % Életkor: 71/94 év
Egészség: 40 (70) Életpont: 1286/1292 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (92) Varázspont: 1755/355 Pénz: 13973 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 49/6 Pszi pont: 342/253 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2912 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 546 TP-t kaptál. Jelenleg 5 875 183 TP-d van. A következő szinthez még 124 817 TP szükséges. Trófeáid: sötét ölész, Quwaxotix, kisebb quwarg isten. A 228. fordulódban 38666 arany került a bankszámládra. 43499 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/76 ökölvívás: 26/85 (+12%) szúrófegyverek: 14/97
vágófegyverek: 22/88 (+12%) ütőfegyverek: 34/74 (+4%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 32/50 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (200%) << vadászkés (#1264) (300%) << ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
215,117 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 190,111
Kedvenc táborhely: 215,117
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/72 2. nyomkövetés: 53/30 (+15%) 3. mászás: 21/52 (+5%)
4. csapdakészítés: 31/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/41 (+6%) 6. gyógyítás: 13/25
7. titkosírás: 9/13 8. felderítés: 20/69 9. szörnyidomítás: 17/51
10. teológia: 86/16 (+52%) 11. taumaturgia: 99/33 (+54%) 12. szerencsejáték: 17/94
13. versengés: 23/65 (+5%) 14. harcművészetek: 27/1 15. zene: 9/4
16. szörnyismeret: 43/21 17. pszi: *29/100 18. zárnyitás: 16/1
19. vadászat: 10/79 20. vitalitás: 2/17 21. bányászat: 35/96
22. úszás: 10/71 23. főzés: 18/45 (+11%) 24. csapatmunka: 4/3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), zoloboo sámán (#230) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), pikkelyes ptog (#470)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) vámpirizáció (#1) esszenciavédelem (#165)
Symulf rúnája (#182) planetáris őrdémon (#172) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) élőholt pozdorja (#134) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
élőholt pozdorja (#134) >> szubreális vámpír (#223) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) agytaposás (#180) >> varkaudar varázsló (#271)
agytaposás (#180) >> őrült varázsló (#255) agytaposás (#180) >> kísértetvarázsló (#424)
agytaposás (#180) >> quwarg ősmágus (#302) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

HŐSTETTEID
Eddig 9 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 410).
Eddig 5 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 82).
A toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 564 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 1 aranylánc (#191)
1 borostyán függő (#162) 1 csontkés (#11) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst kulcs (#184) 8 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 gromak bőr (#268) 3 gyenge méreg (#26) 2 gyógykenőcs (#313)
34 gyöngymangó (#135) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 ilkin érc (#232)
2 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 2 kristálygömb (#265)
1 moa rubin (#379) 1 Morgan sipkája (#466) 6 pular kristály (#239)
501 quwarg tojás (#360) 3 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 szögletes kő (#17)
65 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2877 arany (#50) 1 agyartőr (#420) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fűszertartó (#210)
12 gyíkfű (#201) 1 lánckesztyű (#230) 6 sáfránypor (#211)
1 shinai gömb (#348) 13 spiritusz (#170) 2 szent jogar (#150)
1 szöges bunkó (#8) 3 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottuk a távolbalátás varázslatnál a felcserélt kiégett föld és félig kiégett föld kiírást.
* - A nerub gyógyitalnál megszűnt a 100-as teológia követelmény, hogy életvizet lehessen csinálni belőle. Helyette a varázsitalfőzés varázslat ismerete szükséges. Így a hitetlenek is tudják használni.
* - A Császárvárosban a ryuku kolostornál az ősi varázslatok megtanulásánál nem ellenőrizte, hogy meg van-e a megfelelő taumaturgia szakértelem. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek