TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. júl. 26. 15h:04'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX
|
KRIPTA GITTA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy törpemammut. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összefutsz Halatir Maurlottal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy fülemüle síp van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy holle anyó trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy máguskobold trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Mesél neked kalandjairól, és közben szájad, szemed, alakodat dicséri. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldja azzal, hogy átnyújt egy mákrózsa virágot. (Nem árt az óvatosság: gyorsan bekapsz egy ovimon-bogyót.) A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból!
A 2. napon összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű csontsovány mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy fagyelementál trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Málhásállata egy ragyás burástya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy cetbőr válltömést, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy lajstrom medált visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mentális auráját felismered, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve WADVirág. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
A 2. napon találkozol egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű, hosszú szakállas borzasztóan sovány kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Leah kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mr. Mojo Rising. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 liumbe bimbót (50 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 3 kazmár gyökér (eladási ár: 45 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A 3. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia ministránsa. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy ragyás burástya trófea és egy Mallon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Solinthar L'Mael. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 3. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku sisakot és egy tünde tegezt visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy trikornis! Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Derűs Camone. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.)
A 3. napon megintcsak összefutsz Nerina Clarusdeával. Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összefutsz High Densityvel. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: csaták bajnoka. Ruházatát egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nerina Clarusdea, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüsttőrt, egy ezüstkardot, egy kampós acélszigonyt, 3 ezüsthegyű nyilat, egy tünde tegezt, egy mászókarmot, egy rájabőr úszógatyát, egy zafír medalliont, egy mászó-karperecet és egy áldott követ (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+195 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+121 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 436.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 436.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]
* 4. KP: |
VP spórolása: 50 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 431.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
h 1534 |
használod az 1534. tárgyat |
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 391.]
m 5 4 1 |
mozogsz délnyugatra, délre, északkeletre |
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért.
(Továbbmész...) [96,109] Folytatod sétádat a házak közt.
Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (758. épület.)
Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (761. épület.)
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű mutáns nő táborát. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd koszorút, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Vérmes Amazon trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
(Továbbmész...) [97,108] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Mallon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Mallon testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mallon testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Mallon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A Mallon egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Mallon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy erődítményt. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 346.]
[97,107] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 28 életpontot sebeztél. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 2 ugh mérget 4 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [15 pontot használtál fel, van még 331.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz Derűs Camonéval. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku sisakot és egy tünde tegezt visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
Találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Halatir Maurlottal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy fülemüle síp van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy holle anyó trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy máguskobold trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Igyekszik a lehető legelbűvölőbb formáját előadni - jópofáskodik és a győzelmeiről mesél. Aztán mélyen a szemedbe néz, és átadja ajándékát, egy mákrózsa virágot. (Nem árt az óvatosság: gyorsan bekapsz egy ovimon-bogyót.) Mélyen a szemébe nézel, aztán csábosan elmosolyodsz. Közelebb léptek egymáshoz, és az ajkak egymáshoz közelítenek. Ez a szerelem! A csók után gyengéden lefektet izmos karjaival a földre, és ölelni kezditek egymást. Egy déli szunyókálását töltő vadász tatu sivítva szalad odébb, ahogy ráhuppantok. De másodszorra már nagyon jó a hely, amit találtok. És ami ezután következik, azt nem lehet szavakkal leírni... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[5 pontot használtál fel, van még 326.]
a 322 3957 1 |
átadod a 322. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsttőrt Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
aa 325 455 323 |
átadod a 325. tárgyat a 455. tárgyat a 323. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstkardot Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kampós acélszigonyt Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 4 ezüsthegyű nyilat Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 1263 3957 1 |
átadod az 1263. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 tünde tegezt Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 405 3957 1 |
átadod a 405. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 rájabőr úszógatyát Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
aa 392 514 642 |
átadod a 392. tárgyat az 514. tárgyat a 642. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 mászó-karperecet Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 zafír medalliont Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 áldott követ Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 34 3957 1 |
átadod a 34. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 1118 3957 1 |
átadod az 1118. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőr pénztárcát Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 92 3957 1 |
átadod a 92. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 648 3957 1 |
átadod a 648. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kulcskarikát Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 1271 3957 1 |
átadod az 1271. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 Sheran cserepét Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 403 3957 1 |
átadod a 403. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 fokhagymát Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
aa 1222 689 1553 |
átadod az 1222. tárgyat a 689. tárgyat az 1553. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 9 hattyútollat Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku mellvértet Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 méregfogat Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 205 3957 2 |
átadod a 205. tárgyat a 3957. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 kazmár gyökeret Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 304 3957 2 |
átadod a 304. tárgyat a 3957. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 kőszemet Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 678 3957 1 |
átadod a 678. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragdkövet Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 210 3957 2 |
átadod a 210. tárgyat a 3957. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 fűszertartót Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 29 3957 1 |
átadod a 29. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 smirglilevelet Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 332 3957 1 |
átadod a 332. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 huhogó bibét Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 25 3957 2 |
átadod a 25. tárgyat a 3957. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 kavadu iszákot Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 1076 3957 2 |
átadod az 1076. tárgyat a 3957. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 mágusszelencét Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 1223 3957 1 |
átadod az 1223. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 sólyomcsőrt Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 168 3957 3 |
átadod a 168. tárgyat a 3957. kalandozónak (3 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 3 sullár hólyagot Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 169 3957 3 |
átadod a 169. tárgyat a 3957. kalandozónak (3 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 3 uzbány csőrt Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 82 3957 2 |
átadod a 82. tárgyat a 3957. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 zöld üveget Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 100 3957 1 |
átadod a 100. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 6 3957 1 |
átadod a 6. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkést Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 13 3957 1 |
átadod a 13. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
aa 141 353 |
átadod a 141. tárgyat a 353. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 2 nap szimbólumot Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 molluszk házat Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
aa 1171 230 1089 |
átadod az 1171. tárgyat a 230. tárgyat az 1089. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 vark. pecsétgyűrűt Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyűt Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ulkor kötényt Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
aa 1091 247 266 |
átadod az 1091. tárgyat a 247. tárgyat a 266. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 cetbőr válltömést Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Nerina Clarusdea részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 553 3957 1 |
átadod az 553. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 tünde íjat Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 182 3957 1 |
átadod a 182. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű lándzsát Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 1645 3957 1 |
átadod az 1645. tárgyat a 3957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 díszes nyerget Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 112 3957 12 |
átadod a 112. tárgyat a 3957. kalandozónak (12 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 12 madártollat Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
a 114 3957 10 |
átadod a 114. tárgyat a 3957. kalandozónak (10 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 10 kaktusztüskét Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 286.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 283.]
* 2. BP: |
kutatsz 10 pontért |
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
* 3. BP: |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [15 pontot használtál fel, van még 268.]
* 4. BP: |
használod a 238. tárgyat |
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 258.]
* 5. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 184 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 218.]
tf 1 18 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 166 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 23, 16.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY)
Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY)
Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
ULKOR KÖTÉNY (1089. TÁRGY)
Micsoda mókás kis kötény! De aztán eltátod a szádat, amikor rájössz, hogy valójában az ulkorok szent relikviáját tartod a kezedben. Az ulkor kötény nadrágként KF-elhető, védettségedet és erődet kettővel növeli meg, viszont IQ-dat eggyel lecsökkenti! Különlegességét és egyedi értékét nagyban növeli, hogy ha esetleg a jégkorszak véget ér, többé már nem lesz lehetőség ennek a tárgynak a megszerzésére. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY)
Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted. |
MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY)
A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is. |
KARAKTERLAP
Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.
Erő: |
37 (41) |
Szint: |
21 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
143 cm |
IQ: |
44 (50) |
Támadás: |
24 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
46 kg |
Ügyesség: |
37 (43) |
Védekezés: |
45 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
7/7 év |
Egészség: |
36 (42) |
Életpont: |
342/257 |
Jellem: |
gonosz (383) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
45 (54) |
Varázspont: |
652/610 |
Pénz: |
1462 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
21/9 |
Pszi pont: |
138/94 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1151 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3175 TP-t kaptál. Jelenleg 703267 TP-d van. A következő szinthez még 96733 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg nagymester,
tyrannoszaurusz rex,
borzalmas varkaudar. A 275. fordulódban 18968 arany került a bankszámládra. 19252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
4/8 |
ökölvívás: |
24/85 (+3%) |
szúrófegyverek: |
10/63 |
vágófegyverek: |
15/96 (+4%) |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
24/51 (+2%) |
dobófegyverek: |
7/12 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10/66 |
2. nyomkövetés: |
57/31 |
3. lopás: |
10/15 |
4. mászás: |
10/67 |
5. csapdakészítés: |
20/11 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
3/64 |
7. gyógyítás: |
35/30 |
8. titkosírás: |
5/75 |
9. felderítés: |
23/31 |
10. szörnyidomítás: |
6/1 |
11. teológia: |
30/80 (+3%) |
12. taumaturgia: |
30/78 (+2%) |
13. szerencsejáték: |
2/76 |
14. versengés: |
7/45 |
15. harcművészetek: |
19/12 |
16. zene: |
12/29 (+11%) |
17. szörnyismeret: |
9/36 |
18. pszi: |
22/10 (+5%) |
19. vadászat: |
10/14 |
20. bányászat: |
30/52 |
21. úszás: |
10/27 |
22. főzés: |
10/12 |
23. csapatmunka: |
5/10 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589), útonálló (#130)
(96,109) fejvadászcéh (#758), Toborzóiroda (#761), egy mutáns nő
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), quwarg nagymester (#214), útonálló (#130), fény szentélye (#376), Derűs Camone (3044. kalandozó), Nerina Clarusdea (3957. kalandozó), Halatir Maurloth (5484. kalandozó)
(97,108) Mallon (#960), oltár, erődítmény (#488)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.