Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. nov. 8. 9h:08' EZ A 418. JÁTÉKHETED, 276. FORDULÓD 419. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 283 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 288 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-12 támadás))! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 509 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-12 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-12 támadás))! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat |
a 259 4652 1 | átadod a 259. tárgyat a 4652. kalandozónak (1 darabot) |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 88 165 182 | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
tno 5 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kb 950 610 248 | kiveszel a bankból a 950. tárgyat (610 darabot) |
le 1171 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
kt 1120 1 | elkészíted az 1120. tárgyat (1 darabot) |
kf 610 969 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat a 969. tárggyal |
h 1406 | használod az 1406. tárgyat |
vv 112 127 | elmormolod a 112. varázslatot a 127. varázslatot |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 897 | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat |
bb 610 248 1137 | beraksz a bankba a 610. tárgyat (248 darabot) |
kf 1384 1 | kézbeveszed/felveszed az 1384. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 1264 28 950 | felt. fegyverváltás: 1264 28 950 |
ffk 300 300 300 | felt.fv.kozkázata: 300 300 300 |
h 1184 1384 | használod az 1184. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
194 | 195 | 196 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 28 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 532 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 mocsári penke. 2731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 549 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. 2272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 297 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák bal vállát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a csataremák jobb vállát. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével párszor megpöccinted a csataremák fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 249 életpontot sebeztél. Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével csak érinted a csataremák testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 271 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 10405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 193, gyógyulás: 229, összesen: +36 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta bal vállát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 260 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 260 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 809 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével súrolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 316 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 8221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 139, gyógyulás: 73, összesen: -66 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 566 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész bal oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a sötét ölész jobb oldalát. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 232 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A sötét ölész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15041 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 56, gyógyulás: 93, összesen: +37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap fejét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a varkaudar che-pap bal lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 277 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap jobb oldalát. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével néhányszor súrolod a varkaudar che-pap testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 294 életpontot sebeztél. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 450, gyógyulás: 268, összesen: -182 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész bal lábát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével néhányszor megcsapod a sötét ölész ködös testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 283 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Kétfejű csatabárddal gyengén megütöd a sötét ölész testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a sötét ölész jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 316 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 tudás gyöngye. 15041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 226, gyógyulás: 182, összesen: -44 ÉP}
be 710 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [195,108] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy ködmangó cserje van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Továbbmész...) [195,109] A dombság átmegy hegységbe. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy gránátkaktusz van. Nyugatra egy Leah oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [197,111] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 554 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 3001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem bal lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a ryuku gólem bal lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével csak érinted a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2838 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [198,112] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csataremák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a csataremák fejét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 283 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) {GYD:} Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a csataremák egyik csápját. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Zarknod szemével párszor megpöccinted a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 232 életpontot sebeztél. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 10405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 189, gyógyulás: 39, összesen: -150 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével csak érinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 288 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 69, gyógyulás: 7, összesen: -62 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 299 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst gyűrű. 2272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 283 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy arany. 2272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 299 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 277 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 271 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és 2 arany. 2272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 311 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 22 1754 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 327 8 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 326 152 531 | beraksz a bankba a 326. tárgyat (152 darabot) |
v 198 152 46 | elmormolod a 198. varázslatot |
194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
[152,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe.
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 503 215 117 | t. energia kisütése: 503 215 117 |
151 | 152 | 153 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[215,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 311 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 526 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 543 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 266 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ef 10 504 | energia fejlesztése 10 pontért |
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
a 176 2218 5 | átadod a 176. tárgyat a 2218. kalandozónak (5 darabot) |
aa 119 30 1480 | átadod a 119. tárgyat a 30. tárgyat az 1480. tárgyat |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan egészen -20-ig nő a pszi szakértelmed növekedésével). Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz). |
Erő: | 41 (83) | Szint: | 35 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 41 (82) | Támadás: | 64 (70) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 32 (58) | Védekezés: | 132 (139) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/93 év |
Egészség: | 40 (75) | Életpont: | 1314/1159 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (92) | Varázspont: | 1749/93 | Pénz: | 9899 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 49/3 | Pszi pont: | 342/74 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/76 | ökölvívás: | 26/10 (+9%) | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 22/14 (+14%) | ütőfegyverek: | 34/53 (+15%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 32/14 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << ököl (#28) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
215,117 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 152,46 |
Kedvenc táborhely: 215,117 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/72 | 2. nyomkövetés: | 53/10 (+25%) | 3. mászás: | 21/47 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 31/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/69 | 6. gyógyítás: | 13/25 |
7. titkosírás: | 9/13 | 8. felderítés: | 20/69 (+21%) | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 84/99 (+555%) | 11. taumaturgia: | 98/32 (+564%) | 12. szerencsejáték: | 17/94 |
13. versengés: | 23/55 | 14. harcművészetek: | 27/1 | 15. zene: | 9/4 |
16. szörnyismeret: | 42/84 (+37%) | 17. pszi: | *29/100 (+100%) | 18. zárnyitás: | 16/1 |
19. vadászat: | 10/79 | 20. vitalitás: | 2/17 | 21. bányászat: | 35/96 (+16%) |
22. úszás: | 10/71 | 23. főzés: | 18/23 (+11%) | 24. csapatmunka: | 4/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), zoloboo sámán (#230) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), pikkelyes ptog (#470) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) |
fürkésző szemek (#213) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
HŐSTETTEID |
Eddig 9 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 405). |
Eddig 5 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 81). |
A toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 584 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | agyértágító (#1406) | 1 | álompor (#396) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | csigakagyló (#1131) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 7 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
16 | gyógykenőcs (#313) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kétfejű csatabárd (#1754) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 1 | negatív esszencia (#1184) | 1 | pszi kő (#248) | |||
7 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | szopókő (#259) | |||
1 | tükör (#43) | 9 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1408 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | csillogó nyakék (#1120) | |||
1 | Daramoula pálcája (#950) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
27 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 11 | pirkit (#153) | 2 | rájabőr (#404) | |||
2 | remák szív (#264) | 3 | rézgolyó (#343) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vassisak (#160) |